Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi kertoa, jos näkee sellaista unta miehestä, joka ei ole mitenkään haluttava?

Vierailija
18.09.2024 |

Näin viime yönä aika kuumaa unta eräästä puolitutusta miehestä, joka ei ole millään mittarilla mitenkään haluttava, ei edes erityisen mukava, voisi sanoa jopa vähän luotaantyöntävä henkilö, ei edes kukaan etäisesti ikäisenikään. Mutta uni oli romanttinen ja kiihkeä. Mistä voi kertoa se, että näkee tuollaista unta tuollaisesta miehestä? Yleensä unissani on kuitenkin ihan ok miehiä ne, joiden kanssa tapahtuu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajolle?

Vierailija
2/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin seksiunen Petteri Orposta. Nyt alkaa mielenterveys olla finito, sen se kertoo.

Vierailija
4/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet niin puutteessa, että kuka vain käy.

Vierailija
5/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh. Onneksi en näe tuollaisia unia.

Vierailija
6/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilunhalusta?

Vierailija
7/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille, sillä se helpottaa!

Vierailija
8/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille, sillä se helpottaa!

En ikinä. Hyi kauhistus ajatuskin. Sitäpaitsi itse olen naimisissa ja hän myös tahollaan. Ei hän minusta varmasti kiinnostuisi hänkään, eiköhän viihdy ihan vaimonsa kanssa. Ap

Vierailija
9/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyyppi on sopiva varaventtiili tuollaisille unille, kun ei ole mikään oikea kiinnostuksen kohde.

Huvittelua ilman huonoa omaatuntoa.

Vierailija
10/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyyppi on sopiva varaventtiili tuollaisille unille, kun ei ole mikään oikea kiinnostuksen kohde.

Huvittelua ilman huonoa omaatuntoa.

Tämä voi kyllä olla! 

Ap

Vierailija
11/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlainen vertaistuki olisi myös ehkä hyväksi. Olen nyt illalla edelleen nimittäin jossainmäärin järkyttynyt tuosta viimeöisestä unesta. Ap

Vierailija
12/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain eri asiat sekoittunut unissa sattumanvaraisesti?

Oot nähnyt tyypin vastoittain ja siksi tulee sun uniin. Ja sulla on pissahätä ja se automaattinen nukkuessasikin tapahtuva virtsanpidätysliike aiheuttaa kehossa kiihottuneisuutta.

Vierailija
13/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot nähnyt tyypin vastoittain ja siksi tulee sun uniin. Ja sulla on pissahätä ja se automaattinen nukkuessasikin tapahtuva virtsanpidätysliike aiheuttaa kehossa kiihottuneisuutta.

Boring.

Vierailija
14/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boring.

Realistic.

Vierailija
15/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unimiehen paksu sykkivä sauva työntyi aloittajan karvaiseen kosteikkoon. Pane mua kovaa, aloittaja kujersi ja puristeli meijereitään. Käytä mua, oon sunhuora. Aloittaja heräsi huutoonsa ja hänen reikänsä valutti kiimanesteitä ennennäkömättömästi.

Vierailija
16/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sinä haluat häntä. Sinä kiellät sen, mutta alitajuntasi tietää perversiosi. Aivosi näyttävät sinulle unia joihin heräät huutaen. Huutosi ei johdu unesta vaan siitä, että juuri ennen kuin heräät oikeasti, niin tajuat mikä olet. Olet alkukantaisen viettisi huumaama olento. Haluat yhtyä mieheen joka oksettaa sinua, mutta juuri se kiihottaa sinua ja saa sinut itkemään samalla raivosta ja onnesta.

Vierailija
17/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rietaslutka, kuinkas muutenkaan. Kohta jo petät ukkoasi tämän ihastuksesi kanssa.

Vierailija
18/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta, että pomo käveli portaita mun perässä ja ruikkas sper mat mun pohkeille. Mä käännyin katsomaan ja pomo vaan hymyili mulle gulli kädessä.

Vierailija
19/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet on ihan jotain sekoa. Itse olen nähnyt märkää unta jopa serkustani, tosin unessa häippäsin paikalta kun lätynnuolenta uhkasi, unessa serkkuus ei vissiin ollut ongelma mutta lesboilemaan ei pystynyt edes unessa 😂

Vierailija
20/24 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia koska mies on naimisissa, eikä ole kiinnostunut sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi