Suurin osa Suomalaisista ei ole väärässä: Oltermanni on Suomen paras juusto
Kehitetty Ispnkyrön meijerissä, jossa nykyään tehdään Napue giniä. Molemmat maailmanluokan tuotteita.
Kokeilkaapa joskus kypsyttää Oltermannia kuukausi yli viimeisen suositellun käyttöpäivän, maku vain paranee.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä kokeilla tuota mainostamaasi arlaa (Ruotsi)
Kokeile myös Ålands Meijeriet Kartano, minä tykkään Kartano juustosta, muuta en enää ostakkaan.
Ahvenanmaalta ei osteta mitään ennekuin rysyjen lähetystö on poltettu maan tasalle.
Me kaksi eläkeläistä käytämme salaneuvosta, homejuustoja( naposteluun) ja nyt olemme ihastuneet Valion keisarinnaan. Myös Lidlin ranskalaiset ja espanjalaiset kokeilut ovat olleet upeita.
Vierailija kirjoitti:
Missä tilastosi? Meillä ainakin menee arkijuustoa eniten S marketissa. Tiedän koska olen siellä töissä, hyllyttämässäkin.
Tottakai tavan tuulipuku kansa halpaa kumijuustoa ostaa kun pinkka on kuralla. Meidän paikallisella ABC asemalla valion montrey jack on aina loppu, olenkin alkanut ostamaan usseemman kerralla sillon harvoin kun on sattunut olemaan.
Oli paras 90 luvulla ei ole enää. Me ostetaan kaikkia muita paremman maun takia
Vierailija kirjoitti:
Se on mautonta ja pakkaus on järkyttävän iso! Me neljä ei koskaan saatu koko juustoa syötyä ennenkuin se pilaantui,
Kyllä olette onnettomia syömään.
Mulla 900g valion montrey jack kestää kaksi päivää, korkeintaan kolme yksin syöden.
Ketolla kun vedän juustoa kun leipää niin laihdun sen 400-500g viikossa, vaikka söisin kolmekin pakettia viikossa, tähän oikeat ruuat päälle.
Mitään hiilaripaskaa en syö, ainostaan runsas rasvaista ja proteiinista oikeaa ruokaa kerran päivässä niin paljon kun napa vetää, välipalaksi siivutan montrey jackia pikku hiukoon voikahvin kanssa pitkin päivää miten mehtätöiltä kerkijjää.
Paras juusto on espanjalainen Manchego, sen parempaa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis syönyt KAIKKIA maailman juustoja!
Mitä olet mieltä sveitsiläisestä vuohenmaito juustosta, entä meksikolaisista kilinmaito juustoista, entä hiveleekö aussien kengurunmaito juusto maku nystyrää?
Nyt olen tykästynyt Epiim kermajuustoon Lidlistä, edullista ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Liian kovaa mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Kuminen ja mauton juustontekele.
Kyseisen juuston suosio on minulle mysteeri.
Paras arkijuusto ja älä osta sitä kevyempää vaan normijuustoa.
Kokeile myös Ålands Meijeriet Kartano, minä tykkään Kartano juustosta, muuta en enää ostakkaan.