Kamalaa olla ihastunut ihmiseen johon ei "saisi" olla ja toinen on myös.
Toinen on valmis vaikka mihin vakavampaan ja on ihastunut.
Itseä pelottaa ja harmittaa, samalla hykertelen ihastumisen tunteesta.
Olemme molemmat sinkkuja ja vapaita tekemään mitä vain. Tulemme todella hyvin juttuun, kemiat kohtaa eikä aina edes sanoja tarvitse yhteisymmärrykseen.
Mutta mies on minua melkein 30 vuotta vanhempi. Melkein saman ikäinen kun vanhempani.
Muuten kaikki olisi täysin selvää mutta tuo on sellainen asia jonka yli en pääse.
Kommentit (13)
Ei iällä ole väliä. Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi. Kaikki muu merkitsee, mutta ei ikä. Miksi asettaa itselle tuollaisia ihme esteitä, jos on oikeasti ihastunut?
Olemme miehen kanssa keskustelleet ja hänkin on samaa mieltä että vain ikä hankaloittaa asioita. On ihastunut ja valmis moneen mutta tosiaan tuo on ainoa este.
Hän rohkeampi kuin minä. En tiedä pystynkö yksinkertaisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei iällä ole väliä. Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi. Kaikki muu merkitsee, mutta ei ikä. Miksi asettaa itselle tuollaisia ihme esteitä, jos on oikeasti ihastunut?
No etenkin naisosapuoli saattaa joutua etsimään uuden elämänkumppanin sitten keski-iässä kun toinen on kuollut. Ja keski-ikäisenä valinnanvaraa on reilusti vähemmän kuin nuorempana. Lasten kannalta myös ikävää.
No mikset kokeilisi, jos kerran molemmat olette sinkkuja? Mitä menetät jos kokeilet?
Älä hyvä ihminen ainakaan tee lapsia tuon papparaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etenkin naisosapuoli saattaa joutua etsimään uuden elämänkumppanin sitten keski-iässä kun toinen on kuollut. Ja keski-ikäisenä valinnanvaraa on reilusti vähemmän kuin nuorempana. Lasten kannalta myös ikävää.
Yli puolet avioliitoista päättyy eroon. Moni joutuu siis joka tapauksessa etsimään uuden kumppanin keski-ikäisenä. Jos siis ylipäätään haluaa enää silloin uuden kumppanin.
Oliko muita argumentteja?
Miksei saisi olla ihastunut keneen tahansa? Ihastua ja rakastua voi vaikka lapseen eikä siinä ole mitään väärää.
ei ne ajatukset niin täsmää :D vanhakettu pelaa pelejä.
Olen siis tuntenut tämän ihmisen ainakin puoli vuotta eli siitä ei ole kyse että olisi jotain pinnallista ihastumista. Vaan vasta nyt molemmat kertoi todellisen laidan tilanteesta. Luulin itse että minä olen vain kiinnostunut mutta mieskin myönsi olleensa jo pitkään.
En halua kuitenkaan ottaa riskiä että tulen hyväksikäytetyksi ja nöyryytetyksi. Samalla en halua ottaa riskiä, että låheiseni järkyttyisivät (ehkä omassa päässä vain ajatus). Yksinkertaisesti en tiedä mitä tehdä. Ap
30 vuotta vanhempi mies on vielä hieman liian nuori eli kannattaa harkita tarkkaan! T: M65+
No nyt hohhoh, herää jo