Katkeruus huonosta siskosuhteesta
Kun itse yrittää pitää yhteyttä mutta se ei ole vastavuoroista, joutuu myöntämään sen että koskaan ei saa sitä sisaruussuhdetta mitä halusi
Kommentit (26)
Ystävälläni on sisko ja 2 veljeä. Eivät ole missään tekemisissä. 2 asuu Etelässä, 2 pohjoisessa. Satoja km kaikkien välillä. Ei joulukortteja, ei mitään.
Jos välit on olleet huonot lapsena niin eipä ne siitä aikuisena mihinkään korjaannu tai muutu. Veljeni kohteli mua aina kuin ilmaa tai sitten vttuili ja ilkeili, aikuisena tuntuu olevan edelleen sellainen passiivisaggressiivinen murjottaja-uhriutuja. Yhdessä vaiheessa koitin pitää yhteyttä ja lähentyä, totesin valtavaksi virheeksi. Se ihminen ei muuksi muutu eikä kasva tavallaan aikuiseksi koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko ei halua sinua siis lähelleen.
Miksi joku ei haluaisi Sisartaan lähelleen?
Isolla kirjoitettu sisar viittaa vahvasti uskonsisareen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko ei halua sinua siis lähelleen.
Miksi joku ei haluaisi Sisartaan lähelleen?
Itse en halua päideongelmaista ja persoonallisuushäiriöistä siskoani mitenkään osaksi elämääni. Riitti 40 vuotta manipulointia, valehtelua ja pahantahtoista juoruilua.
Hän on silti siskosi.
Sanotaanko näin, että jos elämästä tulee sitä, että pelkäät kyseisen ihmisen viestiä ja puhelinsoittoa, rahan lainausta, haukkumista, kun rahaa ei saa..omasta elämästä tulee stressaavaa ja ahdistavaa, niin kyllä minulla oma hyvinvointi ja terveys meni perhesiteiden edelle.
On siihen syynsä miksi pidän etäisyyttä omahyväiseen, ivaavaan ja määräilevään koulukiusaajaan. Jotkut kuvittelevat, että sukulaisia voi kohdella miten vaan, koska ne pysyvät aina sukulaisina. Vähän niinkuin narsisti alkaa höykyyttämään puolisoaan heti kun on saanut sille sormuksen sormeen.
Ihmiset eivät ymmärrä, että oma puoliso saattaa manipuloida hänen sukulaisistaan koko elämän. Valheita, joihin alkaa uskomaan, kun niitä kuulee vuosikymmeniä. Miksi asioista ei kyetä puhumaan siskon kanssa?
Usein kismat johtuvat väärin ymmärryksistä. Miksi tätä ei ymmärretä? Opettele sanomaan MIKSI? Kysy siitä mitä ihmettelet!