Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusissa asuinnoissa ei enää ole vaatehuoneita,käsittämätöntä. Asun 70luvun talossa ja eteisessä on iso ihana vaatehuone jota ilman

Vierailija
24.09.2024 |

En voisi olla. Siellä on  lukuisat vyöni ja kenkäni,joulukuusenkoristeet ym.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut asunnoissa jotka on valmistuneet 1965-2004 yhdessäkään ei ole ollut vaatehuonetta eteisessä. Vuonna 1970 valmistuneessa oli eteinen pieni pimeä tila, johon aukesi kolme ovea, hyvä että hattu hylly naulakko mahtui 

Vierailija
2/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. Itse olen purkanut kolmesta viimeisimmästä asunnosta vaatehuoneet pois. Aivan järkyttäviä p****n kerääjiä. Joulukoristeet kuuluu kellarikomeroon. Ei asuntoon sisälle kuin vain joulukuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet kodit: kansa käy vain nukkumassa, suihkussa. 👀ilmeisesti. 

Aivan kökköjä. WC/saunatiltkin missä sattuu, yhdessä asunnossa mentiin saunaan keskeltä olohuoneen seinää. Varmaan suunnittelijan 💩aivotus. 

Vierailija
4/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla porisee vaatehuoneessa 80 litraa kiljua.

Vierailija
5/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään. Itse olen purkanut kolmesta viimeisimmästä asunnosta vaatehuoneet pois. Aivan järkyttäviä p****n kerääjiä. Joulukoristeet kuuluu kellarikomeroon. Ei asuntoon sisälle kuin vain joulukuussa.

tämä, yhdessä asunnossa ollut vaatehuone, siitä tuli äkkiä se klassinen romut sisään ja ovi kiinni ratkaisu. Lisäksi hyllyvälit oli liian leveitä eli säilytystilaa ei ollut mitenkään fiksusti. Nykyään kannatan mieluummin kaappeja, jossa on tai johon saa hankittua hyvät sisusteet(verkkokorit tms).

Vierailija
6/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuoneet on parhaita! Asun 2003 rakennetussa rivitalossa, ja tässä on molemmissa makuuhuoneissa vaatehuoneet. Inhoan kaappirivejä valtaamassa seinää, vaatehuone on paras.

Vierailija
7/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nykyään tuntuu olevan muodissa tämä älytön neliöiden maksimaalinen "hyötykäyttö". Saunaa, vaatehuonetta tai edes keittiötä ei ilmeisesti lasketa hyödyllisiksi neliöiksi.

Vierailija
8/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuone on kätevä. Olen asunut useissa 70l. kerrostaloissa ja niissä kaikissa  sellainen on ollut. Myös v. 2000 valmistuneessa talossa, jossa asuin, oli vaatehuone. Harmi, jollei niitä enää rakenneta. 

Vaatehuoneeseen voi laittaa myös tavaroita, jotka eivät mahdu muualle. 

Vierailija
9/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään keittiö ja olohuone ja samaa tilaa,mikäs sen mukavampaa kuin paistella silakoita samalla kun puoliso koettaa seurustella vieraiden kanssa sohvalla. 

Vierailija
10/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään keittiö ja olohuone ja samaa tilaa,mikäs sen mukavampaa kuin paistella silakoita samalla kun puoliso koettaa seurustella vieraiden kanssa sohvalla. 

Uskoitko sinä onneton Harri Holkeria.

Vierailija
11/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuone ei ole itsellä koskaan ollut romuvarasto. Ihan siististi olen sinne vaatteeni tai muun laittanut. Käyttäjästä siis kiinni, onko romuvarasto vai ei. Tykkään vaatehuoneista. Ei kaapeissakaan ole vikaa. Kaikelle löytyy käyttötarkoitus. 

Itse en taas ymmärrä jotain koreja joka hyllyllä. Tykkään, että näen heti, mitä hyllyllä on.

Vierailija
12/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 60-luvulla rakennetussa omakotitalossa on kaksi vaatehuonetta (ei makkareiden yhteydessä) vaan jokaisessa makuuhuoneessa komerot.

Vierailija
13/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kahdessa eri rivitalohuoneistossa ja plussaa oli se vaatehuone, johon mahtui paljon tavaraa. Ei niinkään vaatetta vaan kaikkea muuta :-)

Nyt asun kerrostaloasunnossa. Häkkivarasto toki on eikä sinne ihan kaikkea sovi viedä. Hyvällä suunnittelulla sain melkein kaikki tavarat mahtumaan ostamiini kaappeihin ja säilytyshuonekaluihin. Haastetta toivat pyykkitelineet ja silityslauta, jotka ovat korkeita säilytettäviä, mutta nekin ovat mahtuneet kaappeihin. Yksi roinapaikka edelleen on - sängynalusta. Siellä ei ollut ennen mitään, mutta täällä ollessa siellä on yksi ylimääräinen matto, kitara ja askartelupahvit laatikossa. Kun eivät muuallekaan mahtuneet.

Vierailija
14/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niissä ole keittiötäkään

Vierailija
15/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla porisee vaatehuoneessa 80 litraa kiljua.

Vaatehuone sopii harrastuksiin....

Vierailija
16/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko muuta kehuttavaa, ap?

Vierailija
17/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 60-luvun asunto. Täällä ei ole lainkaan kiinteitä kaappeja saati vaatehuonetta. Uudessa asunnossa asuvalla ystävälläni sen sijaan on eteisessään kaapisto ja makuuhuoneen yhteydessä pieni vaatehuone.

Vierailija
18/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta vanha kerrostaloasunto. Mulla on tässä vaatehuone, suhteellisen tilavakin. Mahtuu sähköpiano sinne ja käytän tilaa siis vaatehuoneena ja harrastetilana. Ainoa todellinen säilytystila tässä asunnossa.

Vierailija
19/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/21 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaatehuone on saatanasta. Siitä tulee lopulta romuhuone. Onneksi nykyisessä kodissa ei ole. Kaappeja on tarpeeksi. Mutta nyt saatanasta on 2 häkkikomeroa sillä nekin täyttyy romuista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan