Miksi naista kaipaavat miehet eivät laita elämäänsä kuntoon? Kouluttaudu, tee uraa, treenaa sosiaalisia taitoja?
Ei kaiset halua itselleen työsarkaa, kyllä miesten pitää laittaa nämä ihan itse kuntoon.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä hätiä.Rauhassa kun odottaa niin epätoivoinen kolmekymppinen nainen tarttuu syöttiin ja alkaa miehellä oikein kissan päivät. Meillä alempitasosilla miehillä on yliote markkinoilla kun nainen tarvitsee epätoivoissaan nopeasti siittäjää jotta saa lapsen.
Minulla on lapset jo tehty.
Vielä parempi saa valmiin paketin ja voi ottaa ihan vaan lunkisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset eivät hoida mielenterveyttään ennen kun hakevat parisuhdetta? Hyvin harva kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen muutenkaan, koska kokevat olevansa palkintoja.
Tämä "palkinto"- ajattelu on kyllä ihan täysin miesten keksintöä. Siitä se sitten on ehkä tarttunut joihinkin (pöljiin) naisiin, kun netti on täynnä tämmöisiä epätoivoisten miesten kirjoitteluita siitä miten pitäisi saada nainen palkinnoksi uurastuksesta.
Et sitten lukenut aloitusta ja ketjun kommentteja?
Ihan naisten ajatusmaailmaa
Ihan tavismiehet kelpaa monelle, ei tarvitse treenata sosiaalisia taitoja kunhan osaa puhua. Hyvä plussa on että kestää arkea vaikka joskus olisi huonoja aikoja, köyhyyskin on siedettävää yhdessä. Kaikki naiset ei välitä koulutetusta, bodatusta, supliikista pukumiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö sinä samoin, saadaksesi miehen? Eikö noita asioita tehdä itsensä vuoksi ja kumppanin toivotaan pitävän sinusta sellaisena kuin olet - ei vain jonkin statusasian vuoksi.
Toki. Jos olet yksinkertainen, tylsä, ilkeä, sottainen ja ruma ääliö, pitää vain odottaa, että löydät jonkun joka pitää kaltaisistasi tyypeistä. Mutta älä pidätä hengitystäsi odotellessasi, siinä voi käydä huonosti,
Eroan sinusta mm. siinä suhteessa, etten huutele täällä typeriä, tai miksi joku ei tee jotain miellyttääkseen enemmän teoreettisia kumppaniehdokkaita, vaan olen parisuhteessa. Ja siis minä olen nainen. Suhteessa miehen kanssa.
Miksi tämä ketju on edelleen pystyssä, mutta tuo poistettiin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5759005/miksi-miesta-kaipaavat-naiset-e…
Miksi miestä kaipaavat naiset eivät laita elämäänsä kuntoon? Laihduta, opettele filosofiaa, treenaa kotiäidin taitoja?
Suomi on täynnä miehiä joilla asiat on paremmin kuin "kunnossa"
Miksi nämä vapaana olevat naiset eivät kelpaa niille miehille? Pitäisikö naisten tehdä jotain ja laittaa elämänsä kuntoon kelvatakseen niille hyville miehille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju on edelleen pystyssä, mutta tuo poistettiin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5759005/miksi-miesta-kaipaavat-naiset-e…
Miksi miestä kaipaavat naiset eivät laita elämäänsä kuntoon? Laihduta, opettele filosofiaa, treenaa kotiäidin taitoja?
Koska tämä palsta on miesvihan kyllästämä. Sanomamedia tukee systemaattisesti miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ketjuja on viihdyttävä lukea!
Niin selvästi näkee miten naisilla on yliote ja miehet turvautuu asiattomuuksiin ja solvauksiin. Kun joku nainen esittää hyvän argumentin niin kohta alkaa räksytys ja räkätys ja p-skan heitto miesten puolelta.
Kun ei ymmärretä ja tajuta että omaa kuoppaa kaivetaan koko ajan syvemmäksi. Tuolla käytöksellä ja asenteella ei ainakaan mitään hyvää saada aikaan. Tosin on muistettava millä palstalla ollaan, täällä nyt tuskin törmää yleissivistykseltään ja sosiaalisilta taidoiltaan normaaliin mieheen, he kun eivät täälaisilla palstoilla käy. Sen itetää jokainen työssäkäyvä sosiaalista elämässä liikkuva erilaisten ihmisten seurassa liikkuva nainen.
Kun jäädään johonkin tuollaiseen samoin ajattelevien klikkiin jossa muhitaan porukan omissa arvoissa ja ihmiskuvassa käy helposti niin että näköala kapeutuu ja n
Oletko miettinyt miksi et kelpaa hyville miehille vaan olet yh-sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset eivät hoida mielenterveyttään ennen kun hakevat parisuhdetta? Hyvin harva kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen muutenkaan, koska kokevat olevansa palkintoja.
Tämä "palkinto"- ajattelu on kyllä ihan täysin miesten keksintöä. Siitä se sitten on ehkä tarttunut joihinkin (pöljiin) naisiin, kun netti on täynnä tämmöisiä epätoivoisten miesten kirjoitteluita siitä miten pitäisi saada nainen palkinnoksi uurastuksesta.
Et sitten lukenut aloitusta ja ketjun kommentteja?
Ihan naisten ajatusmaailmaa
Niinpä. Miehen pitää olla sitä, tätä ja tuota, sitten voi vasta päästä parisuhteeseen. Parisuhde on siis palkinto miehen tekemästä työstä ja itsensä kehittämisestä, naisten mielestä. Eikä siinä mitään, elämässä monet asiat on palkintoja työstä ja kompetenssista, vain kommunistit ja feministit vastustaa sitä ideaa.
Mutta ei naisilta voi yleensä ihan tosissaan odottaa loogista johdonmukaisuutta. Itsetietoisuuden puute näyttää vaivaavan myös naisia miehiäkin enemmän, vaikka ei muutenkaan kuin 15 prosenttia ihmisistä ole tutkimusten mukaan itsetietoisia.
https://hbr.org/2018/01/what-self-awareness-really-is-and-how-to-cultiv…
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ketjuja on viihdyttävä lukea!
Niin selvästi näkee miten naisilla on yliote ja miehet turvautuu asiattomuuksiin ja solvauksiin. Kun joku nainen esittää hyvän argumentin niin kohta alkaa räksytys ja räkätys ja p-skan heitto miesten puolelta.
Kun ei ymmärretä ja tajuta että omaa kuoppaa kaivetaan koko ajan syvemmäksi. Tuolla käytöksellä ja asenteella ei ainakaan mitään hyvää saada aikaan. Tosin on muistettava millä palstalla ollaan, täällä nyt tuskin törmää yleissivistykseltään ja sosiaalisilta taidoiltaan normaaliin mieheen, he kun eivät täälaisilla palstoilla käy. Sen itetää jokainen työssäkäyvä sosiaalista elämässä liikkuva erilaisten ihmisten seurassa liikkuva nainen.
Kun jäädään johonkin tuollaiseen samoin ajattelevien klikkiin jossa muhitaan porukan omissa arvoissa ja ihmiskuvassa käy helposti niin että näköala kapeutuu ja n
Ei tarvi mitään koulutuksia tai ihmissuhdetaitoja.Pitää vain ymmärtää oma arvo että meillä on penis ja nainen tarvitsee sitä epätoivoisesti.Kyllä joku nainen epätoivoissaan huolii pitää vain malttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö sinä samoin, saadaksesi miehen? Eikö noita asioita tehdä itsensä vuoksi ja kumppanin toivotaan pitävän sinusta sellaisena kuin olet - ei vain jonkin statusasian vuoksi.
Toki. Jos olet yksinkertainen, tylsä, ilkeä, sottainen ja ruma ääliö, pitää vain odottaa, että löydät jonkun joka pitää kaltaisistasi tyypeistä. Mutta älä pidätä hengitystäsi odotellessasi, siinä voi käydä huonosti,
Eroan sinusta mm. siinä suhteessa, etten huutele täällä typeriä, tai miksi joku ei tee jotain miellyttääkseen enemmän teoreettisia kumppaniehdokkaita, vaan olen parisuhteessa. Ja siis minä olen nainen. Suhteessa miehen kanssa.
``Minä olen oma itseni enkä tästä muutu, minun pitää kelvata tällaisena kuin olen`` -tyyppikö olet sinäkin? Joo, heitä on sekä miehissä että naisissa. Miehesi tykkää kaltaisestasi, joten asia kunnossa. Sitä en vain minäkään ymmärrä, miksi nämä ``olen oma itseni`` -tyypit ovat niin helvetin vihaisia ja katkeria, ellei joku (mielellään moni) innostu heistä. Siis mikä oletus on, että heistä pitää kiinnostua tai on ihan epistä ja väärin?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä ei anna naisen käydä shoppailemassa, niillä ei ole mitään tavaroita asunnossa.
Ja suihkussa pitää käydä nopeasti.
En halua pitkään sinkkuna ollutta miestä, koska ne ei ymmärrä, että naiset elävät eri tavalla.
Ja paksua pitkää tukkaa ei voi pestä viidessä minuutissa... Mulla menee suihkussa yleensä noin 45 min, hiuksia on paljon ja tietysti vartalo on pestävä myös.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun leskeneläke rajattiin niin ei ole mitään järkeä mennä enää 40-vuotiaana tai yli naimisiin ilmaispiiaksi miehelle, jolla on hyvässä lykyssä lapsia edellisestä suhteesta.
EI, mielummin asun yksin vuokra-asunnossa, nukun, lepään, teen omia harrastusjuttuja ja voin syödä pakastepizzan, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse välttämättä tehdä ruokaa tai jos tekee keiton niin se riittää itselle 4 päivää ja jää omaa aikaan.
On hienoa lukea tätä naisten uhriutumista kotitöistä, kun tosiasiassa naiset eivät ole koskaan tehneet vähempää kotitöitä eivätkä miehet enempää (Tilastokeskuksen ajankäyttötutkimukset). Ja naisen kanssa yhteen muuttava mies tekee enemmän kotitöitä kuin yksin asuva, joten mies siinä ennen kaikkea voittaa, kun pysyy omillaan. Mutta koska naiset ovat naisia, heidän on aina pakko uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun leskeneläke rajattiin niin ei ole mitään järkeä mennä enää 40-vuotiaana tai yli naimisiin ilmaispiiaksi miehelle, jolla on hyvässä lykyssä lapsia edellisestä suhteesta.
EI, mielummin asun yksin vuokra-asunnossa, nukun, lepään, teen omia harrastusjuttuja ja voin syödä pakastepizzan, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse välttämättä tehdä ruokaa tai jos tekee keiton niin se riittää itselle 4 päivää ja jää omaa aikaan.
On hienoa lukea tätä naisten uhriutumista kotitöistä, kun tosiasiassa naiset eivät ole koskaan tehneet vähempää kotitöitä eivätkä miehet enempää (Tilastokeskuksen ajankäyttötutkimukset). Ja naisen kanssa yhteen muuttava mies tekee enemmän kotitöitä kuin yksin asuva, joten mies siinä ennen kaikkea voittaa, kun pysyy omillaan. Mutta koska naiset ovat naisia, heidän on aina pakko uhriutua.
Kun nainen halutaa esittää uhrina, kerrotaan suuren maailman ongelmista. Silloin kelpaa narratiiviksi kuinka (jenkeissä ja venäjällä) naiset tekevät enemmän kotitöitä.
Kun taas miehet viittaavat johonkin mikä saa naiset näyttämään huonoilta (naiset putsaa miehen erossa, naiset on vain rahan perässä) niin sepä onkin ihan eri kulttuuri eikä päde täällä millään muotoa.
Naiset valikoivat mitä tilastoja käytetään missäkin tilanteessa.
BLM, paitsi ettei täällä ammuta mustia kadulle. Silti BLM
Ärsyttääkö inceliä noin paljon kun naiset kehottaa teitä kehittämän itseänne? Nyt sitten pitää suutuksissaan kirjoittaa samaa mutta sukupuolet käännettynä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö inceliä noin paljon kun naiset kehottaa teitä kehittämän itseänne? Nyt sitten pitää suutuksissaan kirjoittaa samaa mutta sukupuolet käännettynä.
Miksi et kelpaa kuin inceleille?
Kannattaisko sun kehittää itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia kun olen mies?
Minusta on kammottava ajatus, mikä tässä keskustelussakin paistaa, että ajatellaan ihan lähtökohtaisesti, että ihmisen täytyy haluta jonkun pitävän itsestään vasta sitten, kun hän tekee lukuisia työläitä ja vuosia vieviä itsensäylittämissuorituksia. Ja että on säälittävää toivoa tulevansa hyväksytyksi muuten. Tai että se "muuten" = peruskoulusta vitosen keskiarvolla valmistunut, aamusta iltaan kaljaa kittaava koko elämänsä työttömänä viettänyt. Pikkuisen realismia ja lempeyttä ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia kun olen mies?
Miksi sitten kuulostat naiselta? Oliko sinulla etäinen isä ja samaistut äitiisi?
Minulla on lapset jo tehty.