Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset käy ruotsinlaivalla?

Vierailija
20.09.2024 |

Olen ollut yhden kerran. En ymmärtänyt konseptia, mikä niissä nyt on niin mukavaa? Asustaa vuorokausi koirankopissa ja käydä alakerran marketissa ostamassa hiukkasen halvempia tuotteita. Ahdistavaahan tuola oli kaikkien kännisten junttien keskellä. Ymmärrän jos matkustaa vaikka sinne ruotsiin mutta se että kökötetään laivassa vuorokausi tai pari on minusta omituista.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyt on aika kasaria

Vierailija
2/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ryypätään tietenkin, se on se idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan mennä laivalle! Ihan kokemus taas tulossa.Hyvää ruokaa ja ostokset tax free kaupoista.Oon 49v.

Vierailija
4/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä koirankopissa? Kuka pakottaa ottaa pienimmän hytin, on niitä isompiakin.

Vierailija
5/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on köyhän risteilyelämä. En minä mitään koirankoppia varaa vaan parivuoteellisen, ikkunallisen hytin.

Vierailija
6/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiininuuska kolme kertaa halvempaa kuin suomessa

Vierailija
7/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mennään hakemaan tax-freestä juomat jotka juodaan hytissä. Sitten ryömitään baariin aamuyöhön asti jatkamaan. Hyttiin kannattaa jättää vähän loiventavia. Tässä se idea on tiivistettynä.

Vierailija
8/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee Tukholmaan joutumatta lentokenttien hornankattiloihin.

Vierailija
9/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt, mutta aikanaan se tarkoitus oli päästä Ruotsiin kesätöihin ja sitten muutaman kuukauden päästä sieltä takaisin. 1992 taisi olla viimeisin kerta.

Vierailija
10/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä mennään hakemaan tax-freestä juomat jotka juodaan hytissä. Sitten ryömitään baariin aamuyöhön asti jatkamaan. Hyttiin kannattaa jättää vähän loiventavia. Tässä se idea on tiivistettynä.

No ei ole normaaleilla ihmisillä.

Vierailija
11/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa väijyy hytissä ovi auki ja stereomankassa pyörii Kikka.

Vierailija
12/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa käydessä lasten takia. Kaveriporukan kanssa käydessä juhlimassa ja panemassa.

Vierailija
13/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pumpataan ilmaa emättimiin.

Turhaanhan niitä on porauslautoikis sanottu

Vierailija
14/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutut käy ostamassa halvempaa olutta ja lonkeroa, laatikon tai pari. Ja sitten uus reissu kun nuo loppuu. Itse tykkään meri-ilmasta, se on ihanaa ja rentouttavaa, ja ruoka on ihanaa. Käyn kyllä harvoin. Tax-freesta voi ostaa esim. joululahja-karkit.

15/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan risteilyjä. Minusta on ihanaa istua kannella ja katsella saaristoa. Tämä on ylsi elämäni suurista nautinnoista. En edes pysty selittämään, miten paljon rakastan merta ja saaristoa.

Käydään mieheni kanssa pari kertaa vuodessa risteilyllä. Otamme aina paremman hytin ja syömme hyvin. Harrastamme viinejä ja Siljan Bon Vivant on meille aina ykköskohde. Terkut sommelierille!

Yökerhoon emme mene. Tukholmassa käymme shoppailemassa ja museoissa tai vaan ihailemme vanhaa kaupunkia. Meille tämä on sellaista arjen luxusta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuulemma tykkäävät siitä pesämäisyydestä millainen hytti on. Siitä keinumisesta. Minun tekisi mieli kyllä todeta, että tuollainen ahdas ja keinuva paikka tuo enemmänkin mieleen kohdun kuin pesän, mutta ymmärrän että vaikea paikka monelle myöntää...

Vierailija
17/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan käynyt, mutta upeat maisemat on ympärillä, kun laivq lipuu saaristossa. Tukholmassa kävin esim. Moderna Museetissa.

Vierailija
18/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmaan ei ole kovin monta kätevää matkustustapaa. Valitsen laivan lentokoneen sijaan, koska merta katsellessa sieluni vain lepää.

Vierailija
19/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla käytiin, kun lapset oli pieniä. Niiden reissujen jälkeen ei ole ollut tarvetta mennä. Parasta oli meriaamiainen, joka siihen aikaan oli hyvä.

Vierailija
20/40 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pumpataan ilmaa emättimiin.

Turhaanhan niitä on porauslautoikis sanottu

Maissa, jos lähdet liian useasti miehen kanssa kotia kohti, niin olet H... laivalla taas kukaan ei jaksa laskea, että monesko on jo menossa...