Harmittaa elämä
Ollut taas kaikenlaisia sairauksia ja kävin taas hammasproteesien muokkauksessa, enkä tiedä saadaanko niistä koskaan sopivia. Eilen olin melkoisen kipeä. Että olkaa te terveet onnellisia, että olette terveitä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Koitan aina muistaa mutta eihän niitä osaa arvostaa ennekuin menettää . Hyvää syksyä ja toivottavasti saat hampaat kuntoon ja toimimaan kunnolla.
Kiitos. Hyvää syksyä sinullekin.
Persoonani on kaksijakoinen. Toisaalta olen iloluonteinen ja sosiaalinen ekstrovertti. Toisaalta olen ollut koko 54-vuotisen elämän turhanmurehtija. Tuntuu, että lasini on koko ajan puolityhjä, vaikka kaikki vaikeudet ovat aina kääntyneet parhain päin.
Nuorena olin jatkuvasti huolissani, miten pärjään koulussa, löydänkö töitä tai tyttöystävän jne. Nykyisin olen huolissani esimerkiksi taloudesta ja töistä, vaikka rahaa on jo koko loppuelämäksi ja kaikki muukin on aina mennyt hyvin. Kohta varmaan alan murhetimaan teveyttäni.
Millähän sitä ihminen perusluonteensa pysyisi muuttamaan?
Koitan aina muistaa mutta eihän niitä osaa arvostaa ennekuin menettää . Hyvää syksyä ja toivottavasti saat hampaat kuntoon ja toimimaan kunnolla.