Miksi äänestät?
Miksi äänestät? Kun mitään hyvää ei ole saatu aikaan yli 16 vuoteen äänestämällä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän, ettei Persut ja kokkarit pääsisi valtaan. Seuraavissa vaaleissa eivät pääse.
Mutta kun ei sekään auta mitään. Vassarit ja demarit tuhoaa suomea vielä enemmän.
Persut sössii kaikkein eniten, itse asiassa joka asian mihin persut vaikuttavat menee aina pieleen, ihme juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ainoa mahdollisuus pyrkiä vaikuttamaan asioihin.
Enemmän minä sillä vaikutan kun muutin metsään. Pyrin kuluttamaan, jne mahdollisemman vähän ja näin yhteiskunta eli muut ihmiset hyötyy minusta mahdollisemman vähän.
Mutta tarvitsethan sinä muita kuitenkin
Koska luotin Purran ja persujen sanaan ettei heikommilta leikata ,lupasivat halvempaa bensaa , lupasivat poistaa pakkoruotsi ym.ym.. Kun RIIKKA NÄIN VALEHDELLEN SAI ÄÄNET NIIN. PYYKI. PERSETTÄÄ. LUPAUSKSILLA. JA NAURAA ORPON KAINALOSSA ...Saatana kiero.👍👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se ei auta mitään
sulle ei siis kelpaa toisten mielipiteet vai?
Kelpaa mielipiteet mutta totuus on ettei äänestäminen auta.
Olen äänestänyt jotta vältettäisiin sellaiset hallitukset kuin meillä nyt on. Kas kun siitä, että joku hallitus on hyödytön ja aikaansaamaton ei voi päätellä, etteikö jokin toinen hallitus voisi olla hyvinkin vahingollinen.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäminen on illuusio siitä että mukamas voisi vaikuttaa johonkin
Miten niin illuusio? Viime ek-vaalien jälkeen olen saanut aika lailla kaikkea mitä äänestämällä toivoin.
Äänestäminen on jäänyt pois, koska politiikassa heimojäseet ajavat vain omia etujaan ja lapioivat rahaa heimojäsenten taskuihin. Mitään yhteisen asian ajamista ei ole ollut näkyvissä pitkiin aikoihin jos sitä on koskaan ollutkaan. Persoonahäiriöiset hakeutuu edustustehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin illuusio? Viime ek-vaalien jälkeen olen saanut aika lailla kaikkea mitä äänestämällä toivoin.
halusit lisää velkaa ja veronkorotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää paskahan on äänestämisen tulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin lusmuille lisää keppiä ja hallituksen, joka ottaa Suomen taloustilanteen tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän, ettei Persut ja kokkarit pääsisi valtaan. Seuraavissa vaaleissa eivät pääse.
Mutta kun ei sekään auta mitään. Vassarit ja demarit tuhoaa suomea vielä enemmän.
Sä olet niin pihalla asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin lusmuille lisää keppiä ja hallituksen, joka ottaa Suomen taloustilanteen tosissaan.
Joo. Ja päättäjien päät vadille jos homma kusee. Tarvitaan todella vastuunottavia ja kantavia edustamaan kansaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä hallitus ei ota taloiustilannetta tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ota kun ei ole mitään vastuuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska epätoivoisesti luulen ääneni auttavan...eihän se auta
Mitä sitten pitäisi tehdä?
Mitä vaihtoehtoja on demokratialle, joka ei toimi, kun on korruptiota?
Joku ehdotti aikoinaan auktoriteettiin perustuvaa valtaa, mutta että se auktoriteetti on Jumala. Ihminen tietenkin siinä välissä voi muokata Jumalan sanoja. Demokraattinen valtiomalli tulisi uudistaa toiseksi, niitähän on muitakin olemassa ainakin teoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milloinka nyt persu mistään mitään vastuuta ottaisi
No lukekaapa vähän historiaa ja perehtykää maailmantilanteeseen nyt.
Edustuksellinen demokratia on paras kaikista kokeilluista hallintomuodoista tuloksien perusteella. Ne maat, joissa on vapaat vaalit ja suhteellisen korkea äänestysprosentti, ovat rikkaampia, tasa-arvoisempia ja turvallisempia kuin muut.
Se, että demokratia ei johda täydellisyyteen, ole demokratian vika vaan johtuu siitä, että ihmiset eivät ole täydellisiä tai kaikkivoipia.
Se, että 16 vuotta sitten sinä et saanut tahtoasi läpi vaaleissa ja demokratia on sen takia nyt mielestäsi epäonnistunut, on uskomattoman lapsellinen kommentti. Toivon, että kyse on jonkin sortin vitsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milloinka nyt persu mistään mitään vastuuta ottaisi
Persu tai demu!? Ihan samanlaisia nössöjä kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää paskahan on äänestämisen tulos?
Paska ei tietääkseni AUTA pois paskasta?