Tupakan hinta nousee 13 euroon
Tupakan hintaan on tulossa useita korotuksia.2027 tupakan hinta on noin 13 euroa aski.
Vieläkö poltat tupakkaa kun aski maksaa 13 euroa?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Rööki voisi minun puolestani maksaa vaikka 1000e/aski. Vain luuserit elämänkoululaiset polttavat.
Olet varmaan omasta mielestäsi suuri älykkö.
Tupakan vero ja alkoholin vero tuottaa tuloja valtiolle. Olen aina miettinyt, kuinka paikattaisi verovaje jos suomalaiset lopettavat päihteiden ja tupakan käytön.
-Kylmät kädet
Vierailija kirjoitti:
Tupakan vero ja alkoholin vero tuottaa tuloja valtiolle. Olen aina miettinyt, kuinka paikattaisi verovaje jos suomalaiset lopettavat päihteiden ja tupakan käytön.
-Kylmät kädet
Japanissahan nuo politiikassa jopa huolestuivat valtion viinasta saamien verotulojen laskusta, koska nuoremmat eivät enää juo kovin paljon. Olikohan sitten niin että menivät laskemaan hintoja, en tiedä toimiko tuo kulutuksen lisäämisessä.
15 euroa aski olisi hyvä hinta.
Oletteko kokeilleet luomutupakkaa tai yrttiä, jossa on nikotiinin määrä määritelty. Vai teollisia kääryleitä lisäaineiden kanssa. Sikari haisee pahalta, kyse ei ole nyt siitä.
Hieno juttu. 15 euroakaan ei olisi liikaa. Entisenä tupakoitsijana voin todeta, ettei lopettaminen ole mahdotonta.
Tupakan hinta nousee kuin matias marttisen penis kun se saa vauvan syliinsä.
Varmasti ainoa hallituksen päätös, joka työllistää aidosti. Trokareita tosin, mutta ilman tukia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä polttanut tupakkaa joten ihan sama mitä se maksaa.
Eikö tupakoitsijoiden puolesta harmita ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä polttanut tupakkaa joten ihan sama mitä se maksaa.
Eikö tupakoitsijoiden puolesta harmita ?
Ei ! Koska olen MinäMinä ihminen.
Niin kauan kuin sosiaalituilla on varaa polttaa 13 euroa tuhkana tuuleen jopa päivittäin, maksetaan tukia liikaa. Tuo tekee melkein 400 euroa kuussa.
Tallinnasta 2 Virosta 2 Espanjasta 3. Nyt on taas seitsemän Kartonkia kaapissa...
Kaveri lähtee taas parin viikon päästä Tallinnaan. Kysyi otanko. Vastasin. Otan.
Ei haittaa vaikka maksaisi 50e aski. En maksa penniäkään veroja Tupakasta Suomeen. Onko se sitten hyvä ?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin sosiaalituilla on varaa polttaa 13 euroa tuhkana tuuleen jopa päivittäin, maksetaan tukia liikaa. Tuo tekee melkein 400 euroa kuussa.
En polta mutta mulla menee tuo summa Olueen. Kusena viemäristä alas...Röyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme naapurimaata jossa tupakki on puolet halvempaa. Venäjällä vielä paljon halvempaa.
Mutta suomalaisen kuuluukin kärsiä ja maksaa.
tupakan hinnasta ei kärsi suomalaiset vaan ainoastaa idiootit. fiksut eivät käytä koko tuotetta missään muodossa.
700000 suomalaista ei ole suomalaisia?😅
Se ei ole suomalaiSET. Eli suomalaiSET eivät kärsi vaan se idiootti OSAJOUKKO SUOMALAISISTA.
Ihan samalla tavalla sokeriveron nostosta ei kärsi suomalaiset vaan idiootit. Sähkön hinnan noususta ei kärsi suomalaiset vaan odiootti-osa suomalaisista jne. Oletko oikeasti
Sähköä ei ole pakko käyttää. Saisi maksaa vaikka 50000e kuukaudessa.
Koska itse en asu Helsingissä enkä pidä koko kaupungista niin sen voisi tuhota kokonaan pois.
En myöskään pidä Kebabista niin sen hinnan voisi satakertaistaa. Näin olisi hyvä.
Vain idiootit ovat kanssani eri mieltä.
Mitä?Vain 9% lopettaa tupakoinnin?
Rööki voisi minun puolestani maksaa vaikka 1000e/aski. Vain luuserit elämänkoululaiset polttavat.