Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela leikkasi perustoimeentulotukea 170e/kk, eli en enää pysty elämään ilman lainaa...Velkaannun ystävilleni nyt 170e/kk tahtia

Mihin tämä johtaa? Minulla on valitukset menossa päätöksistä, ja ystäväni luottavat siihen että saan maksettua takaisin sitten kun päätökset oikenevat...Mitä jos ne eivät oikenekaan? Menetän ystävänikin ehkä. He kyllä ymmärtävät että tilanteeni on vaikea, kun siitä viimesijaisesta etuudesta otetaan kolmannes pois; Nousevien hintojen kanssa se vain on kestämätön yhtälö, ja olen pakkotilanteessa. Olen jo 340e velkaa, ja kohta lainaan taas lisää.

Tilanne pelottaa ja ahdistaa, masennuksenikin on pahentunut...Mitä voin tehdä? Neuvoja?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herramme Puppa on Vauvapalstan viisain ja arvokkain ylijumala, ja joka hänen nimeään halventaa, sietää joutua synkimpään Helvettiin. Puppa on ikuinen, Puppa on rakas. 👴🏻🙏🏻

Näinhän se on 👴👍

Vierailija
22/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppis! 👴🏻🥳🥰🍬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

24/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla jää Ullanlinnan kaksion vuokra maksamatta, kuka auttaa?!?!

Vierailija
25/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa, vaan tee heille työtä vastaavista summasta. Siivousta ja muuta pakollista kotityötä, joka on kiva teettää muilla. 

26/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
27/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MKA kirjoitti:

En tiedä mitä teen...Joudun kohta taas lainaamaan joltakin. Mitä sitten kun en enää saa lainaa?

Tämä on trolli. Esittää minua, en ole halunnut mitään lainaa!

AP. (Oikea MKA.  pisteen kanssa)

Vierailija
28/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MKA. kirjoitti:

Puppa auttaa ei hätää ou jee! 👴🏻🙏🏻

Vierailija
29/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MKA kirjoitti:

En tiedä mitä teen...Joudun kohta taas lainaamaan joltakin. Mitä sitten kun en enää saa lainaa?

Viimeksi sanoit että asut Kaivopuistossa ja saat tukia 2300€ kuussa. Miten helvatissa et muka pärjää? OIetko juoppo?

Vierailija
30/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
31/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MKA kirjoitti:

Viimeksi sanoit että asut Kaivopuistossa ja saat tukia 2300€ kuussa. Miten helvatissa et muka pärjää? OIetko juoppo?

Kaverit halusivat baariin. Meni 3 päivää Kela tukien jälkeen kun rahat loppu. Syytän hallitusta leikkauksista, 

Vaikka minulla ei leikkaa, niin hallitus vaan leikkaa. Miten selviän?

Ap.

Vierailija
32/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet trolli. Älä esitä minua! Asun Kaivopuistossa, kaksio, mwerinäkymällä. Ullanlinnassa asuu rahvas eikä siellä mitää merta ole.

Oikea Ap alias MKA. (huom piste, oikea MKA on MKA.)

Vierailija
33/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet trolli. Älä esitä minua! Asun Kaivopuistossa, kaksio, mwerinäkymällä. Ullanlinnassa asuu rahvas eikä siellä mitää merta ole.

Älä tue halpoja kopioita!  Minä ole oikea AP

AP. MKA. 

Vierailija
34/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näinhän se menee

Vierailija
35/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä tue halpoja kopioita!  Minä ole oikea AP

AP. MKA. 

Puhut huono Suome . Oletko somaliainen AP? Alkaa paljastuu !!!!!!!!!

Vierailija
36/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta leikataan joka päivä.

Seuraavaksi toivottavasti pää poikki. Elinkelpoinen yksilöhän ap ei tule koskaan olemaan.

Vierailija
37/42 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissosiatiivinen identiteettihäiriö (engl. dissociative identity disorder, DID, monipersoonahäiriö tai sivupersoonahäiriö) on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin, ja siinä ovat yleensä läsnä kaikki muiden dissosiaatiohäiriöiden oireet. Lapsuusiässä alkaneen traumatisaation seurauksena potilaan persoonallisuuden eri osat ovat joutuneet toisistaan niin erilleen, että ne ovat omaksuneet oman henkilöhistorian, nimen ja fyysiset piirteet. Dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä kärsivällä ihmisellä esiintyy kaksi tai useampia erilaisia ja erillisiä persoonallisuuksia. Kaikilla persoonilla on omat muistikuvansa, mieltymyksensä ja käytöksensä, ja (yleisimmin) vain yhden persoonan piirteet on havaittavissa kerrallaan. Eri persoonat saattavat olla tietämättömiä toisistaan, eikä niillä välttämättä ole yhteyttä toistensa muistikuviin.[1]

Persoonan rakenteellisen dissosiaatioteorian mukaan persoonan rakenteellinen dissosiaatio on DID-potilaalla niin sanotussa tertiäärivaiheessa: emotionaalisen persoonallisuuden osan (EP) hajoamisen lisäksi myös näennäisen normaali persoonallisuuden osa (ANP) on jakautunut. Käytännössä tämä tarkoittaa, että DID-potilaalla eri identiteettejä (sivupersoonia) on oltava vähintään neljä: kaksi EP:tä ja kaksi ANP:tä (näennäinen pääpersoona luettu mukaan). Yleensä lukumäärä on noin 812, mutta se voi olla paljon suurempikin. Yleinen uskomus, jossa sivupersoonatapaus nähdään normaalin ja ilkeän persoonan dramaattisena yhteiselona, ei tämän näkemyksen (eikä kliinisen kokemuksen) mukaan siis pidä paikkansa.[2]

***KF 2501***

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nää trollaukset toimii huonommin kun mulla on rekisteröity nimimerkki nyt...En edes asu Helsingissä, joten surkea yritys

Vierailija
39/42 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta leikataan joka päivä.

Se on totta, joka päivän käyttörahoista lähtee noin 6e, eli kolmannes pois...Yrittäisit itse tulla toimeen näillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme