Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kumppanin haluaisit, mutta ei vain löydy?

Vierailija
21.09.2024 |

Nyt pointtina olisi, ettei vain lueteltaisi niitä perinteisiä kliseitä, kuten hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, blaablaablaa. Kerro konkreettisia esimerkkejä tämän henkilön tavoista tai ajatusmaailmasta, jotka kokisit plussaksi. Esim pitäisi luonnonsuojelua tärkeänä ja kuuluisi siihen liittyvään järjestöön, tai vaikka että olisi kokoomusmielinen, ja olisi sitä mieltä että toimeentulotuki pitäisi poistaa. Eli ihan mitä vain, mutta kunhan on jotain oikeasti henkilön sielunelämää avaavia esimerkkejä noiden ainaisten luonnekuvauslatteuksien sijasta.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty mies, jolla on korkea moraali eikä satoja yhdenyön juttuja takana. Ei juokse ravintoloissa eikä käytä päihteitä. Henkisesti kehittynyt ja itsereflektioon kykenevä. Kohtuu konservatiiviset arvot ja terveelliset elintavat. Tykkää liikkua luonnossa.

Vierailija
62/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on aidosti ihana luonteeltaan, niin se on kyllä parasta. Pieni jännyyskään/ ailahtelvuus ei haittaa mutta on aina viehättävyyttä alentava tekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen jännän miehen, joka on mielellään istunut vankilassa. Kunnon alfauroksen siis :)

N31

No en ainakaan tuollaista ajattelussaan(?) kieroutunutta N 31 -tyyppistä. 

Greenpeace-positiivisuus myös ehdoton turn off. 

Vierailija
64/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en missään nimessä naisten miestä.

Yökättävää, että mies on harrastanut seksiä jopa 100 naisen kanssa.

Vältän tiettyjen ammattien miehiä, niitä ei onneksi näe missään, kun välttelee tiettyjä paikkoja.

Vierailija
65/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso tissinen, herttainen, nuori nainen joka laittaisi elämäni kuntoon.

No ei taitaisi hänetä onnistua. Mutta laita itse oma elämäsi kuntoon. 

Vierailija
66/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä miehen kommentti... Kuulostaako ristiriitaiselta, mutta haluaisin tyttömäisen naisen, joka on poikamainen! :)

Tarkoittaa sitä, että on ulkoisesti tyttömäinen (eikä tätimäinen), pukeutuu ehkä liikunnallisesti ei meikkaa, tai ainakaan kovin näkyvästi, ei mitään tatuointeja, lävityksia tms. Poikamaisuudella tarkoitan sitä, että ei ole sellainen "apua rakennekynsi katkesi en voi lähteä ulos" tms... vaan on ehkä sellainen vähän partiohenkinen, että lähtee reippaasti vaikka telttaretkelle, eikä valita turhista....

Onkohan tällaisia olemassa...

Minä olen juuri tuollainen, eli kyllä tällaisiakin on olemassa. :)

Vierailija
67/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä miehen kommentti... Kuulostaako ristiriitaiselta, mutta haluaisin tyttömäisen naisen, joka on poikamainen! :)

Tarkoittaa sitä, että on ulkoisesti tyttömäinen (eikä tätimäinen), pukeutuu ehkä liikunnallisesti ei meikkaa, tai ainakaan kovin näkyvästi, ei mitään tatuointeja, lävityksia tms. Poikamaisuudella tarkoitan sitä, että ei ole sellainen "apua rakennekynsi katkesi en voi lähteä ulos" tms... vaan on ehkä sellainen vähän partiohenkinen, että lähtee reippaasti vaikka telttaretkelle, eikä valita turhista....

Omasta mielestäni olen juuri tällainen. Nykyään kyllä täti-iässä.

Vierailija
68/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen joka viihtyisi mun kanssa sienimetsässä ja joskus lukisi kirjoja.

Vierailija
69/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin miehen joka viihtyisi mun kanssa sienimetsässä ja joskus lukisi kirjoja.

Marjametsässä olen viihtynyt mutta sienet eivät ole napanneet, ne olen jättänyt muiden pomittaviksi. Luen joskus kirjoja. 

Vierailija
70/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apsolutistia on ollut hankala löytää

Sellainen olen. 

Vierailija
71/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

- jolla on koulutusta,  viisautta ja sydämen sivistystä

- joka on hyväsydäminen ja huumorintajuinen

- joka on henkisesti tasapainoinen

- joka osaa ajatella omilla aivoillaan eikä mene lauman mukana

- joka on siro ja kurvikaslantioinen ja jonka rinnat ovat pienehköt ja kiinteät

- joka ei ole koiraihminen

- joka pitää huolta itsestään ja hygieniastaan 

- joka ei käytä somea

- joka on biseksuaali

- joka osaa ja uskaltaa nauttia elämästä

-  joks ei ole aatteiden tai uskomusten vietävissä

- joka tykkää hölmöistä jutuista ja huonosta huumorista

- joka tykkää sekä puhua että pussailla

Vierailija
72/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää naisen, joka ei halua sitoutua ja haluaa vain kevyttä seuraa. Ei ole löytynyt.

Vierailija
73/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengellisyydestä kiinnostunut antisome introvertti. Viihtyisi kotona, luonnossa tai mökillä touhuillen. Pitäisi lukemisesta, hiljaisuudesta ja eläimistä eikä seksin suhteen olisi mitään kummallisuuksia. Ehkä olisi kaverina taidemuseovisiitille, teatteriin, kirkkoon tai kalastusreissulle tms. Lapseton tai lapset aikuisia, koska en jaksa lapsettomana uusperheen hektisyyttä enkä meteliä. (Kokeiltu ja todettu ettei toimi) Tekisi valintoja ympäristöä ajatellen eikä arvostaisi materiaa ja kumppanista hakisi tasaveroista kanssakulkijaa ja ystävää perinteiseen suhteeseen. Päihteetön ja persoonallisuushäiriötön ;) Ulkonäkö on jo aikalailla sivuseikka, arvot on se juttu. 

N46

Vierailija
74/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengellisyydestä kiinnostunut antisome introvertti. Viihtyisi kotona, luonnossa tai mökillä touhuillen. Pitäisi lukemisesta, hiljaisuudesta ja eläimistä eikä seksin suhteen olisi mitään kummallisuuksia. Ehkä olisi kaverina taidemuseovisiitille, teatteriin, kirkkoon tai kalastusreissulle tms. Lapseton tai lapset aikuisia, koska en jaksa lapsettomana uusperheen hektisyyttä enkä meteliä. (Kokeiltu ja todettu ettei toimi) Tekisi valintoja ympäristöä ajatellen eikä arvostaisi materiaa ja kumppanista hakisi tasaveroista kanssakulkijaa ja ystävää perinteiseen suhteeseen. Päihteetön ja persoonallisuushäiriötön ;) Ulkonäkö on jo aikalailla sivuseikka, arvot on se juttu. 

N46

Ihan kuin minä. Tuletko vaimokseni? :)

M48

Vierailija
75/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä. Sienimetsässä viihtymisen lisäksi myös mustikka- tai puolukkametsään tai lakkasuolle voisi tulla mielellään mukaan. Lisäksi jos mies tykkäisi muutenkin luonnossa liikkumisesta ja luonnosta ylipäätään, jäisi kanssani ihmettelemään matalalla lentävää merikotkaa, tykkäisi kissoista ja koirista ja kaikista eläimistä, kirjoja voisi lukea useamminkin kuin joskus, tykkäisi hyvistä elokuvista, ei välittäisi mistään formuloista tms. Arvostaisi hyvää ruokaa eikä olisi nirso eikä varsinkaan rypistäisi nenäänsä kasviksille, lähtisi pitkälle kävelylenkille ja pyöräilemään kanssani mielellään. Huumori saisi olla vähän kuivaa, välillä jopa mustaa, itseironia ei olisi tuntematon käsite, ja osaisi nauraa myös minulle niin, etten kokisi sitä ilkeilynä.

Niin, tällainenhan minulla onkin.

Vierailija
76/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Tiedän, koska olen itse tällainen. Minusta kaltaiseni poikatytöt on ihan normaali juttu.

Vierailija
77/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen, kenen seurassa voin olla aidosti oma itseni yhtään jännittämättä. Tällaista en ole koskaan  löytänyt kumppaniksi ja lähenen jo viittäkymmentä vuotta. Ymmärrän toki että vikaa on minussakin.

Vierailija
78/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen jännän miehen, joka on mielellään istunut vankilassa. Kunnon alfauroksen siis :)

N31

No en ainakaan tuollaista ajattelussaan(?) kieroutunutta N 31 -tyyppistä. 

Greenpeace-positiivisuus myös ehdoton turn off. 

Sä vastasit selkeälle provolle.

Vierailija
79/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjametsässä olen viihtynyt mutta sienet eivät ole napanneet, ne olen jättänyt muiden pomittaviksi. Luen joskus kirjoja. 

Ok, mulle kori ja sulle sanko. Hyvät eväät on kuitenkin pääasia.

Vierailija
80/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen jolla olisi yleissivistys edes jollain tasolla. Tuolla on liikkellä niin käsittämättömän dummya muijaa, että jumalauta västäräkitkin nauraa niille. Ja aivan perusasiat on jostain syystä hukassa. Peruskoulun oppimääräkään ei ole jostain kumman syystä tarttunut. Ja he eivät itse sitä tajua ollenkaan. He ihmettelevät minun ihmettelyäni siitä kun eivät taas jotain asiaa tiedä, että "mistä tällainenkin asia muka pitäisi tietää?!". Nämä mikroruoalla elävät naiseutensa supersankarit eivät erottaisi mäntyä ja lehmusta, tai tietäisi oliko isoviha mahdollisesti feministijärjestön vihapuheen vastainen kampanja vai mikä. Ihan jo vaikka kertolasku 7x8 pitää laskea kännykällä ja kantarelli tulee aivan taatusti kirjoitettua kahdella T-kirjaimella.

Ei tuollaisen kanssa pysty elämään ja se on ongelma. Saa hävetä jos tuollaisen omaan ystäväpiiriin veisi. Ja kun ei sitä itsekään jaksa joka päivä jutella Kardashienin elämästä

Näitä on aina ikävä lukea, sillä itselläni on oppimisvaikeuksia, eivätkä monet asiat ole koulumaailmassa jääneet mieleen, vaikka kuinka yritti päntätä. Monet opit, joita ei pääse soveltamaan omassa elämässä unohtuvat.

Kardashianit ym. jonnin joutavat pintaliito-kotkotukset lähinnä surettavat ja ärsyttävät, kuten ylipäätään kaikki pinnallinen kertakäyttökulttuuri.

Halusin kommentoida tämän lähinnä muistutuksena siitä, etteivät ihmiset leimaisi suoraan tyhmiksi jos jotkut yleissivitykseen kuuluvat tiedot puuttuvat. Aika monella on vaikeuksia oppimisen kanssa ja niitä yleissivistäviä opintoja käydää kaiken lisäksi läpi siinä iässä, kun kaikki muu kiinnostaa enemmän kuin opiskelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi