Rumia nuo Lidlin loppuun myydyt Emily in Paris -pyjamat.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emily in Paris fanit?
Onko sillä typerällä sarjalla fanejakin? Muutaman jakson katsoin ja hohoijaa, siihen jäi.
Ja olisit sen ruman pyjamankin halunnut mutta ilman jäit ja nyt on alahuuli rullalla.
Oletko fani, kun noin otit ittees?
Ei kun ihan vaan nauran sulle.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö muut kuin 6v tytöt pyjamia? Paitsi tietysti etätöissä rötväilevät mammat.
Palstamammat käyttävät XXL-koon paituleita
Kävin googlaamassa ja näyttävät ihan pikkutyttöjen pyjamilta. Ei kai kukaan aikuinen nainen sellaista edes halua 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö muut kuin 6v tytöt pyjamia? Paitsi tietysti etätöissä rötväilevät mammat.
Palstamammat käyttävät XXL-koon paituleita
Ne on just parhaita 🤌
Mielipiteeni tästä aloituksesta on että se on turha. Miksi pitäisi kaikki random mielipiteensä someen tunkea?
Sehän on spämmäystä eli tietoliikenteen höirintää.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteeni tästä aloituksesta on että se on turha. Miksi pitäisi kaikki random mielipiteensä someen tunkea?
Sehän on spämmäystä eli tietoliikenteen höirintää.
Aloituksessahan oli myös kysymys, että kuka niitä ostaa. Ei siis pelkkä mielipide
Vierailija kirjoitti:
No sen tietää, että tuohon hintaan ja Lidlistä niin ne ovat hyvin ohutta kangasta ja huonolaatuisia, joten eivät kauan kestä. Eli ei todellakaan ympäristöystävällisiä.
Tuosta en tiedä mitään, mutta kaikki Lidlistä ostamani kestokulutushyödykkeet, kuten Brio-yhteensopivat junaradat ja yli 10 vuotta sitten ostamani 40 euron akkuporakone, ovat olleet laadukkaita ja edelleenkin käytössä. (Tietenkin jos tarvitsisin ammattilaiskoneen jokapäiväiseen käyttöön, se ei olisi Parkside, mutta satunnaiseen käyttöön tuo on toiminut mainiosti, ja akku ei ole 10 vuodess hyytynyt.)
Oulussa ainakin oli näitä tosi paljon vielä.
Mä olen konmarittanut jo vuosia. Saan tälläkin hetkellä muutamasta osoitteesta myytävää kirppikselle ja olen ottanut muutaman tuotteen itselleni, jos olen tykännyt. Mutta on 4 pyjamaa kaapissa. Kaikki ovat made in Finland -vaatteita. Ei tulisi mieleenkään ostaa mitään kiinasoopaa
Minulla on vastaava Disney Bambi aiheinen :D ja olen 40 v.
Tykkään nuista kapeahkoista lahkeista, kun aamulla käytän ekana koiran niin laitan talvella nuitten päälle ulkokamppeet.
Vierailija kirjoitti:
No sen tietää, että tuohon hintaan ja Lidlistä niin ne ovat hyvin ohutta kangasta ja huonolaatuisia, joten eivät kauan kestä. Eli ei todellakaan ympäristöystävällisiä.
Ei ole ohutta eikä huonolaatuista kangasta. 100 % puuvillaa ja vastaavantasoisista pelkistä pyjamahousuista saa muualla maksaa 20 - 30 €/kpl.
Ovat myös hyvin reilua kokoa, ylipainoisellekin menee koko L oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Alasti paras nukkua, pyjama on turhake.
Nykyään pyjama soveltuukin ihmisten ilmoilla liikkumiseen.
Käytkö sä ihan täysillä?