Veronmaksajilta on nyhdetty tähän kuusi miljoonaa euroa IS: Uusi pyörähalli tyhjillään
Kommentit (15)
Miksi tuonne nyt sitten jättäisi pyöränsä? Jos mene töihin tai kauppaan niin ajan perille asti. Jos lähden junalla reissuun, kuljen asemalle julkisilla, taksilla koska minulla on matkatavaroitakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuonne nyt sitten jättäisi pyöränsä? Jos mene töihin tai kauppaan niin ajan perille asti. Jos lähden junalla reissuun, kuljen asemalle julkisilla, taksilla koska minulla on matkatavaroitakin.
Sinä et ole kaikki.
Vihreiden märkä uni on nyt valmis!
Missä pyöräilijät on, vastaanottokeskuksessa, pyörät jäi itärajalle
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden märkä uni on nyt valmis!
Missä pyöräilijät on, vastaanottokeskuksessa, pyörät jäi itärajalle
Helsinki on kokoomusjohtoinen kaupunki. Mistä sinä nuo vihreät tähän taas keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden märkä uni on nyt valmis!
Missä pyöräilijät on, vastaanottokeskuksessa, pyörät jäi itärajalle
Helsinki on kokoomusjohtoinen kaupunki. Mistä sinä nuo vihreät tähän taas keksit?
Ei kokoomuksen herrat saa Anni tätiä kuriin. Tekee mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden märkä uni on nyt valmis!
Missä pyöräilijät on, vastaanottokeskuksessa, pyörät jäi itärajalle
Helsinki on kokoomusjohtoinen kaupunki. Mistä sinä nuo vihreät tähän taas keksit?
Ja heti tupsahti kaksi alanuolta. Persuvájakít eivät pysty näkemään totuutta, sen verran tyhmiä ja aivopestyjä reppanoita.
Joku tonttu keksi, että sen pitää toimia fyysisellä matkakortilla. Tai eivät saaneet kännykkäsovellusta toimimaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuonne nyt sitten jättäisi pyöränsä? Jos mene töihin tai kauppaan niin ajan perille asti. Jos lähden junalla reissuun, kuljen asemalle julkisilla, taksilla koska minulla on matkatavaroitakin.
Tätä minäkin ihmettelen että ketä varten se on tehty?
Miksi jättää pyörää jonnekin halliin, kun voi pyöräillä perille esim. kauppaan, toimistoon jne?
Ihan viherpyllyjen säkillä-valon-kanto -idean tasoinen resurssien haaskaus.
Tuo on vasta alkua. Villi veikkaus, ettei mene kahta vuotta, kun huomataan, että vesi tulee sisään katosta ja maali hilseilee. Vesieristyksissä on julkisella hankinnalla löydetty halvin urakoitsija vastaamaan niistä. Tämä urakoitsija on sittemmin mennyt konkurssiin. Laaditaan kaupungin kustannuksella korjaussuunnitelma, ja haetaan siihen toteuttaja Hilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Se on uusi eikä sitä edes laajalti tunneta. Sen todellisen käyttöasteen näkee myöhemmin, kun pyöräilijät ovat siihen tottuneet.
Ja kyllä, Helsinki on vauras kaupunki. Meillä rahaa riittää myös tulevaisuuden tarpeisiin, kaikkea ei syödä ja juoda heti.
Jep. Gazan teroillekin lähtee 350000€. Helsinki on oikea vinopäiden keskittymä.
Vierailija kirjoitti:
Se on uusi eikä sitä edes laajalti tunneta. Sen todellisen käyttöasteen näkee myöhemmin, kun pyöräilijät ovat siihen tottuneet.
Ja kyllä, Helsinki on vauras kaupunki. Meillä rahaa riittää myös tulevaisuuden tarpeisiin, kaikkea ei syödä ja juoda heti.
Kyllä, niin vauras että on varaa maksaa 800 miljoonaa pyörä- ja spårasillasta. Katsotaan sitä tulevaisuutta, että miten vauraat julkisen liikenteen käyttäjät pystyvät maksamaan sillat, käyttämättömät fillarisäilöt ja uuden raideinfran matkalipuissa :D
Vierailija kirjoitti:
Joku tonttu keksi, että sen pitää toimia fyysisellä matkakortilla. Tai eivät saaneet kännykkäsovellusta toimimaan tms.
julkisen sektorin ihannetila on, kun investointi on saatu rakennettua. Käyttäjät vain pilaavat pyötäparkin, sitä pitäisi huoltaa ja ylläpitää, joten mitään palvelua ei kannata järjestää
Se on uusi eikä sitä edes laajalti tunneta. Sen todellisen käyttöasteen näkee myöhemmin, kun pyöräilijät ovat siihen tottuneet.
Ja kyllä, Helsinki on vauras kaupunki. Meillä rahaa riittää myös tulevaisuuden tarpeisiin, kaikkea ei syödä ja juoda heti.