Unelmahäät Sara ja Tuomo
Onko tästä jo keskustelua olemassa? Hyvänen aika mitä settiä.
Kommentit (108)
Lastensuojeluilmoitus lähtee takuulla. Ohjelman aikuiset saisivat pysyä typerissä juhlissaan piilossa ulkopuolisilta. Sairasta porukkaa.
Eipä ole hääohjelmat koskaan kiinnostaneet, mutta tämä on kyllä katsottava.
Sama se sille jos AIKUISET örveltää naula päässä omissa juhlissaan mutta:
a) niihin juhliin ei viedä lapsia!
b) niitä ei esitellä telkkarissa
Kyseinen hääpari sais mennä itseensä ja muistaa käyneensä. Hävetkää jos osaatte.
Vierailija kirjoitti:
Miten moukka heidän asiat vaikuttaa sun elämään....Minun elämään ei mitenkään,enkä edes tunne heti...vastaa.
Melko voimakas reaktio siihen nähden ettei (muka) tunne henkilöitä..
Wee ja Tee ne yhteen soppii, yöksi viedään poliisin koppiin.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö näitä katsomaan mistään jälkikäteen?
Discovery+, mutta maksullisella tilauksella. Samaan rahaa voi sitten kyllä katsoa muitakin sarjan legendaarisia jaksoja, kuten esimerkiksi Johanna ja Mikko (alkolukko ja hehhehheh-Siwanryöstö-hehhehheh) ja Kirsi ja Jorma ("enemmän naintia" ja "mua panettaa jo ny!"). Jälkimmäinen on siitäkin hyvä, ettei siinä ole kuvioissa mukana alaikäisiä lapsia.
Miksi häissä ollaan humalapäissä? Ja heillä on pieniä lapsia? Surullista.
Aika paha, että viinat pitää lukita piiloon ettei kukaan joisi liian aikaisin...
Ja miks se morsiamen äiti oli loppuiltaan vaihtanut juhlamekkonsa ihme biletys(?)vaatteisiin. 🤦
Luulin, ettei siitä enää wt-häät parane, mut kyl tää alkaa olla jo aika samoissa sfääreissä 😅😂🤦
Eikä se siskokaan kylmäksi jättänyt.Typerä,huomionhakuinen kakara joka pilasi käytöksellään koko jakson.Lapsellista ulvontaa ja kielenkäyttöä joka välissä.Morsiamen vanhemmista paistoi kilometrien päähän elämäntavat,surullista katsottavaa.Raskaana oleva morsian veti ketjussa röökiä ja energiajuomaa..huoh!!Sääliksi käy noita lapsia ja syntymätöntä lasta :(
Eikait se morsian raskaana ollut?
Kyllä vaan, tammikuussa pitäisi syntyä. Näytti olevan kesäkuun alussa omissa polttareissaan tuhannen turvat, että ei tätä äitiä paljoo lapsen terveys kiinnosta kunhan pään saa sekasin.
Tuossa jaksossa ei asiasta taidettu puhua mitään. Mitä kautta tiedät asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Sara on itse päivittynyt näin facebookkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on itse päivittynyt näin facebookkiin.
Ei näy ilmeisesti kuin vain kavereille tuo päivitys?
Katsoin jakson ja sanon vaan että huh huh huijjaa, myötähäpeän!
Maksulliselta Max kanavalta...