Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva-palstan virtuaalinen itsenäisyyspäivän soihtukulkue, tervetuloa!

Vierailija
06.12.2024 |

Istutaan tässä ketjussa yhdessä led-kynttilät kädessä. Jos haluaa, voi symbolisesti ottaa muutaman askeleen myös. Jos jaksaa, ei ole pakko. 

Kulkue protestoi leikkeleiden leikkauksia, palmuöljyä joulusuklaissa ja Aake Kallialan laiturin piisamituhoa.

Kaikki ovat tervetulleita. Hyvää Itsenäisyyspäivää! 🥂

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkueessa nahistellaan vain verbaalisesti, eli se on myös poliisihevosille turvallinen tila.

Vierailija
2/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Helsinki ilman nachoja -ketju poistettiin? Ei saa vastustaa transrasvoja ja suolaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Puppaa vauva-palstalle, ei Puppaa minnekään!

Vierailija
4/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisen Suomen, rauhan, suvaitsevaisuuden, väkivallattomuuden, maaseutuelinkeinojen, lihan syönnin ja maidon juonnin, sekä luonnon puolesta. Osallistun. 

Vierailija
5/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulle persuna turvallinen tila taattuna tässä kulkueessa allergikkona? En voi olla vassarin vieressä kulkueessa, koska mulla on vihervassariallergia eli saan näppyjä, jos vassari haukkuu tai alkaa tönimään. Eli pitää olla vähintään 5m turvatila ja haluan olla kulkueessa keskellä. Tämä ei oikeasti ole mitään kuittailua. Mulla on tohtori Tolosen raportti kirjallinen dokumentti tästä mun allergiasta

Vierailija
6/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassut ei jaksaneet lähteä sosiaalituetuista asunnoistaan, vaan jäivät tänne raportoimaan mieltään pahoittavista aloituksista

Vierailija
7/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriliikkeitä vastaan 👍

Vierailija
8/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassut ei jaksaneet lähteä sosiaalituetuista asunnoistaan, vaan jäivät tänne raportoimaan mieltään pahoittavista aloituksista

Kukaan järkevä ihminen ei ole Töölöntorilla tänään illalla puoluekantaan katsomatta.

Vierailija
9/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa syödä makkaraa" -puolesta. 

Vierailija
10/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥🔥🔥 (äänetön soihtukulkue)

Vierailija
11/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudetaan!!

Ei Puppaa Vauva-palstan virtuaalisen itsenäisyyspäivän soihtukulkueeseen, ei Puppaa minnekään!!

Ei Puppaa Vauva-palstan virtuaalisen itsenäisyyspäivän soihtukulkueeseen, ei Puppaa minnekään!!

Vierailija
12/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan ketju säilyy ja on hyvän mielen ketju edes tämän yhden päivän. Toki en odota liikoja

Vierailija
13/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana heidän puolesta. 

Vierailija
14/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta ilman nattzzeja!

Vierailija
15/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta ilman nattzzeja!

ja vennäänmielisiä. 

Vierailija
16/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iigorit pois vauvalta! Ei enää iigoreita! 

Vierailija
17/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää lihaa.

Vierailija
18/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääriliikkeitä vastaan 👍

Ääriliikkeet pahasta niin joogassa kuin politiikassa. Molemmat parempia ilman turhia rutinoitakin.

Vierailija
19/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli presidentiksi. 

Vierailija
20/27 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mulle persuna turvallinen tila taattuna tässä kulkueessa allergikkona? En voi olla vassarin vieressä kulkueessa, koska mulla on vihervassariallergia eli saan näppyjä, jos vassari haukkuu tai alkaa tönimään. Eli pitää olla vähintään 5m turvatila ja haluan olla kulkueessa keskellä. Tämä ei oikeasti ole mitään kuittailua. Mulla on tohtori Tolosen raportti kirjallinen dokumentti tästä mun allergiasta

Kulkueessa on kaikille turvallinen tila, myös persuallergikoille. Eli pelisäännöt ovat: ei aivastella toisia päin, ei whataboutismia, ei uhriutumista eikä öyhötystä. Sloganeita saa laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän