HS: tyttöjen ja poikien taloustaitojen eriytyminen näkyy maksuhäiriötilastoissa
"Miehillä on naisia enemmän maksuhäiriöitä kaikissa ikäluokissa. Jo 20-24-vuotiaista nuorista miehistä yli yhdeksällä prosentilla on vähintään yksi maksuhäiriö.
Nuorten naisten talousosaaminen on miehiä paremmalla tasolla, ja oma sekä vanhempien korkeampi koulutus on yhteydessä hyvään talousosaamiseen"
Kommentit (775)
Vierailija kirjoitti:
"Tietysti, mies on vuosien ajan maksanut kaiken ja sinä vain säästät rahojasi."
Ei ole kuule ukko maksanut penniäkään mun olemisesta ja elämisestä. Ihan kaiken olen itse maksanut.
Kyllä kyllä, näin varmasti
Alkaen ensitreffeistä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pitäs vaihtaa semmoseen mikä maksaa, jos se kerran on yleistäkin. Kaveripiireissä en semmosia pariskuntia kylläkään tunne.
Sun kaveripiireissä kaikkien miehet on alkoholisoituneita joilla on maksuhäiriö.
Sinänsä tuo kertoo sinusta enemmän kuin miehistä.
"Korkoa korolle kun mies ansaitsee palkkatöissä puolisoaan enemmän 51% parisuhteissa."
No mistä ne sijoitukseen laitettavat rahat sitten tulee, jos ei palkasta? Ja missäs vaiheessa se nainen alkoikaan jäädä siinä kehityksessä jälkeen... Jotkut "onnekkaat" toki saa nuorena perintöä tai lapsilisät itselleen.
Olen amis ja talouteni on paremmassa kunnossa kuin monella korkeasti koulutetulla naisella. :) :) :) M31
No, kuntosalilla kun on tavattu niin eipä tuosta kai kuluja tule miehelle? Ravintoloissa maksetaan vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Olen amis ja talouteni on paremmassa kunnossa kuin monella korkeasti koulutetulla naisella. :) :) :) M31
Turpa kiinni. Ei todellakaan ole amisjuntilla paremmassa kunnossa. Takaisin leipäjonoon siitä, paskamies. :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
"Korkoa korolle kun mies ansaitsee palkkatöissä puolisoaan enemmän 51% parisuhteissa."
No mistä ne sijoitukseen laitettavat rahat sitten tulee, jos ei palkasta? Ja missäs vaiheessa se nainen alkoikaan jäädä siinä kehityksessä jälkeen... Jotkut "onnekkaat" toki saa nuorena perintöä tai lapsilisät itselleen.
No miksi et korkeakoulutettuna naisena tienaa miestäsi enemmän joka on pelkkä alkoholisoitunut luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni. Ei todellakaan ole amisjuntilla paremmassa kunnossa. Takaisin leipäjonoon siitä, paskamies. :) :) :)
No itseasiassa näin voi hyvin olla, koska moni naisten ala on aliarvostettu ja alipalkattu. Eri alojen palkoista pitäisi puhua enemmän peruskoulussa. Omassa nuoruudessa poikia ja tyttöjä ohjailtiin eri aloille, "tytöille sopiviin ja pojille sopiviin".
- vakavarainen utarelehmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Hän voi olla sinkku jolloin ei ole sun kaltaista loista imemässä tilipussia kuivaksi
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista. Kaikki tuntemani teinitytöt (joita meidän suvussa on paljon), onnistuu ilman mitään ongelmia tuhlaamaan kaikki rahansa lähes samalla sekunnilla kun sen rahan saa, mutta nuoret pojat ovat säästäneet viikkorahojaan jopa satoja euroja.
Tässä puhutaan maksuhäiriöistä. Luepa aloitus uudelleen.
"No miksi et korkeakoulutettuna naisena tienaa miestäsi enemmän joka on pelkkä alkoholisoitunut luuseri?"
En minä noin ole sanonut :D.
Vierailija kirjoitti:
Amismiehet ovat surkeita raha-asioissa. Kiukkuiset amismiehet vain jankuttaa vastaan...
Ei se amis ihmistä pilaa. Tietoa ja asennekasvatusta kyllä osa tarvitsee.
Pojilla on maksuhäiriöitä, ei miehillä. Sukupuolittuminen on seurausta siitä,että pojille ei opeteta vastuunkantoa lainkaan vaikka se on todellisuudessa ainoa maskuliinisen sukupuolen velvoite-suojella perhettään ja olla puolustaja. Siksi kaikki on niin sekaisin-naiset ja tytöt joutuvast kantamaan vastuuta joka ei heille kuulu! Naiset EIVÄT kuulu politiikkaan,johtotehtäviin eivätkä edes useimpiin kouluaineisiin opettajiksi. Kasvattakaa te munalliset se selkäranka ja teille riittää pil--ua ja valtaa päättää asioistamme koko loppuelämän ajan! T.nainen joka on nähnyt aivan liikaa munattomia "miehiä" nillittämässä ja vallanhimoisia skitsowoke-naisia,jotka tuhoavat yhteisöjä juoruiluillaan,mustamaalaamisellaan,selkäänpuukottamisellaan ja epärationaalisella aivottomuudellaan. Nykymeno on oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Incelin katkeraa rääkymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Hän voi olla sinkku jolloin ei ole sun kaltaista loista imemässä tilipussia kuivaksi
Niin, inceli. Runkkaa animelle, kun ei saa suomalaista naista.
Väärin.
Nuoria naisia suositaan halpis duuneihin vielä toistaiseksi, siitä se aikalailla johtuaa.
Montako miestä näet myymässä marjoja tyyliin ?
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on maksuhäiriöitä, ei miehillä. Sukupuolittuminen on seurausta siitä,että pojille ei opeteta vastuunkantoa lainkaan vaikka se on todellisuudessa ainoa maskuliinisen sukupuolen velvoite-suojella perhettään ja olla puolustaja. Siksi kaikki on niin sekaisin-naiset ja tytöt joutuvast kantamaan vastuuta joka ei heille kuulu! Naiset EIVÄT kuulu politiikkaan,johtotehtäviin eivätkä edes useimpiin kouluaineisiin opettajiksi. Kasvattakaa te munalliset se selkäranka ja teille riittää pil--ua ja valtaa päättää asioistamme koko loppuelämän ajan! T.nainen joka on nähnyt aivan liikaa munattomia "miehiä" nillittämässä ja vallanhimoisia skitsowoke-naisia,jotka tuhoavat yhteisöjä juoruiluillaan,mustamaalaamisellaan,selkäänpuukottamisellaan ja epärationaalisella aivottomuudellaan. Nykymeno on oksettavaa.
Anteeksi mutta minä en kyllä halua olla näistä inkkeleistä riippuvainen enkä antaa heille valtaa päättää asioistani.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat amisjuntteja, jotka syyttää naisia kaikesta.
Amisjuntit rakentaa kaikki ja ylläpitää kaikkea. Sinäkään et olisi täällä itkemässä jos miehet eivät olisi kaikkea tehnyt naisillekin valmiiksi.
Varmaan pitäs vaihtaa semmoseen mikä maksaa, jos se kerran on yleistäkin. Kaveripiireissä en semmosia pariskuntia kylläkään tunne.