Onko sinulla kotonasi toimiva tulostin eli printteri? Paperille tulostavaa tarkoitan, en mitään 3d-
Kommentit (17)
En tiedä toimiiko kun ollut monta vuotta kylmässä varastossa. Vastasin ei ole. Tulostan töissä sen mitä tarvitsee. Kotona en tarvitse mihinkään, vie tilaa ja kerää pölyä.
Sama meillä, vanha ja toimii hyvin.
Ei, enpä ole sellaista yli 10 vuoteen mihinkään kaivannut. Olen it-alalla, etäkonttorini on täysin paperiton.
Työskentelen etänä, eikä ole tulostinta. Käyn toimistolla tulostamassa ehkä pari kertaa vuodessa, jos on tarvetta.
On printteri, ollut lähes kuukausittain käytössä. Esim. koiranäyttelyiden numerolaput tulostuu kivasti ilman että tarvitsee raahautua toimistolle.
Pitää olla niin saa tulostettua virallisen näköisiä papereita taloyhtiön ilmoitustaululle.
Tulostin löytyy.
3D-tulostinkin kiinnostaisi, mutta laadukkaimmat ovat niin pirun kalliita.
Vierailija kirjoitti:
On. Uusi eikä toimi.
Asenna ajurit käsin.
t. nörtti
Gallup: Jos sinulla on väritulostin, tulostatko valokuvia?
Nuoli ylös = tulostan, nuoli alas = en tulosta.
On, viimeksi tulostin testamenttini.
Tietysti on. On tosin jemmassa kaapissa, kun ei ole edes viikottaista käyttöä.
On. Aina kun alkaa tulostaa jotain pelottaa niin pirusti ettei toimikaan, jännitystä elämään. :D Mulla on selkeä tulostintrauma kuten n. 70 prosentilla väestöstä on.
On, ikää jotain 5 ja 10 vuoden väliltä, en jaksa tarkistaa. Kuitit löytyy kaikista härpäkkeistä jostain kansiosta.
Vierailija kirjoitti:
On. Aina kun alkaa tulostaa jotain pelottaa niin pirusti ettei toimikaan, jännitystä elämään. :D Mulla on selkeä tulostintrauma kuten n. 70 prosentilla väestöstä on.
Olin nuorempana yhdessä työharjoittelupaikassa toimistossa, jossa oli sellainen iso monitoimitulostin ja työntekijät potkivat sitä vuorollaan käyntiin ärräpäiden kera. :D
Hyvin näytti toimivan vielä aiemmin tällä viikolla. Vanha on, mutta toimiva.