Hei te av:lla varakasta esittävät!
Monennellako kuulla olette työttömänä? Oliko oppimisvaikeuksia ykärillä, eikä amikseenkaan päästy?
Kommentit (15)
No hei hei.
Hyvin kysytty Ap. #Suudelma#
Toimitusjohtaja mieheni hakee taas tänään parhainpia luxus leikkeleitä viikon lopun laadukkaaseen aamiais pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtaja mieheni hakee taas tänään parhainpia luxus leikkeleitä viikon lopun laadukkaaseen aamiais pöytään.
Eikö tuo toimitus johtajakin kuulu kirjoittaa samalla tapaa erikseen kuin nuo kaikki muutkin sanat?
Vierailija kirjoitti:
Hallitseeko hän yhdys sanat?
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tt-tuki, jos söisitte jotain päivälläkin?
Nyt tilanne se,tehköön työt se joka ne kaksikin.Tämä lopetti.Aikansa koulutus,oravanpyörä saa prkle olla siinä.
Uskokaa nyt, että alle viiden tonnin eläkkeellä on nyky yhteiskunnassa todella vaikeaa tulla toimeen!
Tulot pelkkiä pääomatuloja. Tukia en ole nostanut kuin 80-luvun lopulla työttömyyskorvausta pari kuukautta ennen ekaa alani työpaikkaa. Töistä jäin vapaalle reilusti ennen 60 vuoden ikää. Olenko erityisen varakas? En ehkä. Tulen toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Esa Kalle Vihtori Åkerlund pääsee vankilasta juhannuksena 2025.
Tulkaa mäkkiin.
Ei me nyt tulla. Odotellaan tässä että pigmäkin saa siihen 7€ hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta sielultani olen 5 tonnia kuussa nostava kokoomuslainen.
Itse taas identifioin itseni sellaiseksi Nallen äpäräksi, joka elää "pappa betalar"-mentaliteetilla.
Olen akateemisesti koulutettu ja salkkuni on 80 000e arvoinen.
Oikeasti olen työtön juoppo.
Joo, mutta sielultani olen 5 tonnia kuussa nostava kokoomuslainen.