Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Eli pedarina haluaisit r iskata tajuttomia tyttölapsia, mutta sinulle ei kelpaisi omaa tasoasi korkeammat aikuiset naiset vaikka kerran kuukaudessa olisi ainakin teoreettinen tilaisuus? Vau, miksiköhän et kelpaa kenellekään? Et edes itsellesi. 🤔
Miten sulla voi olla näin surkea luetun ymmärtäminen? Ei tarvitse olla aloittajan kanssa samaa mieltä, mutta haloo.
Haloo itsellesi. Jos aikuinen mies puhuu että olisi p
Taitaa olla ihan samantekevää sanotko rumasti vai et. Asian ydin: et ymmärrä lukemaasi, mutta tahdot mielelläsi nimitellä rumilla nimillä, vaikka kukaan ei ole sanonut tehneensä asioita, joita fantasioit heidän tehneen.
..eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan täällä neuvotaan aloittajaa, miten löytäisi kivan ihanan naisen, joka tykkää hänestä. Ei aloittaja halua ihanaa parisuhdetta, hän haluaa NAISIA. Eikä kukaan kiva fiksu nainen halua yhdeksi näistä aloittajan naisista. Yllättävä juttu, eikö?
Ei pidä neuvoa pyytämättä. Aloitus näytti vain keskustelun avaamiselta.
Kuule ap:tkin ovat aina miesselittämässä, neuvomassa pyytämättä ja osaamatta, huutamassa kovimpaan ääneen suurimpina besserwissereinä (erityisesti naisten suulla, suosituimpana ulinana "nainen sanoo yhtä, tekee toista ja tarkoittaa kolmatta ja ei voi luottaa, kun minäminä miehenä tiedän senkin parhaiten") vaikka nimenomaan itse ovat ilman taitoa ja naista/naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.
Ap
Eli pedarina haluaisit r iskata tajuttomia tyttölapsia, mutta sinulle ei kelpaisi omaa tasoasi korkeammat aikuiset naiset vaikka kerran kuukaudessa olisi ainakin teoreettinen tilaisuus? Vau, miksiköhän et kelpaa kenellekään? Et edes itsellesi. 🤔
Miten sulla voi olla näin surkea luetun ymmärtäminen? Ei tarvitse olla aloittajan kanssa samaa mieltä, mutta haloo.
No
No sä näet niitä ihan joka paikassa. Ei niistä kukaan muukaan tykkää, vaikkei juokse solvaamassa aiheetta.
en todella ala vähä älystä tatuoitua 3 pennun yh äippää elättämään.
Jep siis jos haluat naisia monikossa pitää olla shithead työtön masentunut pikkurikollinen joka päivystää baarissa 247 . Ne saa aina pillua koska ovat supliikkk miehiä ja eivät paremman puutteessa edes kovin nirsoja.
Sua on neuvottu aivan väärin siis..
Mutta jos haluat yhden hyvän naisen, olet jo aika hyvässä vaiheessa. Kannattaa mennä sinkku tapahtumiin, pikkujouluihin ja selvittää lähipiirin sinkut jne.
Monen löytäminen on helppoa, mutta sen yhden oikean löytäminen on paljon vaikeampaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No
On oikeita uhreja kohtaan epäkunnioittavaa kirjoittaa tuollaisia kommentteja. Käyttämäsi sana viittaa sitä paitsi lapsista kiinnostuvaan henkilöön, teini-ikäisistä kiinnostuvalle on eri termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan täällä neuvotaan aloittajaa, miten löytäisi kivan ihanan naisen, joka tykkää hänestä. Ei aloittaja halua ihanaa parisuhdetta, hän haluaa NAISIA. Eikä kukaan kiva fiksu nainen halua yhdeksi näistä aloittajan naisista. Yllättävä juttu, eikö?
Kuule ap:tkin ovat aina miesselittämässä, neuvomassa pyytämättä ja osaamatta, huutamassa kovimpaan ääneen suurimpina besserwissereinä (erityisesti naisten suulla, suosituimpana ulinana "nainen sanoo yhtä, tekee toista ja tarkoittaa kolmatta ja ei voi luottaa, kun minäminä miehenä tiedän senkin parhaiten") vaikka nimenomaan itse ovat ilman taitoa ja naista/naisia.
Niin? Miten ajattelit "parantaa ja saada oikealle tielle"? Neuvomalla? Suuttumalla? Eihän se ole sun elämäntarkoitus kiljua suu vaahdossa jollekin ap-lle. Ei ne sillä muutu. Mikä sun motiivi siis on?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinua pyysi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinua pyysi?
Seurustelisitko itse elostelevan tatuoidun paskan kanssa?
naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Tarkoitatko naisilla max. 25v. vai oman ikäisiäsi? Joskus liian täydeltä vaikuttava elämä voi karkoittaa kumppaniehdokkaat. Itse en halua jäädä parisuhteessa toiseksi miehen työlle, harrastuksille enkä kavereille.
Ei kai noilla asioilla nyt naisia pitäisi saadakaan, vaan luulisi että omaa elämää on yksinkertaisesti helpompaa ja mukavampaa elää, kun perusasiat ovat kunnossa. Kun elämä rullailee mukavasti omalla painollaan eivätkä kaikki asiat ole akuutisti rempallaan, niin siihen sopii mukavammin toinen ihminenkin rinnalle.
naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Ei tietenkään kiinnosta PERUSEDELLYTYKSET täyttävä tusinamies, joka on epäkiinnostava ja pelkän irtopllun perässä.
Sama täälä mutta olen nainen. Laihduin, tein korkeakoulun. Olen ollut pirteä ja hehkeä. Silti en oo saanut miestä.
Elämässä ei oo järkee jos ittensä varten tekee asioita. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miten ajattelit "parantaa ja saada oik
Niin? En mitenkään. Ei ole minun taakkani eikä velvollisuuteni (varsinkaan tahtomattani ja yksipuolisesti) piikoa, huseerata ja hyysätä kaikkia maailman ap- ainaisvonkarutinareppanoita. Ne, ketkä osaavat voivat silti keskustella asioista yleisellä tasolla (ilman miehistä besserwisserkiimaa minäminäminänä sörkkiä joka yksityiskohtaa ja/tai syyllistää kaikki muut osapuolet).
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies, joka kuvittelee, että naiset tulevat tarjoamaan itseään. Naisia pitää lähestyä itse.
Paitsi että nykyaikana naisia saa lähestyä vain pitkät, menestyneet ja komeat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies, joka kuvittelee, että naiset tulevat tarjoamaan itseään. Naisia pitää lähestyä itse.
Paitsi että nykyaikana naisia saa lähestyä vain pitkät, menestyneet ja komeat miehet.
Eihän naisia saa lähestyä! Nehän ahdistuu! Ja alkaa puhumaan ahdistelusta, kun eivät ymmärrä noiden eroa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista?
Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.
Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.
Ap
Sä oot pahasti erehtynyt. Elämä ei mee noin. Kaikki me ollaan tässä maailmassa yksin ja rehkitään. Viikonloppuna ehtii vähän levätä. Sitä elämä on ja sit kuollaan. Ok? Herää jo äläkä oo lapsellinen. Ja miks kenenkään tarttis huomata just sut? Ei kukaan oo mitään velkaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ap sinun on vain pakko olla helvetin ruma tai luotaantyöntävä käytökseltäsi, tai sekä että. Naisten saaminen ei ole mitään rakettitiedettä.
Ei tarvitse olla ruma. Tietynlainen "peruspällinaama" tyyliin timojutilahuutokauppakeisari, niin ihan sama mihin kroppaan, statukseen (poislukien eturivin julkkikset ja monimiljonäärit) tai luonteeseen se on kiinnitetty, niin ei tasokkailta naisilta löydy huomiota.
Nimim. puhun kokemuksesta
Mä vaan en tykkää pedofiileistä.