Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronpa teille miksi me naiset haluamme miehen usein oman tasomme yläpuolelta

Vierailija
22.09.2024 |

Se johtuu siitä että avioliitto on SEKSISUHDE ja kuulemma siinä täytyy haluta ja antaa seksiä. Kuuluu avioliittoon. Naisilla on usein tunnetusti alempi seksuaalidraivi kuin miehillä, ja se tarvii usein hurjaa sytykettä syttyäkseen. Ehkä sen huomattavan komean miehen valitettavasti. Jatkuva seksivelvollisuus ilman mitään halua siihen on ihan hitonmoinen kohtalo, varsinkin jos mies haluaa paljon ja koko ajan.

Toinen varteenotettava vaihtoehto on antaa ihmissuhteille aikaa, koska ihastuminen sisäiseen Kauneuteen vaatii sitä. Mutta se on mahdollista. Valitettavasti miehet eivät usein anna naiselle tätä mahdollisuutta, koska eivät halua tutustua naiseen platonisesti yhtään sen pidempää aikaa. Joten se mahdollisuus jää käyttämättä. Eikä se kyllä oikein muualla onnistukaan kuin koulussa yliopistossa tai muussa opin ahjossa tai työpaikalla, että on luontevaa yhdessä oloa toisen kanssa, tai yhteisen harrastuksen kautta. Koska totta kyllä että ei sitä platonisilla deiteillä kenenkään kanssa käydä. Vaikka sitten toisaalta miespuolisten kamujen kanssa miehillä on aikaa hengata loputtomiin 🤔

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos mies ei sitä seksiä saa, haetaan sitä muualta. Turha ihmetellä

Vierailija
2/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut paljon seksiä, vaikka kyllä sitä mieskin haluaa.  Olen paljon koulutempi kuin mieheni ja olen oikeasti varakas, mieheni ei.

Joten, ei kaikki ole aina niin kuin stereotypiat ilmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei halua eikä huoli kumppania jota katsoo alaspäin, paitsi femacco. /M67v

Vierailija
4/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina halunnut enemmän seksiä kuin kukaan kumppanini. Siitäkin huolimatta haluan miehen, jolla on asiat kunnossa. En rupea aikuista miestä taluttamaan työnhakuun tai siivoamaan kusiaan vessan lattialta. Lisäksi olen hyvännäköinen ja hoikka, niin voin valita komean ja pitkän miehen, ja sellainen onkin aviossa kanssani. Hänellä on perintöjen vuoksi enemmän rahaa, mutta sama palkka meillä molemmilla. 

Vierailija
5/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu ei halua eikä huoli kumppania jota katsoo alaspäin, paitsi femacco. /M67v

Mikä ihmeen femacco....olen feministi ja vaikka olenkin varakas ja koulutetumpi kuin mieheni, en  todellakaan ylenkatso häntä! Olemme olleet naimisissa jo kauan, lapset aikuisia, ja rakasrtan miestäni todella paljon.

älkää te ukkoraiskat tehkö typeriä johtopäätöksiä aina ja aina vaan!

Vierailija
6/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis pidät omaa vaimoasi itseäsi huonompana!? Voi mikä ukko. Pidät sitä jopa itsestään selvänä..

Vierailija
7/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, eikä kiinnosta edes. M40

Vierailija
8/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen osoittautui jälleen kerran ahneeksi olennoksi joka ei tyydy mihinkään.

Vierailija
9/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis pidät omaa vaimoasi itseäsi huonompana!? Voi mikä ukko. Pidät sitä jopa itsestään selvänä..

Naisen luetun ymmärtämiset.

Vierailija
10/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, eikä kiinnosta edes. M40

Niinpä, et viitsi edes lukea. Mitähän et viitsi vaimollesikaan tehdä.

Vierailija
11/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi nimenomaan haluaa arvoisensa miehen, jota ei katso alas- eikä ylöspäin, koska feministi tuntee oman arvonsa.

Vierailija
12/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi nimenomaan haluaa arvoisensa miehen, jota ei katso alas- eikä ylöspäin, koska feministi tuntee oman arvonsa.

Femaccojen arvo parisuhdemarkkinoilla on likimain 0, he saavat vain luuserimiehiä kuten tuolla ylempänä yksi femacco kertoikin. Tunnettujen femaccojen huonoa parisuhdemenestystä on kartoitettu, täytyneekin etsiä se lista taas kerran.

Vierailija
13/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus on: Koska te voitte. Itse tekisin aivan samoin.

Vierailija
14/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä aina haluta...

Ei tasokas mieskään tyydy palstamammaan, eikä tarvitse tyytyä edes kahteen hyväänkään nykyään...

Vierailija
15/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä aina haluta...

Ei tasokas mieskään tyydy palstamammaan, eikä tarvitse tyytyä edes kahteen hyväänkään nykyään...

Minkälaisia me ollaan, siis naiset palstalla? Oletpa fiksu kun tiedät.....

Vierailija
16/41 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen osoittautui jälleen kerran ahneeksi olennoksi joka ei tyydy mihinkään.

Älä jaksa olla niin yksinkertainen että leimaat koko naissukupuolen yhden yksilön kirjoittelun perusteella. Ei me naisetkaan kuvitella että kaikki miehet olisi kuin sinä.

Vierailija
17/41 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt vastaus on: Koska te voitte. Itse tekisin aivan samoin.

Täh? Aika naismaista, minä en. Ne kriteerit mitä ap tarkoittaa, eli sosioekonomista statusta jne, ei ole mitään väliä minulle. Luonne, ulkomuoto, käyttäytyminen, niillä on väliä. Koulutuksella, varallisuudella, tai vaikkapa pituudella ei ole.

Vierailija
18/41 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta kysyisin; millainen vulva naisella tulee olla? Kuvaile. 

Vierailija
19/41 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jos mies ei sitä seksiä saa, haetaan sitä muualta. Turha ihmetellä

Ei liittynyt aloitukseen mitenkään. Siinä puhuttiin parisuhteen perustamisesta, ei jo olemassa olevasta parisuhteesta. Mutta Juu siinä mielessä kyllä että teki aloitusta vain ymmärrettävämmäksi. 

Vierailija
20/41 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut paljon seksiä, vaikka kyllä sitä mieskin haluaa.  Olen paljon koulutempi kuin mieheni ja olen oikeasti varakas, mieheni ei.

Joten, ei kaikki ole aina niin kuin stereotypiat ilmentää.

Olet sitten varmaan säännön vahvistava poikkeus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi