Sairauden-/kuolemanpelko ja siitä eroon pääseminen
Olen 35 vuotias pienen lapsen yh-äiti ja olen alkanut kärsiä hyvin voimakkaasta vakavan sairauden ja kuoleman pelosta. Kaikki tämä johtuu viime vuoden tapahtumista eli ensin sairastuin hermokipusairauteen, sen jälkeen löytyi solumuutoksia papakokeessa josta on juuri lisätutkimukset menossa, keväällä sain todellisen veritulpan riskin (jouduin sairaalaan asian vuoksi, mutta selvittiin säikähdyksellä).
Tämän jälkeen on ollu sitä sun tätä terveyskrempaa aivan jatkuvasti (kylläkin ei vakavaa) mutta kokoajan tulee jotain uutta epäselvää oiretta mihin ei löydetä syitä. Olen tämän lääkäriltä lääkärille juoksemisen ja näiden arkea häirittevien oireiden takia alkanut kärsiä aivan jumalattomasta kuolemanpelosta. Eniten pelkään että joku aamu en enää herää ja pieni lapseni löytää äitinsä sängystä aamulla elottomana. Tai jos minulta löytyykin joku vakava sairaus niin miten lapselleni käy ja miten pärjäämme kahden.
Tosiaan parashan tässä olisi jos pääsisi ammattilaiselle juttelemaan, mutta kun rahaa ei ole sellaiseen käyttää ja julkinen puoli ei tämmösestä vielä anna juttuaikoja kelleen... Mut koska ei ole ammattilaiselle nyt pääsyä niin kirjoitanpa tänne ja kysyn että onko jollain vinkkejä miten saitte/oletteko saaneet tämmöisen helpottamaan mitenkään?