Taas hiivatulehdus. En jaksa :(
Vasta puoli vuotta sitten oli viimeeksi. Minulla aina todella rajut oireet, alapää menee haavoille asti, kutina aivan järkyttävää. Nyt löytyi diflucan laatikosta. Oireet alkoivat tänä iltana, eivätkä ole vielä pahat. Auttaakohan tässä vaiheessa otettu diflucan, etteivät oireet ehdi pahentua?
Kommentit (24)
Repesin kyllä muutamalle kommentille! :)
Mutta, ihan vakavasti: tuli/iski (miehenä) nivussilsa (hiiva), mietin, et mistä * se nyt tuli, kun sitä hitusvinkulaa edes nähnyt pitkään aikaan. Sitten iski korona (ihan klassinen - kuume, meni haju- ja makuaisti). Yllättäen, se silsa hävisi ensin toisesta reidestä ja sitten toisesta(kin).
Siis mitähän tuo taas oli - korona söi hiivan? - Jotain ihmeellistä tekemistä noilla on keskenään - vastustuskyky löi hiivaa turpaan???
(joku ihme allerginen reaktio mulla tuo silsa/hiiva, ei muuten enää kutise niinkuin nuorempana ....)
Onko sulta tarkistettu pitkä verensokeri?
Piilevän diabeteksen yksi yleinen oire on uusiutuva hiivatulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulta tarkistettu pitkä verensokeri?
Piilevän diabeteksen yksi yleinen oire on uusiutuva hiivatulehdus.
Olen tuo #22, mulla kyllä tarkistettiin, molemmat - ihan viitearvoissa (samaa muuten epäilin itsekin). Allergia-arvo (IgE) oli tosin koholla; eikä johtunut mistään kiljun/kaljan/sidukan kittauksesta. .... Jos jotain veikkaisin, niin ehkä voisi johtua hiivaleivän syönnistä, en osaa vielä sanoa.
t. se sama mies
Syö bulgarian'jugurttia, hapan tuotteita, marjoja,kasvista hyvää öljyä tyrni tms.
Joku puikko missä ei ole hormoneja, vain hyviä bakteereja( pH-arvo kuntoon)