Lue keskustelun säännöt.
Hirveä taistelu lapsesta, joka nyt 16 täytettyään sai valita itse asuinpaikkansa,
21.09.2024 |
ja nyt päätös muuttaa luokseni asuntoon, jossa äidilläni on huone ja oma kylppäri ja pieni eteinen ja minä ja lapsi jaamme 60 neliötä ja hyvin tulemme toimeen. Ex vaatii, että oloistaan hänen luonaan, vaikka olen maksanut elatusmaksut, pitäisi tulla jotain lisärahoja. Hän tietää nyt häviävänsä oikeudessa, mutta kiusanteko jatkuu, eikä siihen ollut muuta ratkaisua kuin täydellinen kielto ottaa suoraa lapseemme yhteyttä. Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (2)
Kielsit lapsen toista vanhempaa olemasta 16-vuotiaaseen yhteydessä? Varmaan nauroi absurdille uhollesi :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka ei saa ottaa yhteyttä,sinä vai ex? Melko pikku juttu,katsos kun lapsi on kahden vuoden kuluttua täysi-ikäinen. Paljon,paljon pahempia ongelmia on ihmisillä tässä maassa. Lapset viedään huostaan synnytyssairaaloissa valheellisilla asiakirjauksilla, tehdään perättömiä lasuja ja sekoitetaan perheiden elämät täysin, kiusataan ja vainotaan ym. Joten mitä se kaksi vuotta teille todellisuudessa edes merkitsee,jos lapsesi kerran haluaa sinun luonasi olla omasta halustaan? Hanki vaikka opiskelija asunto lapsellesi, eksäsi on häviäjä joka tapauksessa.