Mistä firmasta keittiö?
Millaisia kokemuksia keittiöfirmoista? Ruusut ja risut kehiin!
Haluaisin pyöristetyt kulmat reunimmaiseen kaappiin, onnistuuko missään firmassa?
Kommentit (14)
Keittiöfirmoista ei saa nykyään palvelua, tarjoavat vain standardi-mallistoja. Jos haluaa jotakin vähän erikoisempaa, niin myyjän kiinnostus lopahtaa ja yhteydenottoa saat odottaa. Erittäin vaikeaa on päivittää vanhaa keittiötä!
Meillä on IKEAn keittiö ja olemme erittäin tyytyväisiä.
Kyllä me ihan liikkeeseen mentiin mittojen kanssa ja keittiö suunnittelija teki piirrokset toiveidemme mukaan. Kaikki on just eikä melkein.
Jos budjetti on suuri, vaihtoehdotkin ovat eri tasoa. Sitten taas kymppitonnilla paras vaihtoehto on Ikea. Vaihtoehtoja melko paljon ja stabiili firma jonka toimitusajat pitää. Ainoa minkä ostaisin mahdollisesti muualta on taso. Ostin myös osan kodinkoneista sekä hanan toisaalta.
Kuinka paljon hintaero on halvoilla ja kalliilla? Mitkä ovat niitä halpoja Ikean lisäksi ja mitkä kalliita?
Onko esim. Novart, Charmia, Puustelli kuinka kalliita suhteessa Ikeaan?
Puustelli ainakin on ylihintainen ja tekevät joskus melkein sekundaa. Meillä heidän keittiönsä kerrostalossa ja on huonolaatuinen ja huonosti asennettu.
Vierailija kirjoitti:
Puustelli ainakin on ylihintainen ja tekevät joskus melkein sekundaa. Meillä heidän keittiönsä kerrostalossa ja on huonolaatuinen ja huonosti asennettu.
Onko rakennuttajan kautta tullut vai itse hankittu? Rakennuttajille ne myy halvempaa ns. bulkkimallistoa joka ei laadultaan halvemmista keittiöfirmoista eroa. Ja on ihan myyjän puheisiin perustuva tieto, halutessaan uudisasunnon ostajat saivat menna (lisähinnasta) itse valitsemaan materiaalit, jos ostivat asunnon ajoissa. Olen siis työssäni ollut tekemisissä asunnonostajien muutostöiden kanssa.
Meillä K-Raudan Petra-keittiö, saa millaisena haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on L-positiivisten firma.
Vierailija kirjoitti:
Noblessa.
Ääni tälle. 5 vuotta ollut , laatu erinomainen ei mitään kulumisen merkkejä .
Noblessahan on saksalainen firma.
Pysy Elegasta kaukana!