Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kummisetä ei ollut tuntevinaankaan...

Vierailija
13.02.2007 |

Näin lapseni kummisedän baarissa yks v-loppu. Morjestin (heilutin kättä, kun oli kauempana). Mutta tämä kummisetä morjesti takaisin ihan vaivautuneena. Sillä oli taas vaihteeksi joku uus muija.

Ajattelin sitten mennä juttelemaan, mutta kun hän ei ollut tuntevinaankaan minua, kummilapsensa äitiä, niin annoin olla.

Muutenkaan tämä kummisetä ei paljoa meillä käy, sitä ei enää ristiäisten jälkeen näytä kummityttö kiinnostavan...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teillä on jutut keskittyneet liikaa lapseen, tai työnnetty lasta liikaa kummisedän syliin, tai jotain, mikä on häirinnyt miestä.

Tai ehkä hänellä on vauvakuume ja ei kestä nähdä teidän lasta?

22/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

32:

.. kummisetä oli vaivaantuneen tietoinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis veljen ex-vaimo joka katkaissut täysin välit sukuumme eron myötä, olimme hyviä ystäviä eikä meillä ollut mitään eripuraa keskenämme, mutta ilmeisesti ero otti niin koville että ei voi kohdata minua. Pahalta tuntuu mutta onneksi lapsi on niin pieni ettei muista tällaista kummitätiä olleenkaan.

Vierailija
24/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli dramattisesti päättynyt homosuhde miehesi kanssa. Exien kanssa ei aina jaksa pitää yhteyttä.

Tai miehesi kävi panemassa sen tyttökaveria. Tai äitiä.

Miehesi vei sen virvelin.

Se pelkää, että kummilapsi kusee sen housuille.

25/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Borggis-

Vierailija
26/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella että minä olen vaan tyytyväinen että siitä päästiin ;) Siis tottakai pyydettiin molemmat kummiksi ja olen pahoillani että heille tuli ero mutta se nainen oli aina niin kummallinen tapaus että olen vaan tyytyväinen että meidän ei tarvitse yrittää rakentaa hänen kanssaan mitän kummisuhdetta enää.

Vierailija
27/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei keksi kaverin käytökselle mitään muuta syytä kun että kateus!

Mieheni oli nuorempana heidän porukan se " ei suosittu" . Mutta mieheni löysikin sitten ekana naisen, eli minut. Sai kuulla kavereilta kuinka kauniin ja mukavan löysi yms. Meillä menee joka asiassa hyvin. Elämä hymyilee. Mutta se kummisetä kierrättää naisia, tai siis tyttöjä. Ja yrittää siinä jotenkin todistella paremmuutta.

No, mutta sitähän emme voi tietää, mutta muuta syytä tohon käyttäytymiseen mieheni ei keksinyt.

ap

Vierailija
28/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole selvää, ettei kummisetää kiinnosta kummius enää?

Meillä vähän sama tilanne, ollaan kummeja kaverin lapselle. Liikuttiin ennen paljon yhdessä, " pakosta" suostuttiin kummeiksi kun pyyntö tuli vaikkei oltu lapsista kiinnostuneita pätkääkään.

No nyt ei ole enää mitään kiinnostusta kummilapseen, omat lapset pyörivät tässä ympärillä sun muuta. Mitään yhteistä jutun aihettakaan ei ole enää kaverin kanssa, joten mieluusti vain moikkaan pikaisesti / vaihdan pari vaivaantunutta sanaa. Synttäreille ja jouluksi sitten kannetaan lahjat.

Kyllä me ollaan myös kirottu parisen kertaa tuo luvattu kummius!

Vierailija
29/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ollut 39.

-Borggis-[7i]

Ai et vai

terv. 39

Vierailija
30/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi misulle jotain? Sano ehkä " kukahan toikin vosu on kun noin avoimesti yritti pokata mua?"

Vierailija
31/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a vai?

Vierailija
32/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on uuden naisystävänsä kanssa baarissa, semmoisessa iloisessa nousuhumalassa. Uusi nainen on kaunis ja hehkeä ja ihana ja kaikkea, antaa vähän käpälöidäkin. Sitten joku tuttava tulee samaan paikkaan, sitä vähän moikkaa ja jatkaa juttuaan sen naisen kanssa.

Ihan sama vaikka elvis tulis sinne baariin, jos on parempaa tekemistä ja lause kesken niin ei tasan lähde tervehtimään muita sen enempää, etenkin kun on nuoresta miehestä kyse ja hyrrää niin kovasti ;) En tajunnut yhtään että mistä taas piti olla kateellinen jne.

Vierailija
34/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sillä oli tilaisuus tulla juttelemaan. vaihtamaan pari sanaa kun sitä muijaa ei ollut lähelläkään, mutta ei tullut. Ja HUOM. tämä oli siis se yksi esimerkki jos joku ei vielä tajunnut!

Miltäköhän teistä mahtaisi tuntua, jos tuttunne ei tulisi kysymään kuulumisia. Tai vaikkapa teidän lapsenne kummi..? Tuntuisko mukavalta?

Ja se kateellisuusjuttu oli vaan mun miehen päättelemä juttu. Tai siis sen lopun kaveriporukan kanssa pohtima juttu. Ei ollut siis minun mielipiteestäni kyse siinä asiassa!

ap

Vierailija
35/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska veto mieheltäsi tuo kateellisuus. Siis koska hänellä on ihan nätti vaimo ja lapsi, niin jos tällä toisella ei ole, eikä tule juttelemaan, niin silloin on ainoa mahdollisuus, että on kateellinen? Ihan niinkuin kaikki 26-v haluaisi perheen tuossa iässä. Ehehee. Tässä jo valkeni syy, miksi ei tullut jutulle kanssasi =)

Vierailija
36/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisi jonkun naisen seurassa niin olisin vaan onnellinen hänen puolestaan. On eronnut ja minusta olisi vallan ihanaa jos hän löytäsi vielä uuden kumppanin itselleen. Vaihdetaan ne kuulumiset sitten joku toinen kerta vaikka meillä, ilman mitään kateuksia.

Vierailija
37/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hauska veto mieheltäsi tuo kateellisuus. Siis koska hänellä on ihan nätti vaimo ja lapsi, niin jos tällä toisella ei ole, eikä tule juttelemaan, niin silloin on ainoa mahdollisuus, että on kateellinen? Ihan niinkuin kaikki 26-v haluaisi perheen tuossa iässä. Ehehee. Tässä jo valkeni syy, miksi ei tullut jutulle kanssasi =)

Ei se niin ole! Ei tietenkään tuo toinen halua perhettä nyt. Mutta se, että vaihtaa niitä tyttöjä viikon välein ja tuo muutamia näytille ja vaihtaa muutaman päivän päästä toiseen, ni ei kovin hyvin mene.

No miksi sitten ei tullut jutulle? Ei me varmaan sanota näitä juttuja toisille päin naamaa vaikka niistä kotona miehen kesken puhutaan.

ja kyllä tämä kaveri on sanonut miehelle joskus olevansa kateellinen sille kaikesta mitä miehelläni on. Mutta että noin rupeaa sitten käyttäytymäänkin. En ymmärrä! Ehkä mun ei tarvitsekaan.

Vierailija
38/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ei se niin ole! Ei tietenkään tuo toinen halua perhettä nyt. Mutta se, että vaihtaa niitä tyttöjä viikon välein ja tuo muutamia näytille ja vaihtaa muutaman päivän päästä toiseen, ni ei kovin hyvin mene.

No miksi sitten ei tullut jutulle? Ei me varmaan sanota näitä juttuja toisille päin naamaa vaikka niistä kotona miehen kesken puhutaan.

ja kyllä tämä kaveri on sanonut miehelle joskus olevansa kateellinen sille kaikesta mitä miehelläni on. Mutta että noin rupeaa sitten käyttäytymäänkin. En ymmärrä! Ehkä mun ei tarvitsekaan.

Mitä nämä kummisedän tyttöystävät nyt tähän liittyy? Ja mitä ne sinulle kuuluu?

Vierailija
39/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun olisi jonkun naisen seurassa niin olisin vaan onnellinen hänen puolestaan. On eronnut ja minusta olisi vallan ihanaa jos hän löytäsi vielä uuden kumppanin itselleen. Vaihdetaan ne kuulumiset sitten joku toinen kerta vaikka meillä, ilman mitään kateuksia.

Mutta mä en enää pysty iloitsemaan sen uusista naisista, koska tiedän että kohta sekin menee kiertoon.

Silloin alussa oli iloinen, että löysi itselleen uuden naisen, mutta kun tutustuttiin sen tytön kanssa, ni seuraavalla kerralla kun tuli meille, ni oli jo joku uusi.

Vierailija
40/42 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä, ei siinä ehdi iltaa tuhlata juttelemalla kaverin vaimolle.

Ja se, että on sanonut, että on kateellinen kaikesta, mitä miehelläsi on, niin ei tarkoita sitä, että haluaisi juuri sinut, noin kirjaimellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan