Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Itäkeskuksen metroasemalla - Nuorisojoukko uhkasi poikaa puukolla."

Vierailija
20.09.2024 |

"Neljän hengen nuorisojoukko ryösti 14-vuotiaalta pojalta merkkikengät suoraan jalasta Itäkeskuksen metroasemalla Helsingissä torstaina illalla.

Neljän noin 1518-vuotiaan nuoren miehen joukkio kerääntyi 14-vuotiaan pojan ympärille ja pakotti puukolla uhaten pojan riisumaan merkkikenkänsä jalasta.

Pojalle sanottiin, että hänen pitää riisua merkkikengät ja antaa pois tai häntä puukotetaan."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html

Rikkaus&Voimavara ?

Kommentit (301)

Vierailija
221/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pennuille mitään merkkireleitä nykyään kannata ostaa. Kaikki vain Prismasta ja muista marketeista, niin ei joudu ryöstetyksi.

Meillä poika ei edes halua merkkikamoja. Kelpaavat Prisman perusvaatteet, kengät ja halvin puhelin. Vanhaa reppuaan käyttää mielellään kun se on ehjä. Toki häntä ärsyttävät asenteelliset aikuiset, jotka kyselevät saako hän kotona ruokaa ja onko äidillä masennus jne. Aikuiset eivät ymmärrä sitä, ettei jokainen teini ole valmis laittamaan terveyttään peliin trendikkyyden vuoksi.

Vierailija
222/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntomerkkien julkaisu on rasismia sekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut 90 - luvulla olla tämmöistä menoa. Jos katson lasten luokkakuvia, niin ei tainnut esimerkiksi luokkakuvissa olla yhtään värillistä. Todella pitkään sai käydä Itiksessä rauhassa. 

No ei ollut. 

Vierailija
224/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan heistä julkaistaan kuva jos heitä ei ole vielä löydetty ? 

Kuva olis kiva.

Kuva olisi rasismia. Li Anderson jyrähtäisi ja Tytti Tuppurainen nousisi takajaloilleen. Oikeusoppineet kaivettaisiin DDR-naftaliinista kommentoimaan ja tuomitsemaan kuvien julkaisijat.

Vierailija
225/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rikolliset vanhempieneen voisi karkoittaa maasta.

Vierailija
226/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen Itäkeskuksessa Niken Air Max-kengissä ja ainakin vielä toistaiseksi olen välttynyt ryöstöiltä. Olen noin 100-kiloinen tanakka täti niin ehkä eivät uskalla minun kimppuun käydä.

Vierailija
227/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaan tulleita vai työvoimapulan poistajia?

Vierailija
228/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut 90 - luvulla olla tämmöistä menoa. Jos katson lasten luokkakuvia, niin ei tainnut esimerkiksi luokkakuvissa olla yhtään värillistä. Todella pitkään sai käydä Itiksessä rauhassa. 

Itiksessä ehkä mutta kun astuit ulos ovesta olit kyllä ihan toisessa todellisuudessa 1990-luvullakin.

Jaksan aina ihmetellä miksi meidän on pakko rahdata lisää ongelmia charter-koneella veronmaksajien piikkiin vaikka niitä osattiin tuottaa kotimaassakin vähintään omaan tarpeeseen riittäviä määriä jo viime vuosituhannella.

käyn silloin tällöin Itiksen kauppakeskuksessa päiväaikaan, en huomaa mitään ihmeellistä, tietenkin erivä  risiä enemmän itä jossain ... oon niin paljon matkustellut ja nähnyt eri kulttuureja 

Vierailija
229/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisestiv kannattaa kulkea halvoilla kengillä ettei ryöstetä, oisko turvallisempaa

Vierailija
230/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitusen toimet alkaa näkyä, ei aikaakaan kun hölmölän rikkaat joutuu siirtymään asumaan muurien ja kaltereiden taakse, kun köyhäkansa ottaa kadut hallintaansa.

Pitäisikö näille m-porukoille jakaa enemmän rahaa sun mielestä?

Vierailija
231/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä yhden nuoremman kimpussa ja teräasein? Voisivat samantien käyttää paitoja, joissa lukee: Olen elämässäni epäonnistunut luuseri ja kakkahousu, josta ei ole mihinkään.

Vierailija
232/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä rikolliset vanhempieneen voisi karkoittaa maasta.

Esim. Liettuassa voi menettää kansalaisuuden (jos on saanut)  kovista rikoksista, miksei meilläkin?  Se pistää miettimään minne mennä, kun ei saa jatkossa enää oleskelupaa.

Vierailija
233/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä yhden nuoremman kimpussa ja teräasein? Voisivat samantien käyttää paitoja, joissa lukee: Olen elämässäni epäonnistunut luuseri ja kakkahousu, josta ei ole mihinkään.

"Joukkiot" ovat samanlaisia kuin "seurueet", eli täysiä vellihousuja, kun ovat yksin. Tarvitsevat aina heimolaiset ympärilleen ja silloin ollaan niin helvetin kovia ja uhoavia ja uhkaillaan muita, mielellään aina suurella ylivoimalla. Samanlaista paskaporukkaa molemmat.

Vierailija
234/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkitön karkotus maasta!

Just niin!

... Mikä on väkki? 

Vierailija
235/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa! Menikö persu-hokija kuitenkin iltavuoroon kahdeksi?

Hmmmm.. Onko hän kuitenkin esim lähäri? Tai joku väyläviraston päivystäjä, ehkä

Vierailija
236/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1518 vuotias mielestäsi nuori?

Niin, jos joku on niin tollo ettei ole tajunnut kuinka palsta rikkoo kopioidusta tekstistä väliviivat tuossa tilanteessa...

Ehkäpä tuo on sun antisi tälle palstalle. Kiitos panostuksestasi, mestarillista.

Vierailija
237/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa ei tarvitse nykyään enää julkaista, riittävä tuntomerkki on joukkio tai seurue. Tietää ketkä asialla. 

Vierailija
238/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itiksessä ehkä mutta kun astuit ulos ovesta olit kyllä ihan toisessa todellisuudessa 1990-luvullakin.

Jaksan aina ihmetellä miksi meidän on pakko rahdata lisää ongelmia charter-koneella veronmaksajien piikkiin vaikka niitä osattiin tuottaa kotimaassakin vähintään omaan tarpeeseen riittäviä määriä jo viime vuosituhannella.

käyn silloin tällöin Itiksen kauppakeskuksessa päiväaikaan, en huomaa mitään ihmeellistä, tietenkin erivä  risiä enemmän itä jossain ... oon niin paljon matkustellut ja nähnyt eri kulttuureja 

Harmi kun tulit takaisin.

Vierailija
239/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin vetäny lättyyn noita jätkiä.

Vierailija
240/301 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen syy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme