Kukkakaupan kukkien rooli soidinmenojen osana
Ajattelin, että veisin kukkakimpun kahvilan kaunottarelle, jota ihailen niin että silmäkulmahikeä pukkaa yhtenään. Mutta, kukkakaupassa, tai yhtään missään, ei ole myynnissä sopusuhtaista vaasia, on vain sellaisia joihin mahtuu 100 kpl tai enemmän ruusuja/kukkia. Esimerkiksi Ranskassa voi ihan ravintolan respasta tilata kukkia pienessä vaasissa, 3 kpl ruusua. Toiseksi, kukkakaupan tädit eivät tiedä mitä kukkia kaunottarelle viedään ja kuinka monta!!!
Oletteko miehet vieneet kukkia kaunottarelle, ja ovatko kaunottaret saaneet kukkia, soidinmenojen osana? Mitä kukkia ja paljonko? Voiko kukkien määrä olla liian pieni tai liian suuri?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kukkia useasti, muutaman kerran liehittelytarkoituksessakin. Ne olivat yleensä punaisia ruusuja. Kerran sain keltaisia ja se on ystävyyden väri, joten ei toimi rakkauden roihutessa rinnassa. Mitä pitempi varsi, sen parempi ja yksikin voi riittää. Ei koskaan parillisia määrää, joka on alle kymmenen.
Vaasi on vastaanottajan ongelma noin yleisesti, mutta kerran sain syntymäpäivälahjaksi kimpun vaasissa. Se oli kieltämättä kätevää.
Ehkä aivan huomiota herättävän överikimppu on vastaanottajalle kiusallinen. Älä ainakaan aloita sellaisella, jos et osaa arvioida vastaanoton laatua.
Miksei parillista määrää?
Mä en tiedä miksi, tai en muista. Toinen juttu on tietty se, että sillä parillisella numerolla on joku merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kukkia useasti, muutaman kerran liehittelytarkoituksessakin. Ne olivat yleensä punaisia ruusuja. Kerran sain keltaisia ja se on ystävyyden väri, joten ei toimi rakkauden roihutessa rinnassa. Mitä pitempi varsi, sen parempi ja yksikin voi riittää. Ei koskaan parillisia määrää, joka on alle kymmenen.
Vaasi on vastaanottajan ongelma noin yleisesti, mutta kerran sain syntymäpäivälahjaksi kimpun vaasissa. Se oli kieltämättä kätevää.
Ehkä aivan huomiota herättävän överikimppu on vastaanottajalle kiusallinen. Älä ainakaan aloita sellaisella, jos et osaa arvioida vastaanoton laatua.
Tämmöistä löytyi:
1 Rose: Rakkautta ensisilmäyksellä
2 ruusua: Keskinäiset tunteet
3 ruusua: Rakastan sinua
4 ruusua: Mikään ei voi tehdä meille eroa
5 Roses: Rakastan sinua erittäin paljon
6 Roses: Haluan olla sinun
7 Roses: Olen hullun rakastunut sinuun
9 Roses: Haluan olla kanssasi ikuisesti
10 ruusua: Olet täydellisyys
11 Roses: Olet arvokkaani
12 Roses: Ole minun!
13 Roses: Salainen ihailija
14 Roses: Ole ylpeä
15 Roses: Olen todella pahoillani
17 Roses: Anna rakkautemme loppua tähän
20 ruusua: Olen aina uskollinen sinulle
21 Roses: Olen omistettu sinulle
Linkissä on paljon enemmän: https://morflora.com/number-of-roses-meaning/
Seitsemän punaista ruusua on siis paras valinta kun jo ollaan puuhailtu, sama kuin Richard Gerellä oli Pretty Woman:in loppuvaiheissa, kosiotarkoituksessa. Yksi ainokainen punainen ruusu lienee hyvä piirittelyn alkuvaiheissa, se varmaan edes tarvitse maljakkoa. Mutta, 10 punaista ruusua ehkä paras. Etenkin siinä vaiheessa kun ensi kerran pyytää kaunotarta ulos, kukkapuska tuntuu aivan välttämättömältä minusta.
Vain yksi vastaaja on saanut liehittelytarkoituksessa kukkia, eikö kukaan muu? Ja kukaan ei ole vienyt? Eikö enää kukilla on mitään merkitystä pariutumispelissä?
Wolt toimittaa Helsingissä kukkia, mutta tietenkin vain a.o. kukkaliikkeen aukioloaikoina, esimerkiksi: https://wolt.com/fi/fin/helsinki/venue/kampin-kukka/items/ruusut-2 siellä lukee että "Toimitus 20-30 minuutissa".
Ei kukkien kanssa kuulu antaa vaasia.
Kukkien määrä ja laatu kertoo varallisuudestasi, sivistyksestäsi ja siitä, kuinka paljon aiot sijoittaa naiseen tulevaisuudessa. Anna pari ruusua, osoitat olevasi tylsä ja sivistymätön nuuka. Mutta sekin on enemmän kuin suuri osa miehistä nykyisellään kykenee tarjoamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain mystisestä syystä pariton määrä vain näyttää paremmalta. Varmaan joku samanlainen visuaalinen "luonnonlaki" kuin miksi kultaisen leikkauksen suhteet mielyttävät silmää.
Osta kukkamaljakko erikseen kaupasta ja teetä kykkakaupassa sopiva kimppu.
Parempi varmaan ensin pyytää ikäisesi myyjä esim. kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain mystisestä syystä pariton määrä vain näyttää paremmalta. Varmaan joku samanlainen visuaalinen "luonnonlaki" kuin miksi kultaisen leikkauksen suhteet mi
Joku sukulaisnainen kertoi aikoinaan että ruusuja pitää olla pariton määrä koska kaunotar itse on kuin ruusu, eli hän täydentää puskan parilliseen lukumäärään.
Tosi ahdistavaa olisi saada joltain asiakkaalta kukkia töihin soidinmenoajatuksella! On ihan eri asia jos joku pitkäaikainen asiakas, esimerkiksi vanha mummo tai pappa tuo kukkia kiitokseksi, kuin jos joku treffeille haluava alkaa työpaikalla lääppiä. Minusta ei kannata viedä kukkia. Mikset voi asiallisesti pyytää treffeille, mieluummin vielä ei silloin kun hän on työtehtävissä, mutta se voi toki olla hankala järjestää. Huonompi vaihtoehto on jäädä lurkkimaan kahvilan sulkeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukkien kanssa kuulu antaa vaasia.
Kukkien määrä ja laatu kertoo varallisuudestasi, sivistyksestäsi ja siitä, kuinka paljon aiot sijoittaa naiseen tulevaisuudessa. Anna pari ruusua, osoitat olevasi tylsä ja sivistymätön nuuka. Mutta sekin on enemmän kuin suuri osa miehistä nykyisellään kykenee tarjoamaan
Noin ei ole. Kukat kertovat että mies on ajatellut kaunotarta, ja sitten hakenut kukan/kukat, siis ettei mies ei ole mielijohteesta liikkeellä. Yksikin punainen ruusu riittää, "rakkautta ensisilmäyksellä", tai kolme "rakastan sinua", kun ollaan vaiheessa jossa mies pyytää kaunotarta ulos, tai kun ollaan treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Osta kukkamaljakko erikseen kaupasta ja teetä kykkakaupassa sopiva kimppu.
Parempi varmaan ensin pyytää ikäisesi myyjä esim. kahville.
Mitenköhän kukkakaupan myyjä suhtautuu saamaansa kukkakimppuun kun on Hänelle kuitenkin työhön liittyvä arkinen juttu.
Suotta voimistelet kukkien kanssa. Vituiksi menee ap:n projekti kumminkin.
Pitkään parisuhteessa ollut mies vei vaimolleen jossakin tilapäisessä mielenhäiriössä kukkia johon vaimo kyynisesti totesi että nytkö sitten mies kuvittelee että hän olisi perse pystyssä tulevan viikonlopun.
Tähän mies totesi lakonisesti että eikö meillä olekaan kukkavaaseja?
Kukkakimpun merkitys muuttui silloin kun aviomieheni sanoi, että sain ILMAISEKSI kun teki remppaa ko liikkeeseen!
Olisi saanut jäädä sanomatta!
Kukkakimpun merkitys muuttui silloin kun aviomieheni sanoi, että sain ILMAISEKSI kun teki remppaa ko liikkeeseen!
Olisi saanut jäädä sanomatta!