Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain ihmisillä on aina verhot kiinni?

Vierailija
21.09.2024 |

Tuttavaperheellä näin, sellaiset valkoiset hotelliverhot, joista näkee läpi, kuten jenkkisarjoissa.

Kuulemma nauttivat yksityisyydestä.

Meille kotona opetettiin, että verhot pitää avata päivällä. Muuten on jotain salattavaa.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri luulee että verhoja pidetään kiinni salaisten juttujen takia niin siinä on hyvä syy pitää ne verhot kiinni. Suuria salaisuuksia....

Vierailija
2/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoherkkyys ja migreenitaipumus saa pitämään ainakin aurinkoisella ilmalla. Samoin tykkään, että sisällä miellyttävä lämpötila, koko päivän jos paistaa seinän korkuisista ikkunoista on koti helposti ikävän kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naapurissa rumia taloja, tämän vuoksi ainakin itse pidetään kiinni. Ikkunat suuret, niin asunto valoisa, vaikka valoverhot aina kiinni.

Vierailija
4/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naapuri luulee että verhoja pidetään kiinni salaisten juttujen takia niin siinä on hyvä syy pitää ne verhot kiinni. Suuria salaisuuksia....

Kyllä on lapsellisen moukka höpinää..

Vierailija
5/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäävien naapurien takia

Vierailija
6/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö elämääsi muiden oppien mukaan. Kyllä pidä koska en halua että kämppä lämpenee enkä halua katsoa naapuritalojen akvaarioihin juuri näihin missä kiskotaan sälekahtimet ylös ja pidetään ne siellä 24/7. Koko asunnon tapahtumat näkyy varsinkin illalla ja yöllä. Lamput päällä säleverhot tapissa vtun ihanaa. Miksi elätte akvaariossa en halua nähdä. 

Vierailija
7/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin talvisin lähden töihin kun on pimeää ja palaan takaisin kun on pimeää. Mitä niitä turhaan aukomaan. 

Edellisessä asunnossa "maisema" makuhuoneen ikkunasta oli kadun toisella puolella oleva talo ja sen ikkunat. Ei mitään yksityisyyttä. Joten valoverho oli tosi jees! Pimeällä tai vaikka vaatteita vaihtaessa tietysti sitten paksumpi verho eteen.  

Vierailija
8/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon AP: ta harmittaakin kun ei näe sisälle.

Uteliaisuuden huippu.

Vierailija
9/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ollut aiemminkin. Ehkä verhot ovat kiinni ap siksi, että kaikki eivät ole huomioh*oria, kuten sinä.

Vierailija
10/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillain ihmisillä on pakottava tarve kytätä toisten ihmisten tekemisiä?

Vierailija
11/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meille kotona opetettiin, että verhot pitää avata päivällä. Muuten on jotain salattavaa."

Lähinnä tuon takia. Pidän nimittäin sellaisia ihmisiä _diootteina, jotka olettavat tuollaisia asioita ja sitten vielä saastuttavat lastensa päät omilla harhoillaan.  Mikään ei ole parempaa, kun antaa :dioottien kuvitella kaikenlaista siitä miksi jollakin on verhot alhaalla.

Minulla on sellaiset erikoisvalmsiteiset säleverhot, joista valo pääsee läpi ja sisältä näkee ulos, mutta ulkoa ei näe sisälle. Ihan vain kerrostalokyylien vuoksi.

Vierailija
12/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on läpikuultavat verhot aina kiinni, toisissa on pieniä neliöreikiä, asun maan tasalla ja ohi kulkee ihmisiä. Ulospäin näen.

Vierailija
13/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin ostamaan asunnon, jossa ikkunat lattiaan asti. Kun aurinko paistaa, tulee kuuma. Kun pitää laittaa valot päälle, naapuri näkee kaiken.

Asunto on myynnissä.

Vierailija
14/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessani kerrostalossa huomasin, että kadulta ja vastapäisestä talosta näkee erittäin hyvin sisälle meille. Erityisesti talvisin ja pimeän aikaan oikein loistaa.

Pidän sälekaihtimet siksi aina kiinni. 

Vierailija
15/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on kyllä tosi kummaa sakkia. Eivät koskaan avaa verhoja. Sitä aina miettii, millaiset ihmiset oikein viihtyvät pimeässä luolassa. Mutta kai sitä kukin tyylillään.

Vierailija
16/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään myös pitää verhot visusti kiinni, kun valot on päällä. Olen nähnyt pimeään aikaan lenkkeillessäni ihmisillä kaikki verhot auki. En itse halua, että ihmiset näkevät avoimesti mun kotiin. 

Vierailija
17/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mustat verhot...mukavaa..kuin luolassa

Vierailija
18/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ikkunoita. Kuulostaa hullulta, mutta on totta. Pelkään siis ikkunoita joista en näe läpi mutta ulkopuolinen näkee sisään. Todella ahdistavaa.

Vierailija
19/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljon töitä yksityiskodeissa ja apn kuvaama on todella yleistä. Aluksi ihmettelin sitä mutta en enää on niin valtavan yleistä

Vierailija
20/67 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisaan aikaan pidän sälekaihtimet vain sen verran auki, että huoneeseen tulee riittävästi valoa. Se riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme