Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!
Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.
Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Kommentit (535)
Unohdit, että myös pään pitäisi olla kunnossa.
Ap on ollut isätön ja tässä se näkyy.
Tunne-elämä ollut liikaa kiinni äidissä, ja tätä vastuuta ap nyt yrittää naiselle sysätä. Että on naisen tehtävä tehdä hänestä onnellinen. Että on naisten vika, että hänellä on paha olla! Hän ei ole omien tunteidensa ohjaksissa, vaan ne ohjakset riippuvat kuvitteellisten kaikkien maailman naisten käsissä.
Ap ei halua parisuhdetta, eikä ehkä edes seksiä sinänsä (koska muuten kelpaisi ne yh:tkin tinderissä), vaan naisen huomiota ja henkistä hoivaa.
Näin käy, kun puuttuu se isä, joka ohjaisi kohti vastuuta ja vahvuutta. Näyttäisi miten ollaan vastuullinen mies. Mennään rohkeasti elämään ja noustaan vastoinkäymisistäkin. Näyttäisi, miten naista kohdellaan niin että nainen haluaa tulla lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sinun on vain pakko olla helvetin ruma tai luotaantyöntävä käytökseltäsi, tai sekä että. Naisten saaminen ei ole mitään rakettitiedettä.
Ei tarvitse olla ruma. Tietynlainen "peruspällinaama" tyyliin timojutilahuutokauppakeisari, niin ihan sama mihin kroppaan, statukseen (poislukien eturivin julkkikset ja monimiljonäärit) tai luonteeseen se on kiinnitetty, niin ei tasokkailta naisilta löydy huomiota.
Nimim. puhun kokemuksesta
Miksi peruspällinaaman pitäisi saada tasokas nainen? Miksi peruspällinaamamies ei kelpuuta peruspällinaamanaista?
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin että nyt saisin pilua. En saanut pilua.
Sen toteaminen ei tee minusta huonoluonteista tai mielenvikaista.
Sori nyt vaan.
T. Ap
Sun sosiaaliset taidot perustuu siihen, että joku sanoo? Aikamoisen auktoriteettiaseman oot antanut satunnaisille nettikommenteille. Autismin kirjoa tai muuta sosiaalisen todellisuuden hahmotuksen ongelmaa taustalla, epäilen. Surullista sinänsä, mutta ei se pillu mikään palkinto elämässä menestymisestä ole.
Jos oikeesti kiinnoistaisi seksi, niin olisit mennyt maksulliselle tai tinderistä lämmitellyt niitä sua kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Ei tietenkään kiinnosta PERUSEDELLYTYKSET täyttävä tusinamies, joka on epäkiinnostava ja pelkän irtopllun perässä.
Hurmaava psykopaatti, joka on pelkän pillun perässä, kiinnostaa naista ENITEN. Ei ajatuksilla ole mitään merkitystä, vaan sillä minkä vaikutelman mies luo. Sosiaalisesti kömpelö autisti, joka on pelkän pillun perässä, ei kiinnosta, koska ei osaa pelata.
Oletko h o m o? Voit todenperäisesti sanoa vain omakohtaisesti, omasta puolestasi: "kiinnostaa tätä naista eli minua eniten". "Ei pään sisällöllä ole merkitystä" = en joudu sitä työstämään. Naiseton lopputulos tällä toteuttamallasi itseriittoisella tyylillä on pelkästään seurannut, mutta älä v
On ihan psykologian alan tutkimuksia, joissa on todettu että psykopaatit viehättää eniten naisia. Syynä kai just se, että ne on itsevarmoja ja karismaattisia. Kiinnostuksen herättää paremmin tuollaiset ominaisuudet kuin rehellisyys/luotettavuus/empaattisuus ym., joita pidetään toivottavina parisuhteessa. Se on vähän ristiriitaista, mutta niin se vaan on. Eikä muuten olisi niin paljon naisia, jotka valittaa psykopaatti-exästä. Niillä vaan riittää ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ollut isätön ja tässä se näkyy.
Tunne-elämä ollut liikaa kiinni äidissä, ja tätä vastuuta ap nyt yrittää naiselle sysätä. Että on naisen tehtävä tehdä hänestä onnellinen. Että on naisten vika, että hänellä on paha olla! Hän ei ole omien tunteidensa ohjaksissa, vaan ne ohjakset riippuvat kuvitteellisten kaikkien maailman naisten käsissä.
Ap ei halua parisuhdetta, eikä ehkä edes seksiä sinänsä (koska muuten kelpaisi ne yh:tkin tinderissä), vaan naisen huomiota ja henkistä hoivaa.
Näin käy, kun puuttuu se isä, joka ohjaisi kohti vastuuta ja vahvuutta. Näyttäisi miten ollaan vastuullinen mies. Mennään rohkeasti elämään ja noustaan vastoinkäymisistäkin. Näyttäisi, miten naista kohdellaan niin että nainen haluaa tulla lähelle.
Ei tuo pelkästään isättömyydellä selity. On isättömiä miehiä jotka osaa olla oikeita miehiä ja kohdella naisia oikein ja vastaavasti isällisiä miehiä jotka ovat täysiä perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisia ei kiinnosta pätkääkään.
Ei tietenkään kiinnosta PERUSEDELLYTYKSET täyttävä tusinamies, joka on epäkiinnostava ja pelkän irtopllun perässä.
Enköhän noilla spekseillä ole jo top 20-30% mies. Ja miksei itsestään huolta pitävä "tusinamies" kelpaa edes 30v+ tusinanaiselle jonka ainoat saavutukset elämässä on siiderin lipittäminen joka viikonloppu ja saksien raottaminen kaikenlaisille jännille joista on sitten jäänyt paksuksi?
Ap
Sä et kelpaa, koska olet tyly, ilkeä ja katkera. Aggressiivinen. Ylimielinen.
Naiset juoksee karkuun. Varsinkin sellaiset naiset, joilla on yhtään henkistä saumaa. Joku traumatisoitunut ongelmakimp
Mistä ihmeen lupauksista? Eihän kukaan voi tuollaisia asioita luvata...
Kun ap on vihainen, että psykopaatit saavat naisia ja hän ei, niin vertaako ap itseään juuri psykopaatteihin. Että naista pitäis saada, vaikka miten kusipää on, jos vaan on riittävän menestynyt?
Ei ole helppoa aikuisen miehenkään elämä, jos tunneäly on tuolla tasolla. Mutta sentään muu elämä toimii, joten ristinsä kullakin.
Sä kuulostat jotenkin todella paljon yhdeltä mun mieskaverilta, johon tutustuin opinnoissa. Minä jopa ihastuin häneen... Oli ihan komean näköinenkin. Aluksi, kun juteltiin niin hän vaikutti poikkeukselliselta syvällisine ajatuksineen. Viihdyin hänen seurassaan, kunnes... juttuihin alkoi pikku hiljaa tulemaan naisvihamielisiä vihjeitä, uhriutumista ja näitä "kukaan ei anna piparia" tyyppisiä juttuja. Aluksi mukava tyyppi alkoikin aika nopeasti vaikuttaa vastenmieliseltä. Miksiköhän aina ihastun kaikkiin vääriin miehiin..
.. alkoi puhua myös maksullisiin menemisestä kun ei muuten saa. Ne jutut tuntuu painostavilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa mutta ei suomalaisia naisia.
Mikset laajenna hakuasi ulkomaalaisiin naisiin? Heillä on arvot kunnossa ja lähempänä omiasi toisin kuin suomalaisilla paskatuuliviireillä.
Mihin maahan pitäisi suunnata?
Eikä se varmaan ole niin helppo juttu. Pitää matkustaa, oppia kieltä, tutustua kulttuuriin ja tapoihin. Siis jos haluaa vaimon jostain muualta kuin pattayan huorakadulta.
Toista se on suomalaisille naisille. Ei tarvitse mennä kun lähibaariin ja se on täynnä kaikenlaista eksoottista pippeliä, koska niittä tuodaan tänne rekkalavoittain..
Ap
Ihailet irtoseksiä, mutta et uskalla sitä harrastaa. Samaan aikaan haluaisit panna, mutta ällöttää. Ei ihme että naiset ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sinun on vain pakko olla helvetin ruma tai luotaantyöntävä käytökseltäsi, tai sekä että. Naisten saaminen ei ole mitään rakettitiedettä.
Ei tarvitse olla ruma. Tietynlainen "peruspällinaama" tyyliin timojutilahuutokauppakeisari, niin ihan sama mihin kroppaan, statukseen (poislukien eturivin julkkikset ja monimiljonäärit) tai luonteeseen se on kiinnitetty, niin ei tasokkailta naisilta löydy huomiota.
Miksi peruspällinaaman pitäisi saada tasokas nainen? Miksi peruspällinaamamies ei kelpuuta peruspällinaamanaista?
Ei miehet kollektiivisesti valehtele että ulkonäöllä ei ole väliä koska tärkeintä on sisin yms. Ne ovat toki tärkeitä, mutta naama katsotaan ensin. Puolin ja toisin.
Voisko Fretti-tarina saada jo jatkoa? Tylsä aina sama tarina lukea uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kollektiivisesti valehtele että ulkonäöllä ei ole väliä koska tärkeintä on sisin yms. Ne ovat toki tärkeitä, mutta naama katsotaan
Tavikselle kelpaa tavis. Tavispariskuntia näkyy joka puolella. Et tietenkään saa kaunista naista, jos et ole itse komea.
Tosin mielikuvituksenpuutteesta ei voi syyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.
Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?
Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...
Ap
Mä tiedän työni puolesta useita lääkäreitä ja vaikea uskoa, että yksikään heistä olisi opiskellut lääkäriksi sen vuoksi, että haluavat saada pillua. Kyllä se on se itse työ mikä heitä kiinnostaa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.
Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?
Ap
Mä tiedän työni puolesta useita lääkäreitä ja vaikea uskoa, että yksikään heistä olisi opiskellut lääkäriksi sen vuoksi, että haluavat saada pillua. Kyllä se on se itse työ mikä heitä kiinnostaa.
N45
Tai palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
N45
Sekin varmasti joillakin, mutta kyllä monella on intohimo sitä työtä kohtaan.
N45
Olet rajaton ja aggressiivinen. Et ole vastuussa omista tunteistasi, mikä tekee sinusta pelottavan naisten silmissä. Et osaa säädellä tunteitasi normaalin aikuisen tavoin. Siksi naiset karttavat siunua.
Jokaisella ihmisellä tulee vastaan tilanteita, joissa suunnitelmat ja toiveet eivät toteudu. Se on elämää. Siitä eletään eteenpäin. Keksitään uusia asioita elämään. Ei jäädä kiukuttelemaan epäreilulle maailmalle, koska kaikilla on omat ongelmansa ja vastoinkäymisensä. Se, että sinulla on tällainen ongelma, ei tee sinusta erityistä eikä tarkoita, että kenenkään muun kuin sinun velvollisuus olisi oma hyvinvointisi korjata.