Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sellainen mies joka on "laittanut oman elämänsä kuntoon". Tää oli kyllä suurin kusetus ikinä!

Vierailija
21.09.2024 |

Eli olen hankkinut hyvän koulutuksen, hyväpalkkaisen työpaikan, kaveripiirin, käyn salilla, pidän huolta ulkonäöstäni jne.

Arvatkaa mikä lopputulos oli... naisia ei kiinnosta pätkääkään

Kommentit (535)

Vierailija
1/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et nauti noista asioista, koska elät puutteessa?

Vierailija
2/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Etkö löydä sisältöä ja onnea elämääsi noista muista asioista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.

Ap

Vierailija
4/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen on vaarallista. Entä jos et ole huomannut sitä naista, joka on sinusta kiinnostunut.

Vierailija
5/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut yhteyttä vääriin naisiin

Vierailija
6/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Vierailija
7/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ottanut yhteyttä vääriin naisiin

Aivan. Filippiinit here we come. Suomalaisiin naisiin saa vaan pettyä. Ei ole tsäänsejä jollei ole joku lähi idän tai afrikan sankari, tai 185cm mallin näköinen suomalainen.

Ap

Vierailija
8/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Vierailija
9/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ryhtyä jännikseksi...

Vierailija
10/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on miehille niin elämän ja kuoleman kysymys? Ihan hirveää lukea, että sulla on asiat noin hyvin ja ainut mitä päässä lopulta vihaisena pyörii on "saispa pillua". Eikö elämässä ole muuta? Selitä. 

Vierailija
11/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinun on vain pakko olla helvetin ruma tai luotaantyöntävä käytökseltäsi, tai sekä että. Naisten saaminen ei ole mitään rakettitiedettä. 

Vierailija
12/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti olen ajatellut että pitäisi vaan suosiolla alkaa käyttää maksullisia, mutta oletteko nähneet miten rumia ne ovat täällä suomessa? Lisäksi hinta 200€+ per varvi, niin ei sitä hyväpalkkaisenakaan ole varaa käydä monta kertaa viikossa.

Ap

Jep, ei naisten loputtomia vaatimuslistoja pysty mitenkään täyttämään, joten maksulliset on oikeasti ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
13/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Olisi nuorena 18-25v kannattanut vaan dokata ja bilettää eikä keskittyä opintoihin. Varmaan olisi herunut joskus kännisiltä teinitytöiltä. Nyt vanhempana on vain surkea tasoista yksinhuoltajaa tarjolla tinderissä, ja niiltäkin mätchejä tulee tyyliin yksi kuukaudessa.

Ap

Minä panen edelleen kauniita teinityttöjä, vaikka olenkin kolmekymppinen. Olisit komea niin sinultakin onnistuisi.

Vierailija
14/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Itse sain parhaiten naisia, kun olin masentunut ja välinpitämätön kaikkeen. Ei kiinnostanut työ eikä opiskelu. Myöhemmin sain elämäni kuntoon ml. yliopistotutkinnon, hyvän työpaikan ja omistusasunnon, mutta naisten kiinnostus on olematonta.

Tämä on se totuus. Miksi naiset käyttävät kaikki voimansa sen suuren valheen ylläpitämiseen että sitten saa paljon naisia kun ryhtyy kunnolliseksi mallikansalaiseksi?

Kiva sitten kun valmistuu vaikkapa lääkäriksi ja ruma totuus paljastuu...

Ap

Vierailija
15/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä tein noi jutut koska mulle kerrottiin että tulisi sitten pilua ovista ja ikkunoista.

Ei kai nyt ketään miestä oikeasti kiinnosta tälläinen elämä joka on yhtä rehkimistä?? Kyllä se motivaatio siinä taustalla on aina se että saisi paljon naisia.

Ap

Olet ymmärtänyt asian väärin. Yhden pitäisi miehelle riittää.

Vierailija
16/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on miehille niin elämän ja kuoleman kysymys? Ihan hirveää lukea, että sulla on asiat noin hyvin ja ainut mitä päässä lopulta vihaisena pyörii on "saispa pillua". Eikö elämässä ole muuta? Selitä. 

Miehet ovat seksuaalisempia kuin naiset. Ja jos miehet saisivat yhtä helposti seksiä kuin naiset, niin olisi toinen ääni kellossa.

Vierailija
17/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi kyse on asenteestaan, eikä ulkoisista puitteista. Mutta toisaalta: ei ole koskaan onnellinen, jos yrität eittää jotain muuta kuin olet. Eli ala elää niin kuin itse haluat ja hae vaikka se thaikku, koska suomalaiset eivät oikeasti halua miestä, joka on pillun perässä.

Vierailija
18/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttusi lukemalla voin kertoa miksi et saa naista: koska olet ääliö. 

Vierailija
19/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käy nyt hyvä mies kokeilemassa sitä yksinhuoltajaa. Saat elämäsi parhaat kyydit.

Vierailija
20/535 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu naisista kuin tavaroista. Ei ihme että naiset kiertävät hänet kaukaa ja hyvä näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän