Pylväät on pesun jälkeenkin punaiset
Että sellaiset "kyllä se vedellä lähtee" -maalit
Kommentit (377)
Vuosiksi vankeuteen ja korvasvastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
kivi on huokoista materiaalia että saattaapi olla jatkossakin punaiset ja pysyy.
heheee
punainen voitti
Vierailija kirjoitti:
Korkea teräsaita talon ympärille, sähkökin siinä vois olla.
Jep. Sais ne urpot pysyä siellä talon sisällä.
En ikinä hyväksy sitä että omaisuutta rikotaan ja tärvellään. Mua niin harmittaa kun nuoret sotkee puistoissa ja piirtävät talojen seiniin ym. Viihtyisät ja siistit tilat menevät pilalle eikä ennalleen ehkä saa.
Minkähänlaisia lakeja siellä eduskuntatalossa väsää ne jotka joka päivä kulkee punaiseksi töhrittyjen pylväiden välistä? Muistelevatko hyvällä töhrijöitä? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vanha huokoinen kivi vaatii nyt restauroijan pesemään
koneen säätiö voi maksaa
Niin, milläs muulla Elokapina on ostanut punaisen maalin kuin Koneen myöntämällä jättiapurahalla!
Mykkänen on juuri siellä kahvitellut metsäyhtiö pamppujen kanssa ja jutellut mukavia että älkää olko huolissanne, ei me mitään rangaistuksia teille enempää säädetä, ajakaa vaan raakkujen yli.
Ja täällä kitistää jostain kivipylväistä
Tuli mieleen, että onkohan näiden käyttämät maalit varmasti ympäristöystävällisiä? Onko ajateltu ilmastoa ja luontoa?
Eduskuntatalon portaille mahtuisi paljon kivoja ruukkuja, joihin voisi istuttaa vaikkapa sipulia ja perunoita köyhän kansan syötäväksi.
Ja kukkasia.
Liuottimet ja vaahtoavat tensidit saattavat nostaa väripigmenttiä graniitin huokosista ja mattapinnasta. Uutena uhkana ovat kemialliset reaktiot kuten värin sitkistyminen, imeytyminen syvemmälle ja kiviaineksen vauriot. Saumat ovat jo pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäys demokratiaa vastaan! julisti perussuomalaisten Jani Mäkelä, eikä tajua, että hän itse on demokratian pahin vihollinen. Laitetaan persut nuolemaan pylväät puhtaiksi. Oppivatpa kunnioitusta instituutiota kohtaan, mitä ovat edustavinaan.
Et nyt ymmärrä, mitä demokratia tarkoittaa. Hallituksia tulee ja menee vaaleista toiseen.
Mä olisin ehkä vaan vetänyt uudet maalit päälle. Ois ollut halvempaa, siistimpää ja nopeampaa + täytyyhän pintoja muutenkin välillä korjata ettei mene pilalle. Tuskin ne millään öljyvärillä sotki minkä päälle ei tartu mikään.
Mutta mä olenkin vaan tavallinen duunari ja käytän maalaisjärkeä. Noillahan on ihan oma logiikka kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntatalon portaille mahtuisi paljon kivoja ruukkuja, joihin voisi istuttaa vaikkapa sipulia ja perunoita köyhän kansan syötäväksi.
Ja kukkasia.
Tämä olisi oikeasti hyvä idea!
"Suomessa on 9,08 miljoonaa hehtaaria turvemaata eli noin kolmannes Suomen maapinta-alasta. Siitä 0,6 prosenttia on turvetuotantoon käytettyä pinta-alaa. Energiaturpeen kysynnän nopean laskun takia aktiivinen turvetuotantoala on puolittunut reilussa viidessä vuodessa noin 30000 hehtaariin."
www.bioenergia.fi/tietopankki/turve/
Mahtoivatko Ruåttalaiset hipit olla tietoisia tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Huokoiset marmoripylväät imaisi vesivärin kuin pesusieni. Tuli kallis juttu kun pitää tilata laserpuhdistusvermeet ja porukka. Nyt jo 5 numeroinen summa ja taitaa mennä 100k€ rikki heittämällä!
Elokapina onnistui työllistämään suomalaisia paljon paremmin kuin tämö nykyinen hallitus😆😆
Sinimustat olisi kuvaavampi väri noille pyhille pylväille.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ehkä vaan vetänyt uudet maalit päälle. Ois ollut halvempaa, siistimpää ja nopeampaa + täytyyhän pintoja muutenkin välillä korjata ettei mene pilalle. Tuskin ne millään öljyvärillä sotki minkä päälle ei tartu mikään.
Mutta mä olenkin vaan tavallinen duunari ja käytän maalaisjärkeä. Noillahan on ihan oma logiikka kaikessa.
Antaa retardien sekoilla nostureiden kanssa. Meikäläiset olisi hoitaneet homman tonnin hintaan ihan puutarhatikkailla ja uudella maalilla.
Punainen väri on roiskittu. Kuka menee laittamaan sinisen ja valkean, niin on koko baletti kasassa.
Vierailija kirjoitti:
"Suomessa on 9,08 miljoonaa hehtaaria turvemaata eli noin kolmannes Suomen maapinta-alasta. Siitä 0,6 prosenttia on turvetuotantoon käytettyä pinta-alaa. Energiaturpeen kysynnän nopean laskun takia aktiivinen turvetuotantoala on puolittunut reilussa viidessä vuodessa noin 30000 hehtaariin."
www.bioenergia.fi/tietopankki/turve/
Mahtoivatko Ruåttalaiset hipit olla tietoisia tilanteesta?
Ei he selvästi olleet tietoisia. Vaikuttaa siltä että jostain muualta on tullut käsky iskeä Suomeen. Syytä voi vain arvailla mutta ainakin turve oli vain tekosyy.
Turvallisuusjohtaja teki itsestään pellen TV:n haastattelussa. Kummelitouhua.