Milloin olet viimeksi syönyt a) sipsejä, b) nuudeleita?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuudeleita en varmaan pariin vuoteen ja sipsejä joitakin viikkoja sitten.
Miksi juuri tästä parista kysymys?
Mietin mahdollisimman epäterveellistä ravintoa. Ja tulin huomanneeksi, että vaikka pidän sipseistä ja nuudeleista, en ole syönyt niitä aikoihin. Eipä tämä nyt mikään kovin järjellinen aloitus ole. Ap
Ei kumpikaan ole mitenkään erityisen epäterveellistä. Sipsit toki epäterveellisempiä kuin nuudelit, eikä niiden varaan kannata omaa ruokavaliotaan perustaa. Itse syön sipsiä vähän kerrallaan ja yksi pussi kestää ikuisuuden.
Linssisipsejä viime viikonloppuna, ja nuudeliwokkia tein pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin mahdollisimman epäterveellistä ravintoa. Ja tulin huomanneeksi, että vaikka pidän sipseistä ja nuudeleista, en ole syönyt niitä aikoihin. Eipä tämä nyt mikään kovin järjellinen aloitus ole. Ap
Ei kumpikaan ole mitenkään erityisen epäterveellistä. Sipsit toki epäterveellisempiä kuin nuudelit, eikä niiden varaan kannata omaa ruokavaliotaan perustaa. Itse syön sipsiä vähän kerrallaan ja yksi pussi kestää ikuisuuden.
Minulla oli joskus vuosia sitten varmaan vuoden verran aina sipsipussi kaapissa. Otin sieltä aina joskus pari sipsiä. Pussi riitti esim. kuukauden tai kauemmin. Sitten se tapa jäi. Ap
Sipsejä viime perjantaina, kun kokeiltiin pakastettuja Broadway-sipsejä. Nuudeliruokaa tein viimeksi pari viikkoa sitten. En kyllä ymmärrä millä perusteella nuudelit olisivat sen epäterveellisempi vaihtoehto kuin vaikka spagetti.
nuudeleita en koskaan ja sipsejä 3-4 viikkoa sitten
En muista tarkkaan. Sipsien syömisestä on ehkä jotain 5 - 6 vuotta, nuudelien syömisestä ehkä viitisentoista vuotta tai enemmänkin.
Ylipäätään olen syönyt noita hyvin vähän elämäni aikana.
N56
Taffelin juustosnackseja viime viikonloppuna söin pienen pussin. Haksahdin sitä edeltävällä viikolla Coopin vastaaviin snackseihin, joissa maistui pääasiassa kookosöljy eikä juusto. En voinut syödä Coopin pussia loppuun ja laitoin loput kompostiin.
Sipsejä en varmaan 20 vuoteen. Pari juustonaksua kaverin pussista laivalla joku 10v sitten. Kumpiakaan en ole ikinä kaupasta ostanut. Ei oo mun juttu.
Nuudeleita pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus vuosia sitten varmaan vuoden verran aina sipsipussi kaapissa. Otin sieltä aina joskus pari sipsiä. Pussi riitti esim. kuukauden tai kauemmin. Sitten se tapa jäi. Ap
Minä en voi syödä avatusta pussista seuraavana päivänä sipsejä, koska ne menettävät parhaan arominsa nopeasti. Olisi hyvä jos Suomessakin myytäisiin samanlaisia minipussillisia sipsejä kuten Isossa-Britanniassa. Siellä on monta minipussia yhdessä isossa pussissa. Mielimakuani salt and vinegaria ei pysty edes syömään kahta minipussia enempää. Suun limakalvot kärsivät liikaa. On yksilöllistä, kenellä suun limakalvot menevät rikki näkkileivästä, hapankorpuista, sipseistä ja nachoista.
Sipsejä juhannuksena ja nuudeleita 7-10v sitten, en muista. Olen kumminkin joskus joutunut.
En muista. Nuudeleita en vuosiin, sipsiä ehkä joskus alkukesästä maistoin pari, luulisin.
Minulla on niin sanottu sipsikone eli teline, johon laitetaan höylättyjä ja maustettuja perunasiivuja ja annetaan niiden pyöriä mikrossa kotitekoisiksi sipseiksi. Suurelle vierasjoukolle ei sillä tietenkään kukaan viitsi tehdä sipsejä. Yksinelävä voi helposti tehdä sipsinsä perunasta tai parista.
Lapsuudenkotini oli köyhä ja äiti teki meille perunalastuja uunissa. Hän siivutti ensin perunat ohuiksi lastuiksi, pyöritteli ne ruokaöljyssä ja laittoi niiden päälle muistaakseni Aromat-pöytämaustetta. Kelpasi meille lapsille kun ei ollut rahaa ostaa oikeita perunalastuja.
A, ehkä 3-4 vuotta sitten?
B, n. 3kk sitten
Kumpaakaan en ole syönyt tänä vuonna. Tai en ole ihan varma, oliko minulla perunalastuja euroviisuherkkuna tänä vuonna. Joka tapauksessa syön sipsejä korkeintaan kerran vuodessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sipsejä ehkä noin 5v sitten, riisinuudeleita pari kk sitten. Nuudeleita, joissa on se maustepussi, en syö koskaan.
Sipsejä viime viikolla. Nuudeleita opiskeluaikoina joskus ysärillä. Niitä tuli syötyä silloin paljon, kun halvalla sai, enkä ole voinut sietää niiden hajuakaan sen jälkeen. Lapseni tykkää niitä kyllä laittaa itselleen välipalaksi.
Sipsejä en syö, en edes muista, koska olisin syönyt. Nuudeleita silloin tällöin, kun teen kasviswokkia ja kiehautan nuudeleita seuraksi, siis ihan niitä normaaleja maustamattomia.
Ei vitsit mä haluaisin kokeilla noita, mutta pystyn syömään vaan riisinuudelia. Niistä ei löydy tulisia vaihtoehtoja.