Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasoni ei riitä kauniiseen naiseen enkä halua laskea rimaa joten siksi olen ikisinkku.

Vierailija
21.09.2024 |

Alan yrittämään oman tasoni nostoa, pyrin etenemään työelämässä jotta saan parempaa palkkaa ja statukseni on parempi. Joku toimistotyö mistä saan sen 5000e/kk palkkaa on tavoitteena. 

Aloitan myös omaan ulkonäkööni panostamisen, pyrin siis kasvattamaan lihaksia, ostan muotivaatteita ja ehkä otan pari tatuointia.

Toivottavasi jossain vaiheessa kelpaan kauniille naiselle jotta voisin kokea rakkauden ja voisin vaikka lapsia tehdä.

M34

Kommentit (234)

Vierailija
121/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Porista?

Vierailija
122/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää näitä "kaunottaria". Pusuhuulet muovia, naama ilmeetön, suikkikset opittu tyttöystäviltä, tissit tallinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien itkuvirsi ei lopu koskaan, eikä neitsyys 

Mulla neljä lasta, liitto kaatui exän haluttomuuteen...

Da Pjotr, da da!

Vierailija
124/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole provo niin olet vammainen.

Voi olla kumpi vaan, näitä samanlaisia ketjuja tulee tasaiseen tahtiin aina vaan.

Vierailija
125/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selvästi kokematon naisten suhteen. Eivät naiset katso pelkästään rahaa tai ulkonäköä. Nainen valloitetaan ennen kaikkea elämyksillä. Eivätkä kaikki elämykset maksa paljon, mutta hiukan mielikuvitusta ne usein vaativat.

Kutsu eniten ihannettasi vastaava kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa hänelle herkullinen illallinen. Kun hän kuulee, mistä on kyse, hän lähtee varmasti mukaasi.

Elämystreffeillä näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkee

:D

Oikeasti ne wingmanit. Naiset pitää yksittäisiä iskijöitä pääsääntöisesti creepeinä.

Paritanssit ehkä poikkeus. Ja mummotunneli.

Vierailija
126/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ELi jätit neljä lastanne vauvasta lähtien 24/7 hänen vastuulleen. Siinä meillä on Vuoden Isä.

Veikkaan omasta kokemuksesta, että seksi maistuisi jos saisi välillä nukkua hyvin. Ja sullahan näin olikin.

Kaikki avioliitot ovat omanlaisiaan. Mulle ex tarjoili kymmenen kuukauden mykkäkoulun.

Vedähän v*ttu päähäsi.

Meneppä sinä kädelle niin rauhoitut vähän

Vierailija
127/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ELi jätit neljä lastanne vauvasta lähtien 24/7 hänen vastuulleen. Siinä meillä on Vuoden Isä.

Veikkaan omasta kokemuksesta, että seksi maistuisi jos saisi välillä nukkua hyvin. Ja sullahan näin olikin.

Kaikki avioliitot ovat omanlaisiaan. Mulle ex tarjoili kymmenen kuukauden mykkäkoulun.

Vedähän v*ttu päähäsi.

Meneppä sinä kädelle niin rauhoitut vähän

Ihana! Jaxuhalit sulle. Kohta keikalle.

En mä ole katkera! Älä sinäkään!

Vierailija
128/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ikisinkku ja 34-vuotias, niin on hyvin todennäköistä, että jäät ilman naista ja lapsia. Jos haluat nuo asiat, niin sinun tulisi nimenomaan laskea rimaa, sinulla on erittäin kova kiire.

Eli minun pitäisi ottaa sellainen nainen josta en viehäty? Miksi ottaisin huonon naisen kun voin myös elää sinkkuna?

M34

Se, että sä et viehäty jostakin naisesta, ei tee tästä naisesta huonoa. Sun asenne sen sijaan muihin ihmisiin on todella huono. Ei kaikista ihmisistä tarvitse viehättyä, mutta ei heitä tarvitse sen vuoksi huonoiksikaan sanoa.

Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mä en ole mikään rahan perässä juoksija ja teen itse töitä sen eteen, että on varaa elää niin kuin haluaa.

N45

Vierailija
129/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ikisinkku ja 34-vuotias, niin on hyvin todennäköistä, että jäät ilman naista ja lapsia. Jos haluat nuo asiat, niin sinun tulisi nimenomaan laskea rimaa, sinulla on erittäin kova kiire.

Eli minun pitäisi ottaa sellainen nainen josta en viehäty? Miksi ottaisin huonon naisen kun voin myös elää sinkkuna?

M34

Se, että sä et viehäty jostakin naisesta, ei tee tästä naisesta huonoa. Sun asenne sen sijaan muihin ihmisiin on todella huono. Ei kaikista ihmisistä tarvitse viehättyä, mutta ei heitä tarvitse sen vuoksi huonoiksikaan sanoa.

Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mä en ole mikään rahan perässä juoksija ja teen itse töitä sen eteen,

Siinä ei ole mitään vikaa, että haluaa puolisonsa olevan hyvin koulutettu ja vakavarainen. Eikä siinä, että ei välitä noista asioista, ole mitään erityisen jaloa. Neutraaleja asioita kumpikin. N30

Vierailija
130/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mä en ole mikään rahan perässä juoksija ja teen itse töitä sen eteen,

Huonoja kumppaneita ne on minulle joista en viehäty.  En minä sano että lihavat ja rumat naiset on huonoja ihmisiä vaan ne on huonoja kumppaneita enkä minä heistä viehäty.

Naisille miehen rahat,koulutus ja status on tärkeitä asioita, mitä kouluttautuneempi mies on sitä enemmän se saa naisia. 

Kyse on siitä että en löydä sopivaa naista kumppaniksi ja rimaa en halua laskea koska en halua olla huonon kumppanin kanssa.

M34

Vierailija
131/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mä en ole mikään raha

Mä kirjoitin nyt siitä, että kaikki naiset eivät ole rahan perässä juoksijoita. Vakavaraisen ja korkeasti koulutetun puolison haluaminen on mun mielestä eri asia kuin rahan perässä juokseminen. Enkä missään kirjoittanut, että on jotenkin jaloa olla sellainen joka ei juokse rahan perässä. 

N45

Vierailija
132/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavallisten duunarimiesten kanssa. Mä en ole mikään raha

Miksi yleistät kaikki naiset rahan, statuksen ja korkean koulutuksen perässä juoksijoiksi? Miksi et aikuinen ihminen suostu tajuamaan, että ihmiset ovat erilaisia etkä voi yleistää yhtään mitään?

N45

Vierailija
133/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms. perässä. Itse ainakin olen aina ollut ihan tavalli

Mikäs se ero sinusta käytännössä sitten on? Milloin on ok etsiä korkeakouluttautunutta puolisoa ja milloin se ei ole ok? 

Vierailija
134/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selvästi kokematon naisten suhteen. Eivät naiset katso pelkästään rahaa tai ulkonäköä. Nainen valloitetaan ennen kaikkea elämyksillä. Eivätkä kaikki elämykset maksa paljon, mutta hiukan mielikuvitusta ne usein vaativat.

Kutsu eniten ihannettasi vastaava kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa hänelle herkullinen illallinen. Kun hän kuulee, mistä on kyse, hän lähtee varmasti mukaasi.

Elämystreffeillä näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkee

IHQUU 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Vierailija
135/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään vikaa, että haluaa puolisonsa olevan hyvin koulutettu ja vakavarainen. Eikä siinä, että ei välitä noista asioista, ole mitään erityisen jaloa. Neutraaleja asioita kumpikin. N30"

Tässä on vain se paha, että joutuu tutustumaan työpaikan mimmeihin. Online deittisaitit ja baarit on mitä on.

Ja naiset on enemmän tai vähemmän hulluja. Sitä joutuu sit sietämään jos hommat ei toimim

Vierailija
136/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Sehän on kuitenkin hyvä että tiedostat ongelmakohdat. En tiedä miksi täällä niin hermostutaan siitä että haluat tietynlaisen puolison. 

Vierailija
137/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit myös kysyä itseltäsi, miksi naisen ulkonäkö on niin tärkeä asia sinulle? En sano että pitää ottaa sellainen, joka näyttää rumalta, mutta rakastaisitko naistasi, jos tämä esim. menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa?

Naisen ulkonäkö on tärkeää koska seksi on tärkeä asia parisuhteessa, ruma nainen on huono nainen ja kaunis nainen hyvä. Toki naisen pitää olla myös ihan tavallinen ihminen henkisesti. Jos nainen menettäisi puolet kasvoistaan onnettomuudessa niin eroaisin koska se ei enää ole se nainen johon minä rakastuin. 

M34

Hyvä, että olet rehellinen ja tiedostat asian, että rakennat kaiken ulkonäön varaan. Voipi olla, että ajattelumaailmasi karkottaa potentiaalisen naisen, kun raskaus muuttaa kehoa. Huomioi myös, e

Painonnousu ei ole ainoa asia mitä raskaudessa tapahtuu. Joo voi toki nopeasti saada painon takaisin vanhaan painoon, mutta kroppaan voi silti jäädä merkkejä raskaudesta. Ihoon kun voi tulla raskausarpia ja sille ei voi mitään jos ihokudos on sellainen, että niitä tulee. Niitä voi tulla etenkin vatsaan ja lisäksi rintoihin, takapuoleen, reisiin. Joskus voi käydä niin, että vaikka paino palautuisi takaisiin normaaliin, niin vatsan kohdalta iho voi jäädä roikkumaan jonkun verran. Myös alapää kokee muutoksia etenkin jos synnyttää alakautta ja saati jos pitää väliliha leikata ja/tai tulee repeämiä. Joillekin voi tulla isojakin vaurioita joita korjataan myöhemmin leikkauksella, jos siihen leikkaukseen vain saa taisteltua tiensä. On nimittäin aika ikävä tyyli Suomessa, että noita vaurioita ei oteta tarpeeksi vakavasti. 

Siinä vasta joitakin fyysisiä puolia. Et voi mitenkään tietää miten nainen reagoi psyykkisesti raskauteen ja äitiyteen. Raskaus ja vauva-aika voivat olla myös todella rankkoja jolloin ei todellakaan ole mielessä miehen miellyttäminen. Vauvan kanssa voi joutua valvomaan paljon ja se oikeasti väsyttää ja nainen ei ehkä jaksa niin paljon panostaa itseensä.

N45

Vierailija
138/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Lisäksi voisit oppia myös sen, että on todella paljon naisia jotka ei juoksen rahan, koulutuksen yms.

Kysytkö ihan tosissaan? Rahan perässä juoksija ei välttämättä edes kysele mikä toisen koulutus on kunhan on vain paljon rahaa. Rahan perässä juoksija lähtee heti jos alkaa näyttämään siltä, että toisen varallisuus ja tulot alkaa laskea. Rahan perässä juoksija on pintaliitäjä.

En pidä mitenkään outona sitä, että vakavarainen ja korkeasti koulutettu haluaa itsensä kaltaisen puolison. 

N45

Vierailija
139/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kaunis. 

Vierailija
140/234 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se kaunis ja seksikäs nainen on täysi idiootti...tyhmä, ilkeä ja kusipää.