Aikuiset ihmiset itkevät Linkedinissä kun operaattorit tarjoavat uusille asiakkaille alennuksia mitä vanhat eivät saa
Voiko oikeasti olla totta, että nämä omilla nimillään esiintyvät työelämässä olevat aikuiset ihmiset eivät ymmärrä että kaikessa liiketoiminnassa uusia asiakkaita houkutellaan usein erilaisilla porkkanoilla? Nämä tiivitaavit täggäävät Elisaa ja muita operaattoreita ja märisevät jostain muutamasta eurosta ja uhkaavat vaihtaa operaattoria.
Linkedin on muuttumassa pelkäksi höyryäväksi sonnaksi. Internetin huonoin puoli on se, että tyhmätkin ihmiset saavat äänensä kuuluville isolle ihmisjoukolle.
Kommentit (15)
Oma operaattori tarjosi juuri todella halpaa uutta liittymää, mutta se olisi nimenomaan uusi liittymä, nykyistä ei voi päivittää siihen tarjoukseen, vaan päivitysvaihtoehdot ovat nykyistä kalliimpia.
Vaihtamalla operaattoria sain 35% edullisemman hinnan kuin mitä mulle ennen operaattorin vaihtoa tarjottiin. Ei auttanut kiristys, uhkailu, eikä edes lahjonta tuota ennen. En minä ole (vanhana)asiakkaana kohtuuttomia vailla, mulle riittäisi sellainen hinta jossa minä tiedän,että mua kusetetaan mutta ei vituta.
Numeronsiirto-leikki on ihan tyhmä leikki, enkä muutenkaan ymmärrä miksi aikuisten ihmisten pitää leikkiä
Itsekin sain juuri 30 halvemman liittymän kilpailijalta. Harmittaa, että olen maksanut liikaa vuosikausia.
Saahan ne kampanjahinnat, kun ilmoittaa siirtyvänsä toiselle operaattorille. Aina on soitettu perään ja tarjottu paremmat diilit.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla operaattoria sain 35% edullisemman hinnan kuin mitä mulle ennen operaattorin vaihtoa tarjottiin. Ei auttanut kiristys, uhkailu, eikä edes lahjonta tuota ennen. En minä ole (vanhana)asiakkaana kohtuuttomia vailla, mulle riittäisi sellainen hinta jossa minä tiedän,että mua kusetetaan mutta ei vituta.
Numeronsiirto-leikki on ihan tyhmä leikki, enkä muutenkaan ymmärrä miksi aikuisten ihmisten pitää leikkiä
tuli typo, hinta oli 65% edullisempi
Ah, Linkedin, tämä jokaisen työttömän ja työllisen pöhisevä ja höyryävä paskaläjä.
Vierailija kirjoitti:
Saahan ne kampanjahinnat, kun ilmoittaa siirtyvänsä toiselle operaattorille. Aina on soitettu perään ja tarjottu paremmat diilit.
Ei auttanut vaihtamisella uhkailu vaan piti oikeasti tehdä numeronsiiro. Sen jälkeen kyllä sai oikeasti edullisen hinnan. Tosin mä luulen, että mua kusetettiin edelleen mutta uutta tarjottua hintaa mua ei vituta maksaa
Kyllä niitä tarjouksia alkaa tulemaan siltä nykyiseltä operaattorilta jos vaihtaa opetaattoria. Heti kun vaihto näkyy nykyisellä operaattorilla, tulee puhelu, ja kun kertoo mitä etuja se uusi operaattori tarjoaa, niin nykyinen tarjoaa saman, ja vähän päälle. Kannattaa siis aina silloin tällöin olla vaihtavinaan, kun on joku kamppanja käynnissä. Ei sitä vaihtoa tarvitse edes todellisuudessa tehdä. Nykyinen operaattori hoitaa perumisen, ja antaa ne edut.
No onhan se idioottimaista ettei vanhoja asiakkaita niinsanotusti palkita mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ensin täytyy tehdä se operaattorin vaihto ja vasta sitten he antavat paremman diilin. Itse olen juuri vaihtamassa operaattoria.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä tarjouksia alkaa tulemaan siltä nykyiseltä operaattorilta jos vaihtaa opetaattoria. Heti kun vaihto näkyy nykyisellä operaattorilla, tulee puhelu, ja kun kertoo mitä etuja se uusi operaattori tarjoaa, niin nykyinen tarjoaa saman, ja vähän päälle. Kannattaa siis aina silloin tällöin olla vaihtavinaan, kun on joku kamppanja käynnissä. Ei sitä vaihtoa tarvitse edes todellisuudessa tehdä. Nykyinen operaattori hoitaa perumisen, ja antaa ne edut.
Joo, minä olin ihan oikeasti vaihtamassa ja vaihdoinkin jo kun en liittymää saanut sopuhintaan. Lupasin myyjälle vaihtavani operaattoria ja vannoin kautta kiven ja kannon (jos sanani syön, niin mörökölli minut viekööt) etten takaisin enää tule.
Parin päivän päästä WinBack-tiimin myyjä kuitenkin pääsi yllättämään niin tiukalla kierrepallolla että pakko suostua jatkamaan vanhalla alkuperäisellä operaattorilla. 65% edullisempi hinta kuin ennen numeronsiirtoleikiä. Oikeasti en olisi halunnut enää jatkaa, koska sen verran paljon veetutti ja Pienen palan sieluaan tuossa joutui myymään, mutta pystyn kyllä itseni kanssa elämään ilman tuota sielun palastakin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se idioottimaista ettei vanhoja asiakkaita niinsanotusti palkita mitenkään.
Minäkin olin toistakymmentä vuotta asiakkaana ja aina pelkästään vedelty (kuivana) kakkoseen, no joskun on pienen tilkan liukkaria saanut jos on tarpeeksi vikissyt, kun uutta sopparia pitää tehdä. Vasta vaihtamalla operaattoria sain edullisen hinnan. Tosin tämä 65% halvempi hinta on sen verran alhainen jo, että ittiäkin hävettää. Mutta niinkuin ja aikasemmin sanoin, en ole asiakkaana kohtuuttomia vailla. Sellainen hinta riittää jossa mä tiedän että mua kusetetaan mutta ei silti veetuta maksaa.
Tätä oon aina miettinyt. Uskollista asiakasta kupataan vuodesta vuoteen. Kaikkee sitä näkee.
Niin, kaikilla operaattoreilla on ollut jo vuosikymmeniä ns. winback tiimit joiden tehtävä on voittaa lähteviä asiakkaita takaisin. Sitä kautta nämä rääkyjätkin voivat saada ne samat alennukset itselleen jos elämä on siitä kiinni.
Mikä yritys olisi niin saa***an tyhmä, että antaisi kaikille asiakkailleen yhtäkkiä pyytämättä samat alennukset kuin uusille asiakkaille?