Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa Suomalaisista ei ole väärässä: Oltermanni on Suomen paras juusto

Vierailija
19.09.2024 |

Kehitetty Ispnkyrön meijerissä, jossa nykyään tehdään Napue giniä. Molemmat maailmanluokan tuotteita.

Kokeilkaapa joskus kypsyttää Oltermannia kuukausi yli viimeisen suositellun käyttöpäivän, maku vain paranee.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainoa juusto joka jää kiinni suoleen ja kuplii siellä seuraavat puoli vuotta.

Vierailija
2/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminen ja mauton juustontekele.

Kyseisen juuston suosio on minulle mysteeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arlan juustot paljon parempia, eivät maistu muoville.

Vierailija
4/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on "parhain" koska sen markkinointi on kaikkein isointa, kukaan ei varmaan edes tiedä että on olemassa muitakin vaihtoehtoja :D

Itse en osta koskaan sitä

Vierailija
5/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että yleensä ostan Arkijuustoa kun siitä saa paksummat siivut höylällä.

Vierailija
6/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, maistuvat paskalle.

Vierailija
7/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilastosi?  Meillä ainakin menee arkijuustoa eniten S marketissa.  Tiedän koska olen siellä töissä, hyllyttämässäkin.

Vierailija
8/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arlan tuotteista tulee näppylöitä.

Vierailija
9/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän Oltermannin suosion. Mielestäni se sulaa hyvin esimerkiksi lämpimiin voileipiin eikä ole liian voimakas, eli ei peitä muita täytteitä alleensa.

Myös leivissä se on ihan kiva täyte, suht. mauton mutta kuitenkin antaa sen oman makunsa sinne sekaan.

En itse enää Oletermannia ole syönyt, kun olen ihastunut Lidlin juustoihin mitä saa vähän halvemmalla, mutta en ymmärrä tätä juuston haukkumista. 

Vierailija
10/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaiset on aina tykänneet mauttomasta ruoasta, jota Oltermannikin edustaa. Kun ei maistu juuri miltään, niin se on suomalaiselle paras. Suolaa saa olla, mutta ei juuri mitään muuta. Makkaroistakin HK:n sininen on varmaan myyntilistojen ykkönen ja ihan samasta syystä. 

Vierailija
11/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se S- ja K-kauppojen halppisversio on parempaa! Paljon maukkaampaa. Oltermanni on myös kuivempaa.

Vierailija
12/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilastosi?  Meillä ainakin menee arkijuustoa eniten S marketissa.  Tiedän koska olen siellä töissä, hyllyttämässäkin.

Googleta.

Vierailija
13/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermannin ja prisman halpis mikä lie pyöreä rainbow juusto oli saman hintaisia alkuvuodesta. Ostin silti halpamerkkiä koska oltermanni ei maistu yhtikäs miltään.

Se että massa ostaa jotain ei tarkoita että tuote olisi parhaimman makuinen, ihmiset ostaa tuotteita joita ovat ostaneet aina eivätkä uskalla kokeilla muuta. Samat ihmiset ostaa oivariinia,hksinistä ja ruispaloja, ei ne tiedä paremmasta.

Vierailija
14/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin suomalaiset on aina tykänneet mauttomasta ruoasta, jota Oltermannikin edustaa. Kun ei maistu juuri miltään, niin se on suomalaiselle paras. Suolaa saa olla, mutta ei juuri mitään muuta. Makkaroistakin HK:n sininen on varmaan myyntilistojen ykkönen ja ihan samasta syystä. 

Ei ruoka koskaan mautonta ole. Kuulostaa enemmänkin siltä, että olet pilannut omat kykysi maistaa mitään liiallisella määrällä mausteita. 

Vierailija
15/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitataanko paras juusto sillä, mitä ostetaan eniten?

Meidän perheessä menee paljon oltermannia, sillä meillä kuluu paljon juustoa, ja ostan Oltermannia aina kun se on tarjouksessa. Ihan hyvää se on. Mutta jos ei tarvitsisi rahaa katsoa, meillä syötäisiin varmaan kymmentä eri juustoa vaihdellen, sillä on tosi ihania juustoja, mutta niin hirmuisen kalliita.

Vierailija
16/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat parhaita luokassaan. Jos tahdot ymmärtää miten loistava tuote HK:n Sininen on niin maista vastaavaa falukorvetia seuraavalla ruotsin reissulla. On aivan luokationta paskaa, ja silti skiggebööt sitä siellä syövät onnessaan.

Vierailija
17/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion Oltermanni on juustojen ykkönen, paljastaa Pippuri.fi:n suuri juustoäänestys. Pyysimme lukijoitamme äänestämään parasta juustoa, jota on aina löydyttävä jääkaapista. Ääniä annettiin yli 10 000.

Oltermanni sai äänistä 16 prosenttia. Oltermanni on maultaan mieto kermajuusto, joka valmistetaan Haapaveden juustolassa. Oltermannia on myyty kaupoissa vuodesta 1981 asti.

Vierailija
18/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei arkisisen mauttomia kumijuustoja syöjä, kissakaan välitä.

Jos kellä pinkka ei kestä ostaa huolella kypsytettyä amerikkalaistyylistä Oltermannin montrey jackia niin sitten on syytä mennä töihin tai myijjä mehtää.

Vierailija
19/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset haalivat sitä laatikoittain kaupoista, itse tykkään salaneuvoksesta.

Vierailija
20/51 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset haalivat sitä laatikoittain kaupoista, itse tykkään salaneuvoksesta.

Onneksi eivät haali enää.