Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naista kaipaavat miehet eivät laita elämäänsä kuntoon? Kouluttaudu, tee uraa, treenaa sosiaalisia taitoja?

Vierailija
21.09.2024 |

Ei kaiset halua itselleen työsarkaa, kyllä miesten pitää laittaa nämä ihan itse kuntoon.

Kommentit (302)

Vierailija
241/302 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio on tehnyt naisesta nirsomman, koska hän kantaa jokaista jälkeläistään 9kk ja antaa hänelle ravinteet kehostaan. Terve nainen muodostaa vahvan emotionaalisen siteen jälkikasvuunsa ja huolehtii heistä.

=Naisen seksuaalisuudella on arvoa ja valinnat tehdään niin että saadaan hyviä geenejä ja/tai resursseja tuleville polville

Urospuoliset yksilöt taas voivat levittää siementään 5min vaivalla ja kadota savuna ilmaan. Älykäs uros sitoutuu jakamaan resurssinsa nausen ja jälkikasvun kanssa, jolloin tulevalla polvella on paremmat mahdollisuudet selviytyä. Alfauros joka on taistellut itsensä ylös hierarkiassa pystyy siittämään periaatteessa vaikka tuhat naista.

=Miehen seksuaalisuus on siis "halvempaa".

Luonto ei ole siis tarkoittanut että parinmuodostus menee 1:1

Vierailija
242/302 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhhh. Minulla kaikki kunnossa. Ura, palkka, tili, onaisuus, hyvässä kunnossa, ihan ok näköinen jne..

Ongelma on että markkinoilla minun ikäluokassa 35-45 ei oikein helposti löydy kunnon kumppanikamaa. Panoseuraa löytyy mutta muuta hyvin hyvin harvoin tulee eteen.

mies 45v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/302 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa yhtäkään naista. En ole olemassa heidän odotuksilleen tai vaatimuksilleen.

Vierailija
244/302 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä syystä, että naisen saaminen ei oikeasti vaadi sitä, että elämä olisi täysin kunnossa. Eihän kaikilla naisillakaan ole ja silti he etsivät suhdetta...

M35

Vierailija
245/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi amis ei kelpaa naisille? Duunari, jolla on vakituinen osa-aikatyö.

Koska muijat haluaa miehen, joka tekee uraa.

Suomalaiset naiset ovat pinnallisia.

Huomattavasti maailman keskivertoa vähemmän pinnallisia. Täällä kun ei tartte miestä rahan ja statuksen takia, niin voi keskittyä kivaan luonteeseen. Valitettavasti tämä on sitten myös se ongelma, kivaa luonnetta on vaikeampi hankkia kuin niitä pinnallisia ominaisuuksia. 

Vierailija
246/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhhh. Minulla kaikki kunnossa. Ura, palkka, tili, onaisuus, hyvässä kunnossa, ihan ok näköinen jne..

Ongelma on että markkinoilla minun ikäluokassa 35-45 ei oikein helposti löydy kunnon kumppanikamaa. Panoseuraa löytyy mutta muuta hyvin hyvin harvoin tulee eteen.

mies 45v

Tämä sama ongelmahan koskee molempia sukupuolia... Tuossa ikäluokassa sinkkuna on vaan niin vähän kunnon kumppaniainesta, että se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Ja moni ehkä luovuttaakin ja elää mieluummin yksin, kun ei vaan jaksa enää huonoa kumppania. 

Vierailija
247/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiin kouluttaudutaan. Kaikista typerintä on kun koulutus otetaan osaksi omaa identiteettiä ja jopa esittäydytään korkeakoulutettuna.

Vierailija
248/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on tehnyt naisesta nirsomman, koska hän kantaa jokaista jälkeläistään 9kk ja antaa hänelle ravinteet kehostaan. Terve nainen muodostaa vahvan emotionaalisen siteen jälkikasvuunsa ja huolehtii heistä.

=Naisen seksuaalisuudella on arvoa ja valinnat tehdään niin että saadaan hyviä geenejä ja/tai resursseja tuleville polville

Urospuoliset yksilöt taas voivat levittää siementään 5min vaivalla ja kadota savuna ilmaan. Älykäs uros sitoutuu jakamaan resurssinsa nausen ja jälkikasvun kanssa, jolloin tulevalla polvella on paremmat mahdollisuudet selviytyä. Alfauros joka on taistellut itsensä ylös hierarkiassa pystyy siittämään periaatteessa vaikka tuhat naista.

Evoluutio ei ole sitten onnistunut. Valtaosa naisista ei osaa valita miestä. Fakta.

Vierailija
249/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset eivät hoida mielenterveyttään ennen kun hakevat parisuhdetta? Hyvin harva kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen muutenkaan, koska kokevat olevansa palkintoja. 

Vierailija
250/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama nainen on muuttanut kanssani asumaan ja he ovat kertoneet haluavansa tasa-arvoisen parisuhteen. Kotityöt tehdään puoliksi. Puusavottaan naisista ei ole ollut ja minä en kaipaa sellaista kivirekeä, vaan jos tosiaan hommia ei tehdä puoliksi, nainen saa lähteä. Moni ei ole valmis siihen mitä vaatii.

Vierailija
251/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 45v

Yleensä ne vaimomateriaalia olevat naiset vakiintuu ja päätyy vaimoiksi siellä jossain 25-30v tienoilla. Akanoita jää yli kun jyvät poimitaan talteen. Sitten jossain 35-40 tienoilla voi olla niitä, jotka ovat toisella kierroksella tai sitten lähempänä viittäkymppiä, jolloin lapset alkavat olla aikuistuneet ja aloitetaan elämä 2.0

Vierailija
252/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama nainen on muuttanut kanssani asumaan ja he ovat kertoneet haluavansa tasa-arvoisen parisuhteen. Kotityöt tehdään puoliksi. Puusavottaan naisista ei ole ollut ja minä en kaipaa sellaista kivirekeä, vaan jos tosiaan hommia ei tehdä puoliksi, nainen saa lähteä. Moni ei ole valmis siihen mitä vaatii.

Juu, naiset saa helposti muitakin miehiä.

Vierailija
253/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio ei ole sitten onnistunut. Valtaosa naisista ei osaa valita miestä.

Kaikista koskaan eläneistä miehistä 20% on lisääntynyt, naisista 80%. Näin se evoluutio toimii.

Vierailija
254/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta asiaa on laitettu kuntoon. Löytyy ylempi korkeakoulututkinto, armeijassa olin vuoden, treenaan neljä kertaa viikossa ja tulen toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Ei naiset oikein kiinnostuneilta vaikuta silti.

Juu, ymmärrän.

Suomi - naisista on monista tullut mukavuudenhaluisia, itseriittoisia kermaperseitä.

Itsellä sama, ylempi korkeakoulututkinto, isompi sijoitussalkku. Palkkatyöt jätin 4 - kymppisenä. Keskityn sijoitusten hoitoon.

Välillä teen projektimuotoisia palkkatöitä, kyllä. Mutta taloudellista pakkoa ei ole. Eikä toisaalta progressiivinen verotus motivoi niitä tekemäänkään.

Kyllä ja varusmiespalvelus on käyty.

Liikuntaakin harrastan kun ehtii.

Kyllä tässä 45 vuotiaana miettii et vielä vois ottaa toisen kierroksen. Mutta oon huomannut et tosi huolellinen tarvii olla naisvalinnoissa.

1) monet naiset pyrkivät hakemaan itseään tasokkaamman miehen

2) omalla kohdalla korostuu gold - digger tyypin naiset 

Ovat red flagejä.

Täytyy katsoa ihan laajemmin.

Vierailija
255/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 45v

Sä olet myöhässä. Juna meni jo. Pahoittelen. Panoseura on parempi kuin ei mitään.

Vierailija
256/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies 45v

Sä olet myöhässä. Juna meni jo. Pahoittelen. Panoseura on parempi kuin ei mitään.

Millainen sen kumppanin pitäisi sitten olla? Saman tasoinen kuin sinä siis, eli pitkähiuksinen, isorintainen, hoikka, hiljainen neitsyt? Kuhan kysyn.

Vierailija
257/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta asiaa on laitettu kuntoon. Löytyy ylempi korkeakoulututkinto, armeijassa olin vuoden, treenaan neljä kertaa viikossa ja tulen toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Ei naiset oikein kiinnostuneilta vaikuta silti.

Juu, ymmärrän.

Suomi - naisista on monista tullut mukavuudenhaluisia, itseriittoisia kermaperseitä.

Itsellä sama, ylempi korkeakoulututkinto, isompi sijoitussalkku. Palkkatyöt jätin 4 - kymppisenä. Keskityn sijoitusten hoitoon.

Välillä teen projektimuotoisia palkkatöitä, kyllä. Mutta taloudellista pakkoa ei ole. Eikä toisaalta progressiivinen verotus motivoi niitä tekemäänkään.

Kyllä ja varusmiespalvelus on käyty.

Liikuntaakin harrastan kun ehtii.

Kyllä tässä 45 vuotiaana miettii et vielä vois ottaa toisen kierroksen. Mutta oon huomannut et tosi huolellinen tarvii olla naisvalinnoiss

Minua naisena kiinnostaa enemmän yksin asuminen, koska on vähemmän kotitöitä.

On paljon mielenkiintoisia harrastuksia mitä haluaisin yksin tehdä esim. kutominen.

Ei 40-vuotiaana enää halua mitään prinsessa hääpäivää ja jos miehellä on lapsia joille asunto menee perinnöksi niin en halua muuttaa sellaiseen asuntoon.

Vuokra-asunnon saan itse valita missä on pinnat mistä tykkään ja pienempi asunto missä on vain omat tavarat on helpompi siivota. 

Ei käy kyllässä myöskään arvostelevaa anoppia.

Vierailija
258/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun leskeneläke rajattiin niin ei ole mitään järkeä mennä enää 40-vuotiaana tai yli naimisiin ilmaispiiaksi miehelle, jolla on hyvässä lykyssä lapsia edellisestä suhteesta.

EI, mielummin asun yksin vuokra-asunnossa, nukun, lepään, teen omia harrastusjuttuja ja voin syödä pakastepizzan, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse välttämättä tehdä ruokaa tai jos tekee keiton niin se riittää itselle 4 päivää ja jää omaa aikaan.

Vierailija
259/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun leskeneläke rajattiin niin ei ole mitään järkeä mennä enää 40-vuotiaana tai yli naimisiin ilmaispiiaksi miehelle, jolla on hyvässä lykyssä lapsia edellisestä suhteesta.

EI, mielummin asun yksin vuokra-asunnossa, nukun, lepään, teen omia harrastusjuttuja ja voin syödä pakastepizzan, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse välttämättä tehdä ruokaa tai jos tekee keiton niin se riittää itselle 4 päivää ja jää omaa aikaan.

Miehen omakotitalossa tuntuisi epämukavalta, lisäksi paljon siivottavaa, miehen lapset kiukuttelevat, lasten kaverit ravaavat kylässä, paljon pyykkiä ja siivottavaa ja asunto menee perinnöksi miehen lapsille. Jos mies tekee vuorotyötä ei jää välttämättä kahdenkeskisiä viikonloppuja.

Yök yök yök

Mielummin asun yksin ja teen yksin hiljaisuudessa omia harrastusjuttuja.

Vierailija
260/302 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen omakotitalossa tuntuisi epämukavalta, lisäksi paljon siivottavaa, miehen lapset kiukuttelevat, lasten kaverit ravaavat kylässä, paljon pyykkiä ja siivottavaa ja asunto menee perinnöksi miehen lapsille. Jos mies tekee vuorotyötä ei jää välttämättä kahdenkeskisiä viikonloppuja.

Yök yök yök

Mielummin asun yksin ja teen yksin hiljaisuudessa omia harrastusjuttuja.

Ja tiettyjen ammattien miehet on lisäksi naineet puoli kaupunkia.

Ei siis mitään kiinnostavaa heissä yli 40-vuotiaana.

Yök