Mitä tarkoittaa, kun nainen ottaa katsekontaktia ja hymyilee mielestäni lämpimästi.
Kävin tänään taas kaupassa ja muutamat arviolta +60 vuotiaat naiset ottivat melko pitkiä katse kontakteja ja itse katsoin sitten heitä ja sain hymyn heiltä.
Jäi vaivaamaan, mitähän tämä tarkoittaa, osaattko arvailla tai tiedätkö omalta kohdaltasi vastaavaa.
Kommentit (43)
No sen ainakin tiedän ettei -60v ota katsekontaktia ollenkaan.
Ehkä sulla oli mustikkasoppaa naamassasi?
Ystävällinen ja hyvätuulinen nainen. Se on vain hymy, ei kutsu mihinkään.
Tuli heti mieleen ne parin päivän takaiset ketjut, joissa ihmeteltiin, miksi naiset eivät katso päin.
No tämän takia.
Ne kaikki halusi, että panet niitä 😂🤪
Kyllä hymyilen kaupassa tuntemattomille kun väistän/hän väistää, satutaan samalle hyllylle käsi vierekkäin tms. Lasten vanhemmille jos lapset viipottaa miten sattuu, semmonen ei tässä mitään hätää hymy.
Ihmiset ovat vain ystävällisiä. Mitä enemmän ikää tulee, sitä ystävällisempi ja positiivinen asenne elämään, ihmisellä tulee.
On ihan yleismaailmallinen ohje ja käytöstapaohje: Hymyile kanssaihmisille!
Esimerkiksi busseissa on usein tosi ystävällisiä kaikenikäisiä ihmisiä, jotka vieruspenkiltä lähtiessään hymyilevät.
Ja joku voi haluta ihan jutella, small talkia, aloittamalla sen hymyllä ja katsekintaktilla. Etenkin senioripiireissä.
Ja lopuksi, asun suuressa kaupungissa, mutta en Helsingissä.
Tuo on aika yleistä että kun katseet kohtaa ohi mennen niin vähintään hymyillään.
Näin ainakin omalla kohdalla ja nuo hymyilijät olleet kaiken ikäisiä miehiä ja naisia.
Kohtasit ihmisen, joka on hyvällä tuulella ja hänellä on kaikki hyvin elämässään.
Ei kaikki ole negatiivisia kyräilijöitä, jotka kulkevat naama nutturalla ja potkivat vastaantulijoita.
Minä teen näin kun olen hyvällä tuulella ja haluan levittää iloa. Ei sen syvempää merkitystä, enkä todellakaan ole sillä tavalla kiinnostunut tuntemattomista.
Jonkun vieraan hymy, voi tehdä jonkun ihmisen iloiseksi ja hyväntuuliseksi koko päivän ajaksi.
Ja kaiken ikäiset ihmiset hymyilevät kaiken ikäisille miehille ja naisille.
Olen yli 60 vuotias nainen ja saan usein hymyn päälle, kun nuori mies avaa minulle oven.
Suurin osa suomalaisista on kuitenkin kohteliasta ja fiksua porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen näin kun olen hyvällä tuulella ja haluan levittää iloa. Ei sen syvempää merkitystä, enkä todellakaan ole sillä tavalla kiinnostunut tuntemattomista.
Ainahan sitä ollaan tuntemattomia, kaikissa suhteissa, ennenkuin tutustutaan.
Jonkunhan se aina on tehtävä aloite tutustumiselle. Kaikkialla.
Nainen ei voi ilmeisesti olla ystävällinen ja käyttäytyä kuten normaalit ihmiset kun kaltaisesi idiootit kuvittelevat sen tarkoittavan jotakin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi ilmeisesti olla ystävällinen ja käyttäytyä kuten normaalit ihmiset kun kaltaisesi idiootit kuvittelevat sen tarkoittavan jotakin. Huoh.
Tollo!
Ne näki jotain mikä miellytti silmää ja voihan olla, että ne olisi halunnut sinun panevan niitä perseeseen!
Vierailija kirjoitti:
Haluat levitää iloa. No nyt se selvis.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Jotkut miehet luulevat, että kun nainen ottaa katsekontaktin ja hymyilee, niin se tarkoittaa, että märkää pimpsalooraa on tarjolla😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Jotkut miehet luulevat, että kun nainen ottaa katsekontaktin ja hymyilee, niin se tarkoittaa, että märkää pimpsalooraa on tarjolla😂
Innokkaimmat jaksavat näköjään ajatella noin kuusikymppisestäkin, vaikka suurin osa pitää jo kolmekymppistä naista turhana hengitysilman kuluttajana.
Vierailija kirjoitti:
Kohtasin tänään normaalin, mukavan ja lämpimän ihmisinteraktion. Mikä homma?
On kyllä ongelmia elämässä... :D
Jos "normaalin, mukavan, ja lämpimän ihmisinteraktion" toinen osapuoli on tuntematon nainen, niin miehen tulee arvioida mitä paholaisen temppuja nyt on tekeillä.
Kohtasin tänään normaalin, mukavan ja lämpimän ihmisinteraktion. Mikä homma?
On kyllä ongelmia elämässä... :D