Disney plussassa tulee kauheat varottelutekstit kun laittaa 90 luvun lastenelokuvia pyörimään :D
Edes kauhuelokuvissa ei tuu tollasia :D
Jotenki hauska
Turha tulla selittämään, tajuan kyllä pointin, mut camoon, nää on lastenelokuvia
Ja siis niille ketkä ei tajunnu, elokuvissa "loukataan" kulttuureita ja ties mitä :D
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke on sairaus, ei mulla muuta.
Ja silti te antiwoket loukkaannutte kaikista helpoiten.
Pakko jo loukkaantua kun wokea ei pääse enää missään karkuun. Te wokettajat tungette sitä joka paikkaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90 luvulla ei ollut woke paskaa ja ihmiset eivät loukkaantuneet joka asiasta.
Se oli hyvää aikaa se. Oli ihan normaalia ja itsestäänselvää että sukupuolia on vain kaksi eikä sitä voi itse valita. Eikä kukaan ei vetänyt hernettä nenään jos lapset leikkivät intiaaneja tai pukeutuivat naamiaisia varten esim. Mulaniksi tai Jasmineksi.
Koulussa yksi poika pukeutui naamiaisiin lakupekaksi. Mustasi naamaan, punainen liivi ja punainen tupsulakki.
Vierailija kirjoitti:
Tiku & Taku pelastuspartiossa oli kauheat varoitustekstit kun kissahahmoilla olo aasialaistyyliset kartiohatut päässä 🙈
Heh heh!
Vierailija kirjoitti:
Silloin hyväksyttiin kyllä vähin äänin paljon kaikenlaista perseilyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Akatkin ymmärsivät vielä silloin pysyä nyrkin ja hellan välissä!
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaan n**kereitä ja vihervassuja edelleen. Myös woke on inhokkilistallani.
Ei mulla muuta.
Mites jos oltaisiin kaikki yksilöitä, esim. sinä voisit olla woke-putkiaivo.
Jokohan on muuten varoitusteksti siinä pikku kakkosen "Varokaa heikkoa jäätä" videon alussa? 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt on prostituutio ok. ja sinunkin tytär-oletettu on tod. näk. mt-potilas ja uhri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä naiset oli ysärillä nyrkin ja hellan välissä, nythän niillä menee helvetin hyvin?
Warnerilla on uudelleenjulkaistussa väiski ja looney tunes kokoelmissa on kans samantyyliset tekstit:
Piirretyt, joita olet katsomassa, ovat aikansa tuotteita. Ne saattavat kuvata joitain etnisiä ja rodullisia ennakkoluuloja, jotka olivat yleisiä amerikkalaisessa yhteiskunnassa. Nämä kuvaukset olivat vääriä silloin ja ovat vääriä nykyään.Nämä piirretyt esitetään sellaisina kuin ne alun perin luotiin, koska toisin tekeminen olisi sama asia kuin väittää, ettei näitä ennakkoluuloja olisi koskaan ollut olemassa.
Ihan näppärästi hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä naiset oli ysärillä nyrkin ja hellan välissä, nythän niillä menee helvetin hyvin?
Jos naisilla menee nykyään hyvin niin miksi ne sitten kitisevät täällä joka päivä?
Joo. Osaa vanhoista lastenelokuvista ei edes löydy lasten profiililla vaan ne pitää erikseen mennä katsomaan aikuisten profiililla. Kyse just näistä "canceloiduista" elokuvista, joku prinsessaelokuvakin niiden joukossa on. Ihan naurettavaa. Tykkään kyllä uusista Disneyn elokuvistakin, mutta muuten arvostus Disneyyn on mennyt tuon woke-ihmisten perseen nuolennan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Olin teini-ikäinen 90-luvulla, eikä tuo "nyrkin ja hellan välissä" kuvaa sitä aikaa. Oli varsin yleistä, että kavereiden äidit kävi töissä ja vaikutti yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Warnerilla on uudelleenjulkaistussa väiski ja looney tunes kokoelmissa on kans samantyyliset tekstit:
Piirretyt, joita olet katsomassa, ovat aikansa tuotteita. Ne saattavat kuvata joitain etnisiä ja rodullisia ennakkoluuloja, jotka olivat yleisiä amerikkalaisessa yhteiskunnassa. Nämä kuvaukset olivat vääriä silloin ja ovat vääriä nykyään.Nämä piirretyt esitetään sellaisina kuin ne alun perin luotiin, koska toisin tekeminen olisi sama asia kuin väittää, ettei näitä ennakkoluuloja olisi koskaan ollut olemassa.
Ihan näppärästi hoidettu.
Ennakkoluulot ovat kuitenkin yleensä paikkansapitäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Olin teini-ikäinen 90-luvulla, eikä tuo "nyrkin ja hellan välissä" kuvaa sitä aikaa. Oli varsin yleistä, että kavereiden äidit kävi töissä ja vaikutti yhteiskunnassa.
Noinhan se oli mutta moni haluaa tahallisesti antaa väärän kuvan nuoremmille jotka eivät osaa itse etsiä tietoa.
On kai tuo tekstikin jotain. Parempi että mukana on aikuinen selittämässä nuo epäkohdat.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä huvittavaa laittaa Peter Pan pyörimään. Alle 5v:n kanssa katsoin. Varoitustekstit inkkareita loukkaavasta kuvailusta, muttei sanaakaan esim siitä että lapset käyttäytyvät väkivaltaisesti, Kapteeni Koukku ampuu yhden miehistön jäsenen, Peter+lapset meinaavat kuolla pommin räjähtäessä, piippua löytyy, alkoholia löytyy, lontoolaislasten isä on aggressiivinen ja pelottavan oloinen...
Kun itse lapsena katsoin tämän elokuvan, päällimmäisenä mieleen jäi lentäminen keijupölyn avulla, merenneidot, Helinä-keiju, kellon niellyt krokotiili ja Leenan lukema iltasatuhetki kadonneille pojille.
ehkä olet jo niin tramasointunut siitä ettet muista ;)
Mitä sitten?
Ne on laitettu mahdollisia oikeusjuttuja varten. Kun on näitä mielensäpahoittajia paljon nykyään. Onpahan varoitettu heitä,että voivat jättää katsomatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke on sairaus, ei mulla muuta.
Ja silti te antiwoket loukkaannutte kaikista helpoiten.
Wokejen loukkaantumisen näkee joka puolella kun asiat joko kielletään kokonaan tai ainakin niihin lisätään täysin älyvapaita varoitustekstejä. Eli todisteet viitaa täysin siihen ettei oma väitteesi pidä ollenkaan paikkaansa.
Muutenkin koko woke-kultti on sitä että loukkaannutaan isoon ääneen mistä tahansa.
Pilkkaan n**kereitä ja vihervassuja edelleen. Myös woke on inhokkilistallani.
Ei mulla muuta.