Siis viiraako mulla päässä vai kutsuuko joku lapsiaan sauruksiksi? Isosaurus ja pikkusaurus? Saurus= sisarus.
Usein palstalla lukee, että voiko pikkusaurus ja isosaurus, kun tarkoitetaan isosisarusta. En nyt googlettamalla löydä yhtäkään ketjua, mutta kyllä niitä on ollut. Vai olenkohan lukenut väärin?
Kommentit (72)
Ei, kun se pikkusaurus oli ainakin joku lasten kirja. Ehkä siinä olikin syy. Sotkin siihen varmaan. Täällä on varmaan käytetty leikkisästi tuota saurus sanaa. Ihme kyllä niitä ketjuja en nyt löydä.
Ap
En ole ikinä törmännyt moiseen, mutta aika liikkis hellittelynimi! Olet varmaankin lukenut väärin itse.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ihmiset keksiä ihan omiakin sanoja, mutta sulla vaikuttaa olevan lukihärö.
Tätä ajattelin, että ei minulla nyt niin pahaa lukihäiriötä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun se pikkusaurus oli ainakin joku lasten kirja. Ehkä siinä olikin syy. Sotkin siihen varmaan. Täällä on varmaan käytetty leikkisästi tuota saurus sanaa. Ihme kyllä niitä ketjuja en nyt löydä.
Ap
Ja siinä blogissakin, joka on ilmeisesti lopettanut jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä törmännyt moiseen, mutta aika liikkis hellittelynimi! Olet varmaankin lukenut väärin itse.
Tätä mietin syyksi. Ehkä muut ihmiset eivät ole huomanneet, kun pikkusisarus ja pikkusaurus näyttää nopeasti samalta. Tai osa on, mutta suurinosa ei.
Ap
Selvä :D. Ketjuja ei löydy eikä blogia. Ketjut on poistettu ja blogi lopetettu. Ap oli silti oikeassa 😂😂😂.
Kyllä sitä näköjään voi itselleen uskotella mitä vain soopaa.
Viimeksi kun mä olen törmännyt yhtä pakkomielteiseen oikeassaoloon, kyse oli äidistä ja heppalehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun ei niitä ole. Sinä luit väärin.
5/5 mut ei taida olla edes provo 😂😂
Miten näin arjessa menee ap? Kirjoituksesi perusteella ei kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on tulla ihme vänkääjiä..mulla oli töissä vähän samanlainen väittely. Minä vs. Muu työpaikka. Toki aihe oli eri, työhön liittyvä.
Mikä teitä kaikkia vaivaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on tulla ihme vänkääjiä..mulla oli töissä vähän samanlainen väittely. Minä vs. Muu työpaikka. Toki aihe oli eri, työhön liittyvä.
Mikä teitä kaikkia vaivaa?
Ap
Vale ap astui kehiin. Minä en ollut tuo. Oikea ap. Töissä menee hyvin.
Ap oikeasti tässä heips.
Odottappa vain, kun muistisairautesi pahenee. Kohta näet niitä sauruksia kotonasi.
Me sanottiin perheemme nuorimmaisen kummeja kummituksiksi. Ne nauroivat vaan.
Aivan sama tapahtuiko mutta kiva idea 😅
Vierailija kirjoitti:
Odottappa vain, kun muistisairautesi pahenee. Kohta näet niitä sauruksia kotonasi.
😂😂😂
Pikkusaurus :D