Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sitä pakko ostaa asunto jos ei ole varaa.

Vierailija
23.09.2024 |

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010711362.html?utm_term=…

Tuon naisen ja miehen palkat ei riitä mihinkään ylimääräiseen. Itse en ole asuntoa ostanut vaan olen säästänyt. Sama palkka minulla on kuun tolla heidillä. Minä asun alle 400 euron vuokra yksiössä. Tolla menee lainaan 1100 euroa ja yhtiövastike 400 euroa. Minulla ei ole autoakaan. Voisin ostaa asunnon heti mutta haluan että rahaa jää elämiseen ja kaikenlaiseen  muuhun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ostaa asunnon ja sitten ei ole mitään iloja elämässä muuta kuin sitä asunnon maksamista niin ei pääse lomalle sitten. 1500 euroa asuntokuluihin tuon naisen perheellä ja sitten vakuutuksia ja muuta. Minä säästin 20 vuotta omaan asuntoon ja ostin sen sitten ilman lainaa. Hienossa asunnossa vastike on 400 euroa kuten tolla naisella. Minulla on alle 200 euroa.

Vierailija
2/3 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveästi ja hyvin tuo opettajapariskunta elelee, turha artikkeli. Muka ei yli 4500 euron tuloilla kk ei pärjää. Autovelkaa. Kuinka hemmetissä autovakuutuskin tonnin vuodessa. Ruokalasku tonnin kuussa. Valitetaan muttei ole ajateltukaan säästää jossain kohtaa menoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveästi ja hyvin tuo opettajapariskunta elelee, turha artikkeli. Muka ei yli 4500 euron tuloilla kk ei pärjää. Autovelkaa. Kuinka hemmetissä autovakuutuskin tonnin vuodessa. Ruokalasku tonnin kuussa. Valitetaan muttei ole ajateltukaan säästää jossain kohtaa menoista. 

Mikä kasko pk-seudulla ei olisi tonnia vuodessa? Tietysti jossain Kuhmossa se on halvempi, kun ei siellä ole liikennettäkään. Pk-seudulle rekatun auton vakuutukset on n. 30-50% periferiaa kalliimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi