Miten yli puolet ihmisistä voi olla ylipainoisia?
Kommentit (34)
Koska viimetuhannella oltiin köyhiä ja syötiin vaan perunaa, lisäksi suurinosa ihmisistä poltti tupakka joka pitää ihmisen laihana.
Katselin just unelmahäiden viimeisimmän jakson. On kyl hampurilaiset maistuneet.
Laiskuus. Ei tehdä itse ruokaa vaan syödään valmisruokia ja tilataan kotiin mättöä, alkoholin käyttö jne. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava ja rasvamaksa on joka neljännellä jopa lihavilla lapsilla. Järkyttävää.
Miten , miten , miten , miten....mitä vittua kyselet paskoja ...pidä vaan itsestäsi huolta...
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus. Ei tehdä itse ruokaa vaan syödään valmisruokia ja tilataan kotiin mättöä, alkoholin käyttö jne. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava ja rasvamaksa on joka neljännellä jopa lihavilla lapsilla. Järkyttävää.
Tämä. Herätkää hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Itsekuri nolla. Koko ajan mussutetaan sipsejä, karkkia ja limuja.
Ei kuullu sulle moukka mitä kukin syö
Etkö ap lainkaan seuraa uutisointia ja lue lehtiä? Kyllä ne syyt lisääntyvälle ylipainolle on selitetty niin usein ja juurta jaksain, että on aika käsittämätöntä pysyä noin tietämättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Herätkää hyvät ihmiset.
Haista taas paskaaa..
Vierailija kirjoitti:
Miten , miten , miten , miten....mitä vittua kyselet paskoja ...pidä vaan itsestäsi huolta...
Valitettavasti tämä on kansanterveydellinen kriisi.
Traumat, mielenterveyden haasteet, kaikenlaiset vaikeudet elämässä aiheuttaa lohtusyömistä. Ei ole voimia liikkua ja ruokavalio on retuperällä. Siitäpä se lihavuus tulee. Väitän näin, että yksikään lihava ei ole pääkopaltaan terve ja itse olen yksi näistä.
Jos on 10kg ylipainoa on varmuudella rasvoittunut maksa sanoi mulle rtg lääkäri, nainen jolla itsellään oli tuo ylipaino ja maksassa ylimääräistä rasvaa. Sama mulla ja siitä voi päätellä mikä on tilanne kun on kymmeniä kiloja ylipainoa.
Suomalaiset naiset ovat THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttimetriä pitkiä. Miesten keskipituus Suomessa on 177,5 senttiä.
Julkaistu: 29.6.2024
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010523598.html
Jos 178 cm pitkä henkilö painaa illalla yli 79 kg. Hän on ylipainoinen ja lääketieteellisesti sairas.
Miehen ei tule koskaan painaa yli 80 kg. Edes pidempien. Se on sairautta. Ei kenenkään tarvitse olla BMI yli 25
Tai edes BMI yli 24. Alkaa olla jo lähellä sairauden tilaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu, ravitsemusterapeuttina.
koska laskentatapa on viime vuosituhannelta. Esim itse olen laskentatavan mukaan ylipainoinen ja rasvaprosenttini on jossain välillä 12-15
Mitat 184cm ja 87kg.
Ei ymmärretä että terve ihminen on myös lihaskunnoltaan hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok pipsa 100kg
Voi ei, miten se silleen.