Akka laittoi eron jälkeen minut katumaan että hankimme aikoinaan lapsia
Kommentit (129)
Sille on aina syy, jos toinen vanhempi ei halu lapsia toiselle antaa. Ei kukaan halua yksin hoitaa ja huoltaa lapsia.
Oikeudessa sitten nämä asiat selviää. Harva isä oikeasti edes oikeuteen lähtee, kun eivät yksinkertaisesti halua niitä lapsia luokseen muulloin kun sillon kun itselle sopii eli harvoin
Nyt vedotaan siihen että ei voi tietää että pitää tehdä sitä ja tätä että hommat menee lain mukaan.
Vinkki jatkoon kaikille: Jos tuntuu, että nyt ei hommat mene arkijärjen tai oikeudentajun mukaan (esimerkiksi et saa tavata lapsiasi), toimi seuraavasti: juttele järkevälle kaverille. Saat heti alkuun tiedon, tuntuuko kaveristakin, että nyt voi olla syytä selvittää tarkemmin. Seuraavaksi kannattaa googlata vaikka asioista sopiminen erotilanteessa. Jos ei ole oltu lastenneuvojan puheilla, sinne nyt ihan ensimmäisenä laittamaan nimet paperiin, jotta molemmille on selvää, koska lapset ovat kenenkin luona.
Sitten, jos näissä sovituissa ei pysytä, asia pitää viedä eteenpäin. Se pitää tehdä itse, kukaan muu ei asiasta huolehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teiltä "empatiaa"??? En mää sentään HULLU ole. Ap.
Mitä aloituksellasi siis hait?
Kerroin vain totuuden että naisissakin on vakavasti luonehäiriöisiä ja virkakoneisto on täynnä naisia jotka uskovat tuota häiriintynyttä naista kuin JUMALAA ja siinä ei miehen sanat paina mitään, lasten oikeuksista nyt puhumattakaan.
Olen nainen ja tiedän tällaisen tapauksen. Narsisti äiti pyöritti sossut ja tuloksena oli, ettei isä saanut tavata lapsiaan lainkaan.
Eroa ennen vaimo kielsi puolisoaan olemassa missään tekemisissä oman sukunsa kanaa. Jos olisi, niin ei enää näkisi lapsiaan.
Kiltti huolehtiva mies.
Kyllähän se sitten kymmenen vuoden kuluttua alkoi selvitä, kun miehen sukulaiset ajoivat asiaa.
ihan kamala tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teiltä "empatiaa"??? En mää sentään HULLU ole. Ap.
Mitä aloituksellasi siis hait?
Kerroin vain totuuden että naisissakin on vakavasti luonehäiriöisiä ja virkakoneisto on täynnä naisia jotka uskovat tuota häiriintynyttä naista kuin JUMALAA ja siinä ei miehen sanat paina mitään, lasten oikeuksista nyt puhumattakaan.
Olen nainen ja tiedän tällaisen tapauksen. Narsisti äiti pyöritti sossut ja tuloksena oli, ettei isä saanut tavata lapsiaan lainkaan.
Eroa ennen vaimo kielsi puolisoaan olemassa missään tekemisissä oman sukunsa kanaa. Jos olisi, niin ei enää näkisi lapsiaan.
Kiltti huolehtiva mies.
Kyllähän se sitten kymmenen vuoden kuluttua alkoi selvitä, kun miehen sukulaiset ajoivat asiaa.
Miehen sukulaiset ajoivat asiaa🤔
Mies ei itse siis asialle viitsinyt tehdä mitään? Hoh hoijaa. Ei siis kiltti mies, vaan laiska ja saamaton. Siinäpä syy miksi äiti ei lapsia ole isälle antanut.
Sanon taas heti kärkeen, että tunnen tosi manipuloivia naisia ja miehet ei aina osaa pelata samaa peliä, ja se on epäreilua.
Mutta samalla: kuka hankkiutuu vanhemmaksi ottamatta selvää perusasioista, joita vanhemmuuteen liittyy? Mulla ei ole lapsia ja tiedän silti, mitä pitää tehdä, kun lähdetään sopimaan huoltajuudesta ja tapaamisoikeudesta. Samaten olen onnellisesti naimisissa, mutta tiedän silti, miten omaisuus ositetaan eron jälkeen.
Kun lapsia aletaan yrittää, pitää ottaa selvää, mitä se tarkoittaa, vakuutuksiin, testamenttiin ym. pitää ehkä tehdä muutoksia jo vaikka eroa ei tulisikaan.
Et rakasta lapsiasi !!!
Et ole koskaan rakastanutkaan.
Blaah.. jokainen ero on oma soppansa. Toivoisi että ihmiset olisi reiluja toisia kohtaan ja ajattelisivat lasten parasta ja kuuntelisivat myös heitä. Itse olen päinvastoin nähnyt kuinka isät väkisin kävelevät naisten yli ero tilanteissa ja lasten hyvinvoinnin kustannuksella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä itsekin monta tapausta, joissa äiti on ottanut kaiken irti eron jälkeisestä vallasta. Perhepiirissänikin on räikeä tapaus, jossa äiti erosta loukkaantuneena teki kaikkensa, jotta olisi saanut kaikki pelattua toisiaan vastaan. Erosta on nyt kymmenen vuotta ja kaikki muut ovat korjanneet välinsä paitsi tämä katkeroitunut myrkynkeittäjä.
Suomessa edelleen usein ajatellaan äitiä ykkösvaihtoehtona vanhemmaksi ja erotilanteissa oletetaan, että äiti ottaa isomman kasvatusvastuun jne. Välillä se on hyvä juttu ja välillä ei. Tilastot ovat karuja miesten kannalta.
No mutta asiaan - jos aloittajalle on laitettu estot lasten puhelimiin, miten se on perusteltu? Miten asiaa kommentoitiin lastenneuvojalla? Oliko tästä erikseen jotain sovittelua, mitä siellä sovittiin?
Heh, näkee taas kuinka tietämättömiä j
Uikuta äidillesi, meillä oli yhteishuoltajuus tuolloin, apina!
Suomalaiset naiset käyttävät lapsia aseenaan, nyhtävät maksimielareita samalla kun vieraannuttavat. Kunnon epidemia. Suomi on rikollisvaltio, joka auttaa mielisairaita h*oria.
Kyllä tämä ketju kertoo erittäin hyvin mitä miesvihaajakusipäitä naiset ovat.Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: ex-vaimosi piti yhdessä olonne aikana kaikesta huolen, ja sinä vain laineilit lapasena mukana ylimääräisenä lapsena. Vaimo huolehti siitä, että lapset viettävät tarpeeksi aikaa kanssasi. Sinulla ei juuri ollut henkilökohtaisia siteitä lapsiin, ne vain olivat vaimon projekti. Nyt kun vaimo ei enää huolehdi, että lapset viettävät aikaa kanssasi, niin koet tämän aktiivisena vieraannuttamisena. Päähäsi ei pälkähdä, että voisit ottaa puhelimen käteen ja soittaa lapsille, olla kerrankin itse se aloitteellinen osapuoli. Ehei, ex-vaimohan niistä asioista on aina huolehtinut, voisikohan se edelleen pestä kalsarisikin?
Anna kun arvaan. Teet päätelmiä asioista joista et tiedä mitään.
Sanoisin että 90% tapauksista on noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: ex-vaimosi piti yhdessä olonne aikana kaikesta huolen, ja sinä vain laineilit lapasena mukana ylimääräisenä lapsena. Vaimo huolehti siitä, että lapset viettävät tarpeeksi aikaa kanssasi. Sinulla ei juuri ollut henkilökohtaisia siteitä lapsiin, ne vain olivat vaimon projekti. Nyt kun vaimo ei enää huolehdi, että lapset viettävät aikaa kanssasi, niin koet tämän aktiivisena vieraannuttamisena. Päähäsi ei pälkähdä, että voisit ottaa puhelimen käteen ja soittaa lapsille, olla kerrankin itse se aloitteellinen osapuoli. Ehei, ex-vaimohan niistä asioista on aina huolehtinut, voisikohan se edelleen pestä kalsarisikin?
Anna kun arvaan. Teet päätelmiä asioista joista et tiedä mitään.
Sanoisin että 90% tapauksista on noin.
Mutta miksi väität että aloittajan tapaus olisi juuri tuollainen? Siksi että pääset MOLLAAMAAN MIESTÄ vaikka et tiedä asiasta mitään ja juuri tuo on tyypillistä naisille! Ap.
Se, että kutsut häntä akaksi kertoo minulle, että exäsi teki ihan oikean ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Se, että kutsut häntä akaksi kertoo minulle, että exäsi teki ihan oikean ratkaisun.
Eli kaikki pohjalaiset pitää jättää? Siellä nyt puhutaan ukoista ja akoista. Oma puoliso on Etelä-Pohjanmaalta ja kutsuu rakkaita ystäviäänkin akoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sille on aina syy, jos toinen vanhempi ei halu lapsia toiselle antaa. Ei kukaan halua yksin hoitaa ja huoltaa lapsia.
Oikeudessa sitten nämä asiat selviää. Harva isä oikeasti edes oikeuteen lähtee, kun eivät yksinkertaisesti halua niitä lapsia luokseen muulloin kun sillon kun itselle sopii eli harvoin
Todellisuudessa haluavat vain syyttää entistä vaimoaan ja vetää itse päälleen syyttömän uhrin viitan. Lasten hoitaminen omalla vuorolla olisi ollut asia, mikä ei todellisuudessa olisi kiinnostanut pärkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Et rakasta lapsiasi !!!
Et ole koskaan rakastanutkaan.
Tuo on hirveintä mitä minulle voi sanoa ja sinä SIKA tiedä tuon ja siksi sanoit noin, vaikka tuo ei ole totta alkuunkaan! Toivottavasti kuolet hitaasti johonkin tuskalliseen syöpään! Tuossa tulee naisen sairas mieli erittäin hyvin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa haluavat vain syyttää entistä vaimoaan ja vetää itse päälleen syyttömän uhrin viitan. Lasten hoitaminen omalla vuorolla olisi ollut asia, mikä ei todellisuudessa olisi kiinnostanut pärkääkään.
Täyttä PASKAA!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle on myönnetty tapaamisajat, niin äitihän on velvollinen lapset sinulle luovuttamaan. Tarpeen mukaan jos lapsia ei meinaa tapaamisiin kuulua voidaan sopia valvottu lasten luovuttaminen / tapaaminen.
Mutta olethan oikeasti ollut LÄSNÄ lasten elämässä? Viettänyt heidän kanssaan kaiken töistä jäävän ajan? Vienyt harrastuksiin, päiväkotiin ja kouluun, viettänyt heidän kanssaan sairaslomapäiviä, leikkinyt leikkarilla ja uimarannoilla, pitänyt välit hyvinä? Ei äiti noin vain pysty välejä katkomaan JOS lapsilla on vahva tunneside isäänsä. Jos isä taas on lähinnä vältellyt lapsiaan ja kiinnostunut heistä vasta eron koittaessa, niin miksi lapset haltioissaan tunkisivat sinun luoksesi?
Syyksi ei riitä mikään "mutku mä olen niiden isä"
BULLSHIT!!! Kyllä pystyy, etenkin naissossujen kanssa, sillö noillahan on väkivaltaoikeus ja mies ei voi mitään jos nuo lasten äidin paskapuheiden johdosta erkaannutavat lapset isästään! Te ette tiedä täällä näemmä mistään mitään että mihin LASU:n akat pystyvät jos vain haluavat ja hehän haluavat! (aivan kuten tekin täällä). Ap.