Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko krapularyyppy oikeasti niin vaarallinen mitä aina sanotaan? Onko kukaan teistä ottanut niitä ilman ongelmia?

Vierailija
22.09.2024 |

Opetettu että se on tie alkoholismiin vaan onkohan niin kuitenkaan?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viinaa?

Tuntuisi moraalin kannalta hyvin vaikealta. En ole siis kokeillut koskaan.

Vierailija
2/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun perjantai iltana aloitettu maistelu päättyy keskiviikko illan känniin ymmärtää mihin krapularyyppy voi johtaa, mut hei, perjantai on jo lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Älä usko näitä hössöttäjiä. Joskus otan parit jos on, yleensä ei ole juotavaa. Ei ole haittaa. Krapulaan auttaa vain aika mutta se hieman tasoittaa kun olo hankalimmillaan. Liikaa ei saa ottaa. Se vain pitkittää jos tulee uusi humala.

Vierailija
4/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? Olen ottanut. Sillä se lähtee millä se tulikin. Eipä ole koskaan pelottanut eikä ole tarvinnut myöskään jatkaa kolmatta päivää.

Vierailija
5/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna otin krapularyypyn. Taidan ottaa toisenkin. Tuon tavan opetti minulle edesmennyt anoppi. Krapularyyppy on kellosepän taitoa, ettei lipsahda ja lähde uuteen nousuun.

Vierailija
6/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli krapularyyppyä, kun haluaa krapulasta eroon. 

Vierailija
7/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula tulee, mutta minä määrään päivän! 😂

Vierailija
8/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aamu parasta känniaikaa, ja korjaussarjan kanssa pitää tyytyä siihen korjaukseen, vaara piilee vain siinä että kännissä on pirun kivaa olla ja silti pitäis lopettaa siihen korjaussarjan tekemään pikkunousuun.

Mutta yli 50 oon, nuorisoajoista asti silloin tällöin kännit ottanut, joskus mennyt yli, joskus jopa ali, ja alkoholismista ei tietoakaan.

Vierailija
9/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ilman sitä krnestäkään ei ole tullut alkoholistia. Silloin kun krapularyyppyä miettii ollaan jo alkoholisoitumisen alkuvaiheessa. Normaali ihminen joka ei ole kovin tottunut alkoholiin. Ei edes ajattele krapulassa tai pysty edes ottamaan ryyppyä. Alholin tuntuessa krapulassa vastenmieliseltä. Kovin usein kuulee puhuttavan parin päivän juomaputkista kuin normaalina asiana. Mutta ei se ole vaan se on jo yksi alkoholismin aste. Ensimmäinrn askel on humalahakuinrn juominen viikoittain. Ykdi oire on että hermot ovat kireällä jos ei saa alkoholia. Alkoon myös suhtaudutaan kuin se olisi painonsa arvoista kullassa.

Vierailija
10/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoisaa persulen kehittävää keskustelua ....huuoohh ja  yyyööökkkk

Vierailija
11/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ilman sitä krnestäkään ei ole tullut alkoholistia. Silloin kun krapularyyppyä miettii ollaan jo alkoholisoitumisen alkuvaiheessa. Normaali ihminen joka ei ole kovin tottunut alkoholiin. Ei edes ajattele krapulassa tai pysty edes ottamaan ryyppyä. Alholin tuntuessa krapulassa vastenmieliseltä. Kovin usein kuulee puhuttavan parin päivän juomaputkista kuin normaalina asiana. Mutta ei se ole vaan se on jo yksi alkoholismin aste. Ensimmäinrn askel on humalahakuinrn juominen viikoittain. Ykdi oire on että hermot ovat kireällä jos ei saa alkoholia. Alkoon myös suhtaudutaan kuin se olisi painonsa arvoista kullassa.

Ei kun sinä vain et pidä niin latelet luulojasi "tietoina"

Vierailija
12/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nämä Peltokankaan sivistävät toisiaan.....tulos on nähty .

Vierailija
13/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää, noloa. 

Kysyit, onko joku ottanut niitä ilman ongelmia. Ei, täytyy olla paha ongelma, jos sellaisia tarvitsee.

Vierailija
14/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa tuo kirja kannesta kanteen. Tule sitten huutelemaan.

https://kauppa.acv.fi/image/cache/catalog/untitled%20folder/110918/1/DS…

Vierailija
15/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus otettu kun olen ollut nuorena jossain reissussa ja pakko päästä ylös ja ulos ja ehkä sitten jatkettukin seuraavana päivänä biletystä, mutta auta armias ei enää. Olen jo 50 ja alkoholia tulee otettua enää kerran pari vuodessa ja tuolloinkin vain muutama. Ei tuolloin nuorenakaan ollut mitään ongelmakäyttöä, mutta kyllä sitä parikymppisenä kun biletettiin niin ihan eri tavalla alkoholia sieti ja se oli silloin ysärillä melko yleistä, että aika märkiä viikonloppuja me kunnolliset ja yliopistossa opiskelevat nuoret vietettiin. Onneksi nykyisin taitaa nuorilla humalahakuinen juominen olla vähentynyt. 

Vierailija
16/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pari kertaa vuodessa kun krapula on, niin otan kyllä loiventavan. Usein jonkun happaman siiderin ja jointin siihen kylkeen.

Vierailija
17/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mitä raittiusväki ei ikinä opi: valehtelemalla ei saa lisää uskottavuutta.

Vierailija
18/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Älä usko näitä hössöttäjiä. Joskus otan parit jos on, yleensä ei ole juotavaa. Ei ole haittaa. Krapulaan auttaa vain aika mutta se hieman tasoittaa kun olo hankalimmillaan. Liikaa ei saa ottaa. Se vain pitkittää jos tulee uusi humala.

Sinähän olet jo kokenut juomari. Ei ole tainnut olla kerta tai kaksi kun putken loppupuolelka on ollut paskat housussa.

Vierailija
19/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus otettu kun olen ollut nuorena jossain reissussa ja pakko päästä ylös ja ulos ja ehkä sitten jatkettukin seuraavana päivänä biletystä, mutta auta armias ei enää. Olen jo 50 ja alkoholia tulee otettua enää kerran pari vuodessa ja tuolloinkin vain muutama. Ei tuolloin nuorenakaan ollut mitään ongelmakäyttöä, mutta kyllä sitä parikymppisenä kun biletettiin niin ihan eri tavalla alkoholia sieti ja se oli silloin ysärillä melko yleistä, että aika märkiä viikonloppuja me kunnolliset ja yliopistossa opiskelevat nuoret vietettiin. Onneksi nykyisin taitaa nuorilla humalahakuinen juominen olla vähentynyt. 

Normaali ihminen ei juo montaa päivää peräkkäin.

Vierailija
20/47 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mitä raittiusväki ei ikinä opi: valehtelemalla ei saa lisää uskottavuutta.

Varsinkaan kun ovat järjestään helvetin huonoja valehtelijoita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi