Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimen väliseinä vai mikä?

Vierailija
23.09.2024 |

Hei! 20v nuori nainen tarvitsee apuasi!  Olen jonkin aikaa miettinyt että onko minulla keksi käytävää emättimessä. Kun joskus sormellakin kokelin asiaa niin saan sormet kahteen eri koloon. Olin kuukausi sitten ensimmäisessä yhdynnässä ja vuosin ekalla kerralla. Kokeilin itse sormilla joskus viikonpäästä uudestaan koska tuntui hyvin tiukelle ja vuosin uudestaan yhtä paljon??!! Mietin että oliko tämä nyt tämä eri reikä?! Ja nyt immenkalvo puhkesi? Mistä tiedän onko kaikki normaalia vai pitäisikö lähteä käymään gynellä? Onko mahdollista että omaisin kaksi kohtua vai onko tämä nyt joku väliseinä siellä sisällä? Onko jollain muulla ollut jotain vastaava? 

Apua!

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa vaikka ehkäisyneuvolaan, sieltä voisi saada ilmaisen lääkäriajan. Kertovat jos pitää johonkin muualle ottaa yhteys.

Vierailija
2/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään lääkärissä, niin hän voi katsoa onko kaikki ok. Joko ehkäisyneuvola, tk-lääkäri tia jos olet opiskelijaterveydenhuollon piirissä, niin sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs vähän kuvaa aluksi ja sitten setä voi tulla katsomaan miten asia on

huono tilannetaju sulla ja huono vitsi

Vierailija
4/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliliha. Voin tehdä sinulle tutuksi sen molemmat puolet.

Vierailija
5/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 5/5 ei tunne naisen anatomiaa lainkaan. Väliliha ei sijaitse ap:n kuvailemassa kohdassa. Kannatan ajan varaamista lääkäriin, gynekologille. 

Vierailija
6/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on kohdunkaula, sormet menee sen yli. Ja myös jää sen alle.. en osaa selittää 

Vierailija
7/8 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä käymään lääkärillä, koska muuten et saa noille mietteillesi rauhaa. 

Vierailija
8/8 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella voi joskus olla kaksi emätintä, jopa kaksi johtua. Tutkituta asia. Lääkäri