Kertokaa pojillenne, että oikea hajuvesien käyttö on kohtuullista.
Kaksi, sinänsä söpöä n 13 vuotiasta poikaa, odottelee tässä vieressäni ratikkaa. Ulkoilmassakin heidän ympärillään leijuu , isolla säteellä, varsin voimakas hajuvesiencocktail. Tuskin tytötkään tykkää noin vahvoista tuoksuista. Kohtuullisesti - se olisi oikeampi tapa. Opastakaa teinejänne. Ja en ole tuoksuherkkä, pidän parfymeista.
Kommentit (32)
Mistä kuvittelet että pojat välittävät vähääkään tykkäävätkö tytöt vahvoista vai heikoista tuoksuista? Hoida omat asiasi.
Työskentelen teinien kanssa, ja osalla tosiaan hajusteiden käyttö lähtee lapasesta. Toki meillä on töissä myös surkea ilmanvaihto, mutta jos neljä tuntia asiakkaan lähdön jälkeen huoneessa on edelleen niin voimakas tuoksu että astmaatikkoasiakas pyytää siirtymistä toiseen tilaan, niin on sitä hajustetta ehkä vähän turhan hövelisti lotrattu.
Minä en käytä mitään hajusteita, eivätkä käytä pojatkaan (19v & 8v). Ei kummallakaan ole varmaankaan käynyt moinen mielessäkään. Esimerkillä voi johtaa.
Hississä kyllä alkaa ahdistaa, kun edellä sitä on käyttänyt hajuvedeltä tuoksuva tai juuri tupakalta tullut. Onneksi meillä ei ole monikymmenkerroksisia taloja Suomessa.
Miehet/pojat eivät käytä hajuvesiä. Tämä(kin) on jokin muukalaisten mukanaan tuoma vastenmielinen tapa.
On niitä aikuisia naisiakin joilla on liian voimakas tuoksu. 😬
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä mitään hajusteita, eivätkä käytä pojatkaan (19v & 8v). Ei kummallakaan ole varmaankaan käynyt moinen mielessäkään. Esimerkillä voi johtaa.
En minäkään käytä, mutta pojat haluavat kuulemma tuoksua hyvältä ( 18v ja 13v). Ei siinä äidin yritykset auta kun koko kaverikööri tekee samaa.
Suomen pojat ovat naisistuneet. Sitä se oikeistopopulistien öyhötys TikTokissa teettää.
70-luvulla tuo piti vielä hiukan opettaa mainoksissa kun tultiin sitten maalta kaupunkiin.Omassa nuoruudessa oikein tuoksuvat miehet oli lähes aina sitten niitä miehiä.
Pojat ovat katsoneet liikaa Tynkkysen ja Vigeliuksen videoita. Viba on tarttunut.
Sama myös nuorille ja keski-ikäisille naisille.
Niin, Ap, turha tätä kehoitusta on suomen kielellä kirjoittaa.
Sama tytöille. Pojille vielä se, että ne axet ja muut voi rinnastaa hyönteismyrkkyihin.
Oikea mies ei käytä kuin vihreää Menneniä. Hienostelijoille ja muille lipeville nilkeille voidaan sallia poikkeuksellisesti Tabac tai Old Spice. Homoja kun kuitenkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pojat ovat naisistuneet. Sitä se oikeistopopulistien öyhötys TikTokissa teettää.
Ja sinä sitten öyhötät vauvassa, mutte itse näe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies ei käytä kuin vihreää Menneniä. Hienostelijoille ja muille lipeville nilkeille voidaan sallia poikkeuksellisesti Tabac tai Old Spice. Homoja kun kuitenkin ovat.
Haha, kuin mun suusta
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ihan on Veeti Virtasia ja Aada Niemisiä nämä joiden ympärillä löyhää silmiä kirvelevä pilvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ihan on Veeti Virtasia ja Aada Niemisiä nämä joiden ympärillä löyhää silmiä kirvelevä pilvi.
Arvaatko keiltä ovat tämän oppineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä sitten öyhötät vauvassa, mutte itse näe sitä.
Pojat ovat muuttuneet aiempaa konservatiivisemmiksi ja samalla alkaneet käyttää enemmän hajuvesiä. Molemmat ovat laajasti uutisoituja ilmiöitä. Ehkä niillä on joku yhteys?
Teinitytöt ne vasta haiseekin hajuvedelle. Menevät jossain 25m päässä ja silti haistat ne.