Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kumppanin haluaisit, mutta ei vain löydy?

Vierailija
21.09.2024 |

Nyt pointtina olisi, ettei vain lueteltaisi niitä perinteisiä kliseitä, kuten hellä, huomaavainen, huumorintajuinen, blaablaablaa. Kerro konkreettisia esimerkkejä tämän henkilön tavoista tai ajatusmaailmasta, jotka kokisit plussaksi. Esim pitäisi luonnonsuojelua tärkeänä ja kuuluisi siihen liittyvään järjestöön, tai vaikka että olisi kokoomusmielinen, ja olisi sitä mieltä että toimeentulotuki pitäisi poistaa. Eli ihan mitä vain, mutta kunhan on jotain oikeasti henkilön sielunelämää avaavia esimerkkejä noiden ainaisten luonnekuvauslatteuksien sijasta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä miehen kommentti... Kuulostaako ristiriitaiselta, mutta haluaisin tyttömäisen naisen, joka on poikamainen! :)

Tarkoittaa sitä, että on ulkoisesti tyttömäinen (eikä tätimäinen), pukeutuu ehkä liikunnallisesti ei meikkaa, tai ainakaan kovin näkyvästi, ei mitään tatuointeja, lävityksia tms. Poikamaisuudella tarkoitan sitä, että ei ole sellainen "apua rakennekynsi katkesi en voi lähteä ulos" tms... vaan on ehkä sellainen vähän partiohenkinen, että lähtee reippaasti vaikka telttaretkelle, eikä valita turhista....

Onkohan tällaisia olemassa...

On olemassa. Tiedän, koska olen itse tällainen. Minusta kaltaiseni poikatytöt on ihan normaali juttu.

Millaisista miehistä te sitten tykkäätte?

Vierailija
82/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä miehen kommentti... Kuulostaako ristiriitaiselta, mutta haluaisin tyttömäisen naisen, joka on poikamainen! :)

Tarkoittaa sitä, että on ulkoisesti tyttömäinen (eikä tätimäinen), pukeutuu ehkä liikunnallisesti ei meikkaa, tai ainakaan kovin näkyvästi, ei mitään tatuointeja, lävityksia tms. Poikamaisuudella tarkoitan sitä, että ei ole sellainen "apua rakennekynsi katkesi en voi lähteä ulos" tms... vaan on ehkä sellainen vähän partiohenkinen, että lähtee reippaasti vaikka telttaretkelle, eikä valita turhista....

Onkohan tällaisia olemassa...

On olemassa. Tiedän, koska olen itse tällainen. Minusta kaltaiseni poikatytöt on ihan normaali juttu.

Millaisista miehistä te sitten tykkäätte?

En ole tuo, jolta kysyit, mutta kuulun samaan joukkoon aiemmin kuvailtuja "poikamaisia" naisia. Erityisesti juuri lähtisin reippaasti telttaretkelle enkä valittaisi turhista, todellakaan.

En voi vastata kuin omasta puolestani, mutta itse tykkään miehestä, joka on rento, suurpiirteinen, luontoihminen ja niille retkille mielellään lähtevä, utelias ja kiinnostunut monista asioista (pl. autourheilu), valmis kokeilemaan kaikkea uutta, kaikkiruokainen ja kokeilunhaluinen ruokansakin suhteen, lukee jonkinlaista kirjallisuutta (esim. historiaa tai muuta tietokirjallisuutta, ei tarvitse olla runoja lukeva mies) ja ylipäätään arvostaa lukemista ja lukutaitoa. Yleisesti enemmän "sivistynyt" kuin "juntti", jos voi karrikoida. Viihtyy kuitenkin myös kotona eikä kaipaa sitä, että on koko ajan pakko lähteä johonkin pois. Sen verran liikunnallinen pitää olla, että jaksaa lähteä pyöräilemään ja pitkille kävelylenkeille ja myös lähtee niille mielellään. Alkoholinkäyttö kohtuullista, ei polta tupakkaa. Vähän semmoinen eräjorma-tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän