Akka laittoi eron jälkeen minut katumaan että hankimme aikoinaan lapsia
Kommentit (129)
Ovathan he sinunkin lapsiasi. Toivon, että saat välinne sille mallille, että saat pitää huolta lapsistasi edelleen ja olla isä.
Kunnon isä on tärkeä olemassa.
Tsemppiä toivottaa tämä mummoihminen
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti vieraannuttanut ilman hyvää syytä.
Kyllä vieraannutti, se ainoa syy löytyy sieltä exän pään sisästä, eli pahuus!
Millä tavalla erkaannutti. Näetkö lapsia edelleen tai soittelevatko. Eivät jaksa kulkea kahden kodin väliä jos välimatkaa paljon? Vai samalla alueellako olette. Mitä jos lapsi erkaantui itse, jos oli joku tilanne? Minkälainen olet lapsia kohtaan? Ei tarvitse tähän vastata. Jos olet mukava ja ymmärtävä ei pitäisi olla ongelmia.
Jos jompi kumpi vanhempi on vihainen tai naputtava, voi lapsi pelätä. Koska jo toisessa vanhemmassa on tekemistä yleensä, niin ei jaksa kahta komentoa? Kysy lapsilta mitä on väitetty ja korjaa väitteet? Tai mitä teit väärin, kysy. Ehkä näette vielä enemmän, myöhemmin. Onko lapsilla koulukiireitä.
Anna kun arvaan: ex-vaimosi piti yhdessä olonne aikana kaikesta huolen, ja sinä vain laineilit lapasena mukana ylimääräisenä lapsena. Vaimo huolehti siitä, että lapset viettävät tarpeeksi aikaa kanssasi. Sinulla ei juuri ollut henkilökohtaisia siteitä lapsiin, ne vain olivat vaimon projekti. Nyt kun vaimo ei enää huolehdi, että lapset viettävät aikaa kanssasi, niin koet tämän aktiivisena vieraannuttamisena. Päähäsi ei pälkähdä, että voisit ottaa puhelimen käteen ja soittaa lapsille, olla kerrankin itse se aloitteellinen osapuoli. Ehei, ex-vaimohan niistä asioista on aina huolehtinut, voisikohan se edelleen pestä kalsarisikin?
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: ex-vaimosi piti yhdessä olonne aikana kaikesta huolen, ja sinä vain laineilit lapasena mukana ylimääräisenä lapsena. Vaimo huolehti siitä, että lapset viettävät tarpeeksi aikaa kanssasi. Sinulla ei juuri ollut henkilökohtaisia siteitä lapsiin, ne vain olivat vaimon projekti. Nyt kun vaimo ei enää huolehdi, että lapset viettävät aikaa kanssasi, niin koet tämän aktiivisena vieraannuttamisena. Päähäsi ei pälkähdä, että voisit ottaa puhelimen käteen ja soittaa lapsille, olla kerrankin itse se aloitteellinen osapuoli. Ehei, ex-vaimohan niistä asioista on aina huolehtinut, voisikohan se edelleen pestä kalsarisikin?
Anna kun arvaan. Teet päätelmiä asioista joista et tiedä mitään.
Tausit itse aiheuttaa vieraantumisen. Oletko edes tehnyt mitään asian eteen, että tapaisi lapsiasi? Oletko halunnut sopia viralliset tapaamiset ja toteuttaa niitä? Oletko pitänyt lapsiisi yhteyttä? Niinpä....
Vierailija kirjoitti:
Ap, korkki kiinni. Soita niille tenavilles
Vaikea soittaa kun akka laittoi puheluestot niiden kännyihin jo vuosia sitten. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha yrittää valehdella. Erotilanteessa lapsia käytetään usein riitojen välikappaleena. Sitä tekevät niin miehet kuin naisetkin. Erkaannuttaminen on yleinen tapa erityisesti naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan. Teet päätelmiä asioista joista et tiedä mitään.
Hyvin muotoiltu kaksi lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Raakasti? Opettele nyt ensin edes kirjoittamaan.
Miten se on oikein kirjoitettuna ? -eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, korkki kiinni. Soita niille tenavilles
Vaikea soittaa kun akka laittoi puheluestot niiden kännyihin jo vuosia sitten. Ap.
sana akka kertoo kaiken
Vierailija kirjoitti:
Suomessa erossa isälle jää vain maksajan vastuu.siitä pitää sosiaalitantat huolen.
Juuri noin ja hehän ovat kaikki NAISIA ja näemmä melkoisia miesvihaajia.
Jos sinulle on myönnetty tapaamisajat, niin äitihän on velvollinen lapset sinulle luovuttamaan. Tarpeen mukaan jos lapsia ei meinaa tapaamisiin kuulua voidaan sopia valvottu lasten luovuttaminen / tapaaminen.
Mutta olethan oikeasti ollut LÄSNÄ lasten elämässä? Viettänyt heidän kanssaan kaiken töistä jäävän ajan? Vienyt harrastuksiin, päiväkotiin ja kouluun, viettänyt heidän kanssaan sairaslomapäiviä, leikkinyt leikkarilla ja uimarannoilla, pitänyt välit hyvinä? Ei äiti noin vain pysty välejä katkomaan JOS lapsilla on vahva tunneside isäänsä. Jos isä taas on lähinnä vältellyt lapsiaan ja kiinnostunut heistä vasta eron koittaessa, niin miksi lapset haltioissaan tunkisivat sinun luoksesi?
Syyksi ei riitä mikään "mutku mä olen niiden isä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha yrittää valehdella. Erotilanteessa lapsia käytetään usein riitojen välikappaleena. Sitä tekevät niin miehet kuin naisetkin. Erkaannuttaminen on yleinen tapa erityisesti naisilla.
Ja sitten ihmetellään kun jostain täysin mystisestä syystä lapsilla on mystisiä ongelmia..
Normisettiä :(