Mitä herkkua teidän ei tee mieli?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Piparit ja joulutorttu
Todella. Jouluksi tarvittaisiin joku muu leivonnainen missä on luumua.
Minulla sama, vaikka olin viime kesänä töissä jossa tehtiin jäätelöpallojakin ja kun astiat oli niin tyhjiä ettei enää palloa saa, olisi saanut syödä en syönyt. Usein myös pomo sanoi että saatte ottaa jäätelöt, en ottanut. Toinen on munkki ja sokeri donitsit, ei maistu. Voin kyllä munkkia syödä jos on niin tuore että on vielä lämmin, muuten en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että oikeastaan aina kun mainitaan "herkut", niin useimmille näyttää tulevan mieleen vain makeita herkkuja.
Mutta joo, itsellä pulla ja hedelmäkarkit. Joillekin jotkut homejuustot on herkkua, hyi helevetti.
No minä luettelin vain makeita ns. herkkuja, koska ne ovat niitä, mistä en tykkää. Rakastan sen sijaan kaikkea suolaista ja voisin elää sipseillä, nachoilla, popkornilla, homejuustoilla, sushilla, mädillä ja mätitahnalla, sillillä jne.
Sushi = 90 % valkoista riisiä
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että oikeastaan aina kun mainitaan "herkut", niin useimmille näyttää tulevan mieleen vain makeita herkkuja.
Mutta joo, itsellä pulla ja hedelmäkarkit. Joillekin jotkut homejuustot on herkkua, hyi helevetti.
No minä luettelin vain makeita ns. herkkuja, koska ne ovat niitä, mistä en tykkää. Rakastan sen sijaan kaikkea suolaista ja voisin elää sipseillä, nachoilla, popkornilla, homejuustoilla, sushilla, mädillä ja mätitahnalla, sillillä jne.
Mitä sitten?
Olisit sanonut suoraan että tykkäät riisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Olisit sanonut suoraan että tykkäät riisistä.
Kun mä käyn syömässä sushia, se on valmistettu tietyllä tavalla. Ei ole tarjolla pelkkää maustamatonta keitettyä riisiä.
Melkein kaikki menee, nautin elämästä kuitenkaan mässäämättä ja normaalipainossa pysyen
Syöt silti 90 % valkoista riisiä.
Vierailija kirjoitti:
Syöt silti 90 % valkoista riisiä.
Mitä sitten?
Oli keskustelu munuaiskeitosta - kenenkähän herkkua sekin on??? Äidin miesystävä oli ostanut (kännissä) torilta munuaisia; liotti niitä ja tuli kysymään multa: Vieläkö virtsa tuoksuu? - Hyi ..., koko kämppä haisi kucelta, oli pakko lähteä ulos.
Toinen, itselläni oli tuo Aura-juusto: tuoreen ruisleivän päälle sitä, juustohöylällä höylättynä ja päälle tuorekurkkua ja juomaksi piimää. Maistui hyvältä, mut seuraavana päivänä pierut haisi kuin elävällä kuolleella.
Jos sushi lasketaan herkuksi, niin siitä en tykkää ainakaan. Pidän kyllä mm. graavikalasta ja riisiäkin syön muuten ruoan kanssa, mutta suhsi ei maistu.
Toisena ällömakeat leivonnaiset, joku sahcher tai tiramisu esim.
Alkoholista raaka viina ei maistu.
Lähestulkoon kaikki muu sitten maistuukin. :D
Lähes kaikista herkuista tykkään, mutta olen tarkka siitä, millaisia ne ovat
Esim. Äidin tekemät pullat tuoreena on maailman parhaita, mutta jotkut perus paistopisteen korvapuustit ei houkuttele
Himoitsen todella usein tiettyjä sipsejä, mutta perus suolasipsit ovat vaik ok, ja semmoiset sydämen muotoisen tms. usein lastensynttäreillä tarjotut maistuu pahvilta
Pitopalveluiden kakut ovat yleensä pahoja, mutta itse tehty on herkkua
Suklaapatukoistakin pidän vain muutamasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparit ja joulutorttu
Todella. Jouluksi tarvittaisiin joku muu leivonnainen missä on luumua.
Keksi sinä sellainen?
Croissantit, kaupan keksit, aika usein joulutortut (joskus tykkään), vesirinkelit. Nuo tulee ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääretorttu. Hirveän imeliä.
Niin, jälkiruoat ovat makeita. Onko yllätys?
Kaupan kääretortut ovat joko mitättömän makuisia tai tyrmäävän makeita, itsetehtynä makua voi säätää millaiseksi haluaa.
Outo kysymys. Eihän se ole itselle herkku, jos ei halua sitä (mitä?) syödä.
Lakua ja salmiakkia tulee tosi paha olo.