18-vuotias tyttö ei mennyt kouluun vaan lipittää siideriä olohuoneen sohvalla!
Kommentit (19)
Voi muuttaa mun luo, jos siivoaa ja tekee ruokaa. Laitatko vielä kuvan? M40
Olemalla loputtoman ystävällinen ja kaiken ymmärtävä, saatat vielä ehkä saada tietää, mistä on kyse, mutta epäilen, että olet jo myöhässä. Siksi lienee paras, ettet yritä mitään. Pahentaisit vain asiaa.
Mistä saa rahat siideriin?? 18 v on täysi-ikäinen, eli voit koska tahansa kehottaa häntä muuttamaan omilleen! Yllättävän äkkiä ymmärtää yskän, jos on vähänkään ymmärrystä päässä!
Millainen 18-vuotias ilkeää juoda kotona vanhempiensa silmien edessä kouluaikaan? 2000-luvun jälkeen syntyneet länsimaalaiset älypuhelinapinat on varmaan avuttomin sukupolvi mikä koskaan on ollut olemassa tunnetun maailman historian aikana.
Vierailija kirjoitti:
Millainen 18-vuotias ilkeää juoda kotona vanhempiensa silmien edessä kouluaikaan? 2000-luvun jälkeen syntyneet länsimaalaiset älypuhelinapinat on varmaan avuttomin sukupolvi mikä koskaan on ollut olemassa tunnetun maailman historian aikana.
Kenenköhän vika se on? Nykyään "äitejä" kiinnostaa vain elarit, ja kosto, joka toteutetaan ulkoistamalla isä pelkäksi maksajaksi, ilman mahdollisuutta osallistua lapsensa kasvatukseen. Sossut ja käräjät tukevat tätä. Nyt meillä on sen seuraksena mm. katujengit.
Täällä kans. Tiesin että tyttö aikoo tulla aamulla tänne niin ostin jo juomat ja kumit eilen valmiiksi. Kivaa ollu koko aamupäivä mutta saapa nähä miten meinaa kävellä kotiinsa tuossa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans. Tiesin että tyttö aikoo tulla aamulla tänne niin ostin jo juomat ja kumit eilen valmiiksi. Kivaa ollu koko aamupäivä mutta saapa nähä miten meinaa kävellä kotiinsa tuossa kunnossa.
Ottiko ahteriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottiko ahteriin?
Tottakai, siitä ollaan sovittu että minä tarjoon juomat ja hän reikänsä.
Remmiä perseelle niin kuin ennen vanhaa. Nämä helkkarin älypuhelinapinat jotka ovat saaneet kaiken naaman eteensä valmiina ovat vielä kusessa. Joku tolkku kotikasvatuksessakin pitää olla. Itse olet lapsesi pilannut hyysäämällä et nyt on turha enää kitistä ap. Lissu.
Potki ulos